MuscleMeat

Het grote ek topic

Vertonghen was wellicht liever een Nederlander geweest. :roflol:

Laatst bewerkt:
Als griekenland het ek kan winnen, kunnen wij ons kwalificeren!:)

Als Nederland de finale op het EK haalt kunnen we nu alvast gaan roepen dat ze een makkelijke kwalificatie-poule hadden.

Spanje zit trouwens ook nog in de poule met Liechtenstein, altijd een lastige tegenstander. Er staan nu maar 4 landen weergegeven.

Frankrijk en Italie kunnen het nog best lastig krijgen, zie al wedstrijden waar ze puntverlies kunnen oplopen.

hup belgie hup we zitten deze keer al in de kwalificatie rondes :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Belgie mag voor een eervolle vierde plek gaan strijden met het beruchte Kazachstan en altijd gevaarlijke Azerbeidzjan. Dat beloven geweldige potten te worden.

Ik ga ervoor zitten hoor jongens.
:hahaha:, maar wat dacht je van Duitsland en in mindere mate Turkije.

Tijd voor deze twee om een stap hogerop te doen.
Onze millions pour Defour, six pour Witsel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Steven Defour serait dans le viseur de Liverpool. Roy Hodgson aimerait recruter le milieu de terrain international du Standard. Dans sa revue de presse, le club anglais parle de son éventuelle venue.

Roy Hogdson
"Ce n'est pas nouveau, commente Paul Stefani, l'agent de Steven Defour dans La Dernière Heure. "L'arrivée de Roy Hodgson est même un élément susceptible de relancer l'intérêt des Reds. Lorsqu'il était à Fulham, il s'est très souvent déplacé pour voir les matches du Standard."

50 millions
Liverpool serait prêt à mettre 11 millions pour Defour. Avant que Paul Stefani ne précise que "d'après ce que je sais, Liverpool a 50 millions pour ses transferts."

Premier League

Steven Defour est sous contrat au Standard jusqu'en juin 2015. Axel Witsel serait lui convoité par Aston Villa et Sunderland, qui seraient prêts à offrir 6 millions pour le Liégeois. (Ch.D.)

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Als belgie zich kwalificeert dan is dat puur door deze toptalent:

http://www.youtube.com/watch?v=Zai4r5dU9kQ

Echt de nieuwe messi, als zijn contracten e.d en training goed verlopen
:bow2:

Defour zou beter niet naar Liverpool gaan, anders is het toch maar voor op de bank te zitten. Hij moet spelen om beter te worden. Hij zou beter naar een middenmotor gaan in de Premier League. Standard zal Defour voor €11M toch niet laten gaan.

Ik hoop op een finale tegen Spanje.

belgie is ook geen voetbal-land meer , meer een wiellerland a la boonen en consorten
wij hebben alleen boom en geesink - oh ja het is een ek-topic

ijslang? wat is dat voor een land?

Pff dat er serieus mensen zijn die al deze schijt wedstrijden gaan kijken. Mijn tv kleurt over 2 jaar pas weer groen..

2 jaar is zo voorbij (helaas), voor je het weet vieren we de 2de plek van Oranje op het EK. Weer honderdduizenden langs de grachten en op het museumplein die een verliezersplek gaan vieren. De Duitsers hebben het beter begrepen en hebben een huldiging geweigerd.

2 jaar is zo voorbij (helaas), voor je het weet vieren we de 2de plek van Oranje op het EK. Weer honderdduizenden langs de grachten en op het museumplein die een verliezersplek gaan vieren. De Duitsers hebben het beter begrepen en hebben een huldiging geweigerd.

ach zolang je de ek finale van belgie niet verliest valt het allemaal nog mee :)

ach zolang je de ek finale van belgie niet verliest valt het allemaal nog mee :)

Never gonna happen :D

In ieder geval gaan die half failliete Zuid-Europese landen inleveren de komende jaren. Je kan niet jaar in, jaar uit draaien met mega verliezen. Hoop clubs moeten al noodgedwongen spelers verkopen en dat wordt alleen maar erger als de crisis in die landen aanhoudt, inkomsten uit merchandising nemen vanzelf af als je fans minder geld verdienen per maand. Op den duur houdt je ook je eigen aanwas niet meer binnen.

Never gonna happen :D

In ieder geval gaan die half failliete Zuid-Europese landen inleveren de komende jaren. Je kan niet jaar in, jaar uit draaien met mega verliezen. Hoop clubs moeten al noodgedwongen spelers verkopen en dat wordt alleen maar erger als de crisis in die landen aanhoudt, inkomsten uit merchandising nemen vanzelf af als je fans minder geld verdienen per maand. Op den duur houdt je ook je eigen aanwas niet meer binnen.

ik heb geen tegen argumenten dus post ik maar een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=WfYyBp4Ln2s

effe serieus: ik denk toch dat België een kans heeft voor een finale plaats op 2014, met ons relatief jong en getalenteerd team en de gigantische onderschatting kan een zeer groot voordeel betekenen, maarja dat zeiden we ook voor wk 2010 :) maar op de olympische spelen haalden we wel mooi brons:D

effe serieus: ik denk toch dat België een kans heeft voor een finale plaats op 2014, met ons relatief jong en getalenteerd team en de gigantische onderschatting kan een zeer groot voordeel betekenen, maarja dat zeiden we ook voor wk 2010 :) maar op de olympische spelen haalden we wel mooi brons:D

???

Terug
Naar boven