XXL Nutrition

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Wat een klote supporters heeft dat twente zeg, waarom fluiten ze die kerel nou weer uit?

• Topic Starter Topic Starter
Arnautovic :fuu: Ik haatte hem al van die match tegen de rode duivels, maar nu kost hij mij nog geld ook. :mad:

Wat een klote supporters heeft dat twente zeg, waarom fluiten ze die kerel nou weer uit?

:roflol: Klote supporters

Jij weet dus precies waarom een deel van de supporters aan het fluiten waren? Na zijn terugkeer van Inter hebben hij en vooral zijn zaakwaarnemer (Rob Groener) voor een onwerkbare situatie gezorgd waardoor Arnautovic voor veel minder geld is verkocht dan de bedoeling was. Kan het uitfluiten wel begrijpen (heb er trouwens niet aan meegedaan) na allerlei negatieve uitspraken van hem in de media. Je moet niet denken dat je god bent na 1 seizoen leuk presteren in de eredivisie. Ondanks zijn debiele gedrag gemixed met zijn geniale akties ben ik wel fan van Arnautovic :D

Niet akkoord, ook tegen hsv vorig jaar bv. was hij goed. Kijk alleen al naar zijn statistieken dit seizoensbegin. 6 goals en 6 assits in 11 wedstrijden. En hij is niet eens echt in vorm :roflol:

in de belgische competitie allemaal goed en wel maar europees is boussoufa meestal nergens, terwijl je dat toch zou mogen verwachten van iemand die jaarlijks zoveel poen schept...
moest hij daadwerkelijk zo goed zijn zou ie al lang ergens anders spelen :)

• Topic Starter Topic Starter
in de belgische competitie allemaal goed en wel maar europees is boussoufa meestal nergens, terwijl je dat toch zou mogen verwachten van iemand die jaarlijks zoveel poen schept...
moest hij daadwerkelijk zo goed zijn zou ie al lang ergens anders spelen :)
Je hebt gelijk, net een goal en twee assists in de europa leaugue, maar Europees is hij inderdaad nergens!

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Mooi van anderlecht. Korte metten gemaakt van aek athene: 3-0

er zijn altijd uitzonderingen ;)
in de matchen van de waarheid tegen Partizan bijvoorbeeld stond hij nergens...

haha idd, net nu we dat van dat europees zeggen, speelt die eens goed :D

Maar idd, gisteren was die goed, zoveel te beter, maar ik blijf bij mijn mening, brengt te weinig in matchen waar het moet.

Wel blij met lukaku zijn doelpunt, dat had die jongen nodig om terug wat vertrouwen te krijgen. Blijft toch een kerel waar 2 verdedigers nodig zijn om hem af te stoppen. en daar profiteert de rest van de ploeg dan van

klasse van twente

Geniale wedstrijd van Tottenham

Er is er maar een!!

B.A.L.E

Vermakelijke wedstrijd van Twente met zeer grote kansen over en weer.
Na de rode kaart was het voor Twente appeltje-eitje. Enigzins geflatteerde uitslag.

Leuke ploeg dat Twente, voorin met Chadli en Ruiz. Vind die Jonko wel een slome gast.

bale is trouwens wel echt goed jesus christus

die maicon werd helemaal zoek gespeeld

Super dagje Bremen gehad :D Spannende pot voetbal gezien. Wat waren Ruiz, Chadli en Mihaylov goed :bow:

Marseille is goed bezig :D

oh oh oh wat een drama ging net de goede kant op

Terug
Naar boven