MuscleMeat

Het grote Cristiano Ronaldo topic

hoi daniel1994

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor ruud :heart:

:trollface:

haha in de krant stonden er ook een paar van balloteli kan ze alleen niet terg vinden.

chrisje stats : 1.84 78kg

cristiano-ronaldo-body-2011-2012.jpg

Laatst bewerkt:
Voor alle haters en hardcore bodybuilders.
Ronaldo is in kracht, explosiviteit en snelheid absoluut mijlen verder dan velen.
Een topatleet van wereld klasse. En dan hebben we het nog niet eens over zijn specialiteit (voetbal) zoals balgevoel, overzicht en souplesse. En natuurlijk houd hij zich niet bezig met hoeveel hij kan bankdrukken en hoe groot hij zijn spieren kan laten groeien, maar toch.
Juist jullie die ook dag en nacht bezig zijn met jullie sport, zouden dit moeten waarderen en eigenlijk gewoon respect voor hem moeten hebben.

in b4 :gayboyfan blabla bullshit.
Just face reality guys :P

btw deze is ook baas:
http://www.youtube.com/watch?v=EBZCzY2x6cI&feature=related

Voor alle haters en hardcore bodybuilders.
Ronaldo is in kracht, explosiviteit en snelheid absoluut mijlen verder dan velen.
Een topatleet van wereld klasse. En dan hebben we het nog niet eens over zijn specialiteit (voetbal) zoals balgevoel, overzicht en souplesse. En natuurlijk houd hij zich niet bezig met hoeveel hij kan bankdrukken en hoe groot hij zijn spieren kan laten groeien, maar toch.
Juist jullie die ook dag en nacht bezig zijn met jullie sport, zouden dit moeten waarderen en eigenlijk gewoon respect voor hem moeten hebben.

in b4 :gayboyfan blabla bullshit.
Just face reality guys :P

btw deze is ook baas:
http://www.youtube.com/watch?v=EBZCzY2x6cI&feature=related

Gayboyfan :o

Geile no look pass @ 1:23/1:24 :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb sinds 2 weken op mijn telefoon dezelfde achtergrond als mijn avatar hier.

Ben al door 4 random chicks aangesproken over mijn achtergrond tijdens het uitgaan als ik mijn berichten oid check :roflol:

True p*ssy magnet.

Ik heb sinds 2 weken op mijn telefoon dezelfde achtergrond als mijn avatar hier.

Ben al door 4 random chicks aangesproken over mijn achtergrond tijdens het uitgaan als ik mijn berichten oid check :roflol:

True p*ssy magnet.

Wat vroegen ze?

U gay???

Ruud ik zal die avatar boven je lul tattoeëren kijken hoe de chicks dan ppen...

• Topic Starter Topic Starter
strong mirin phaggots

Nee dan zeggen ze gewoon

chicks: hee cristiano ronaldo!! Dat is echt een lekkerding.
Ik: Ja he vind ik ook
chicks: haha echt?
Ik: Ja ik kan een mooie man wel waarderen, (no homo)

en dan heb je een gesprekje op gang bitches.

100% srs

Terug
Naar boven