- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pics or it didnt happenIk zag dudzak bij de Hugo Boss In Roermond, hij mirerde mijn aesthetics even.
kleine nerd.

je zou bijna denken dat TukkerGlen voor FC Twente is

Nu maar volledig richten op de competitie.Sukkeltje, nu een beetje afgeven op Twente maar eerder via berichten een beetje praten over Twente en PSV. Gast niet eens een sc of wat dan ook hebben van PSV maar wel blij lopen doen. Ben je ooit al bij Liverpool geweest
Het Europese seizoen van Twente zit erop. Villarreal was gewoon te sterk. Al met al wel een mooi Europees seizoen gehad![]()
Hoezo Preud'homme een randdebiel? Weet je wel wat voor topkeeper dat geweest is?Ik ben aan het sparen voor een reisje naar liverpool, ken nog wel ff duren. Ik heb een seizoenskaart gehad bij PSV maar die kon ik niet meer behouden, de jonge waarvan ik um overnam wou hem terug en ik koos voor eredivisie live ipv die kaart.
Maar als ik Twente opsom: De coach is f*cking randebiel
de voorzitter mediageile aansteller
de sterspeler heeft wel gif in zijn traptechiek maar ook in zijn rijgedrag,
de supporters vallen spelers van andere clubs aan.
Ze zitten constant door te zagen over hoe ze actief zijn in de regio met dat brave gedrag, maar erbij vermelden dat dat MOET omdat ze financieel steun krijgen laten ze achterwegen.
Die andere sterspeler valt de scheidsrechter aan.
En dan zijn ze wel zo nobel om die douglas 5 wedstrijen te schorsen omdat ze wisten dat hij er meer zou krijgen, maar die smerige overtreding die door de scheidsrechters in de Europa league over het hoofd gezien is die vergeten ze maar even voor het gemak.
Jij kan vast ook wel zo'n lijstje van PSV maken
Toivonen is een lul, de coach heeft geen uitstraling, reis met cocaïne..Maar dat geef ik ook dat PSV ook niet de mooiste club van allemaal is.

Hoezo Preud'homme een randdebiel? Weet je wel wat voor topkeeper dat geweest is?
FF Liverpool opsommen?
De supporters zijn een stelletje idioten: Heysel drama
Het clublied is tenenkrommend, dat elke keer voor een wedstrijd wordt gezongen
Ze kopen een idiote Uruguyaan die spelers in hun nek bijt.
Ze spelen al seizoenen lang bedroevend,.
12 verliesduels dit seizoen, wat een topclub.
Worden Europees uitgeschakeld door braga. Huh wie?
Topclub die al 22 jaar geen kampioen van de competitie is geworden.
Ga zo maar door
Ben het met veel punten eens, maar Preud'Homme is wel een beetje gek. Hij heeft zelfs een punt in z'n contract staan waarin staat dat hij zich normaal moet gedragen langs de lijn, omdat hij in Belgie altijd idioot stond te doen. Prima keeper vroeger, maar dat hij snel driftig wordt is een understatement.
Hoezo Preud'homme een randdebiel? Weet je wel wat voor topkeeper dat geweest is?
FF Liverpool opsommen?
Ga zo maar door
FF Liverpool opsommen?
Het clublied is tenenkrommend, dat elke keer voor een wedstrijd wordt gezongen![]()
Ik heb het meer over de uitstraling van de club, niet over de huidige resultaten...zo vind ik glasgow ook een mooie club maar daar ga je niet naar toe om te zien hoe er prijzen gepakt worden.Hoezo Preud'homme een randdebiel? Weet je wel wat voor topkeeper dat geweest is?
FF Liverpool opsommen?
Ga zo maar door
+1 lfc fanMaar ff wat anders, waar is de eigen identiteit van Twente? Ze hebben het hek voor het stadion gekopieerd van Liverpool, hebben een "opkomstlied" dat helemaal verdoet word door hun zogenaamde eigen invulling terwijl ook dat bij Liverpool (en Celtic) weg komt, zongen gisteravond "Glory glory FC Twente" (hallo Glory Glory Man Utd?) en zingen Schalke liedjes.
Het clublied tenenkrommend? samen met west ham toch het mooiste clublied ter wereld...alleen wel k*t dat fc twente het iedere week verkracht.
Ik ben aan het sparen voor een reisje naar liverpool, ken nog wel ff duren.
Maar als ik Twente opsom: De coach is f*cking randebiel
de voorzitter mediageile aansteller
de sterspeler heeft wel gif in zijn traptechiek maar ook in zijn rijgedrag,
de supporters vallen spelers van andere clubs aan.
Ze zitten constant door te zagen over hoe ze actief zijn in de regio met dat brave gedrag, maar erbij vermelden dat dat MOET omdat ze financieel steun krijgen laten ze achterwegen.
Die andere sterspeler valt de scheidsrechter aan.
En dan zijn ze wel zo nobel om die douglas 5 wedstrijen te schorsen omdat ze wisten dat hij er meer zou krijgen, maar die smerige overtreding die door de scheidsrechters in de Europa league over het hoofd gezien is die vergeten ze maar even voor het gemak.

Jij kan vast ook wel zo'n lijstje van PSV maken
Toivonen is een lul, de coach heeft geen uitstraling, reis met cocaïne..Maar dat geef ik ook dat PSV ook niet de mooiste club van allemaal is.

Maar ff wat anders, waar is de eigen identiteit van Twente? Ze hebben het hek voor het stadion gekopieerd van Liverpool, hebben een "opkomstlied" dat helemaal verdoet word door hun zogenaamde eigen invulling terwijl ook dat bij Liverpool (en Celtic) weg komt, zongen gisteravond "Glory glory FC Twente" (hallo Glory Glory Man Utd?) en zingen Schalke liedjes.
Vind hetzelf ook niet mooi hoe YNWA bij Twente wordt gezongen. Voor welke club ben jij trouwens Hermaniak?Liedjes, hekken enzo worden door allerlei clubs gejat. Dat hou je toch niet tegen. Weinig clubs zijn echt origineel. Misschien moeten ze eens met copyright beginnenVind hetzelf ook niet mooi hoe YNWA bij Twente wordt gezongen. Voor welke club ben jij trouwens Hermaniak?
schalke is idd een fugly club vanwege de duitsers (ik heb ook recht op een mening)Hier vallen de prijzen nog wel mee. Moet je alleen de vlucht nog apart bijboeken. www.liverpoolreizen.nl
Het is trouwens vandaag 22 jaar geleden.
Haters gonna hate. Het zal wel bij de nieuwe status van Twente horen
Ik heb niet de behoefte om zo'n k*t opsomming te maken
Waarom is Schalke volgens jou eigenlijk een fugly clupje? Dat je clupje zegt
Is het alleen maar om het Duitsers zijn en je vroeger een traumatische ervaring met Duitsers heb gehad? Wat een simpel iets trouwens om de hele Duitse bevolking te haten alleen om zoiets doms.
Pas trouwens maar op mocht je ooit naar Liverpool gaan. Dat er geen Liverpudlian tegen je oploopt. Straks moet je hun ook nog gaan haten
Liedjes, hekken enzo worden door allerlei clubs gejat. Dat hou je toch niet tegen. Weinig clubs zijn echt origineel. Misschien moeten ze eens met copyright beginnenVind hetzelf ook niet mooi hoe YNWA bij Twente wordt gezongen. Voor welke club ben jij trouwens Hermaniak?