Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Simons is toch geen slecht idee, een beetje ervaring toevoegen aan de jonge groep.Proto verdient zijn kans, staat heel sterk te keepen. Hield anderlecht tegen lokeren al een paar keer recht, en nu tegen partizan terug sterk aan het keepen. Lijkt de twijfels eindelijk uit zijn hoofd te bannen.
Ciman en simons =
Als dit zo verder gaat in volgende selecties, gaat dat me nog meer doen afkeren van de RD.
Ik weet niet of ik de matchen ga kijken, ben al te veel teleurgesteld geweest de laatste 2 jaar. Na advocaat heb ik de RD eigenlijk opgegeven, maar als lukaku en hazard starten, kijk ik mss toch wel

Belgie moet gewoon Vertonghen en Alderweireld centraal in de verdediging zetten. En dan Kompany op rechtsback en Vermaelen op linksback. De laatst genoemde 2 spelers zijn toch ontzettend overgewaardeerd.
Gillet en Van Damme. Roflol
Ik ben het overigens eens dat vertonghen beter achteraan zou plaats vatten dan op het middenveld, maar daar is de concurentie groot. Centraal op het middenveld zou ik defour toch terug zijn kans geven. Simons heeft zijn tijd gehad, het beste is er vanaf.Van Damme moet zeker in de ploeg kunnen, maar NIET op het middenveld en al zeker niet centraalIk ben het overigens eens dat vertonghen beter achteraan zou plaats vatten dan op het middenveld, maar daar is de concurentie groot. Centraal op het middenveld zou ik defour toch terug zijn kans geven. Simons heeft zijn tijd gehad, het beste is er vanaf.
Legear is gekwest dacht ik.
Dembele helpt Fulham aan gelijkspelMoussa Dembele bewijst meteen zijn waarde bij Fulham. De aanvaller zorgde met twee assists dat zijn ploeg bij Blackpool niet met lege handen huiswaarts keerde.
Op aangeven van Dembele scoorde zijn spitsbroeder Bobby Zamora de 0-1. Blackpool knokte zich echter weer in de wedstrijd en kwam in de tweede helft zelfs op voorsprong.
Eerst duwde Pantsil de bal in eigen doel en vervolgens scoorde Luke Varney de 2-1. Enkele minuten voor affluiten lukte Fulham toch nog de gelijkmaker. Opnieuw was Dembele de aangever, Dickson Etuhu werkte af.
Leider Chelsea won makkelijk met 2-0 van Stoke City. Florent Malouda opende al snel de score, maar daarna liep het wat moeizamer. In de tweede helft nam Anelka vanaf de stip alle twijfels weg.

Daar hoop ik ook op, maar ik denk niet dat Leekens dat gaat doen.Waarom zou je ze beide niet kunnen opstellen, lukaku alleen diep kan hij (nog) niet aan. En hazard plooit vaak ver terug waardoor de ruimte weer groter wordt vooraan.
Vossen is geen diepe spits zoals Lukaku. Vossen is een schaduwspits die het best rendeert in een 4-4-2 zwervend rondom de diepe spits. Ik zie Leekens nooit starten met een 4-4-2 met Lukaku én Vossen.
Leekens vist Moussa Dembélé op
Bondscoach Georges Leekens haalt Moussa Dembélé toch nog bij de Rode Duivels. De aanvaller van Fulham moet de blessurelast bij de nationale ploeg opvangen. Er komen mogelijk ook nog enkele andere spelers bij.
Leekens moet gevloekt heb de voorbije dagen. Het laatste voetbalweekend van augustus heeft zijn tol geëist. Jonathan Legear was al geblesseerd, ook Jelle Van Damme, Kevin De Bruyne en Silvio Proto kwamen het weekend niet uit zonder kleurscheuren. Het viertal wordt onderzocht door de artsen van de nationale ploeg.
Bovendien zag Leekens Mehdi Carcela ook afhaken. De Standardmiddenvelder wil alleen voor de beloften uitkomen en kiest mogelijk voor Marokko.
De bondscoach haalde Moussa Dembélé bij de kern. De aanvaller heeft een goede week achter de rug met een doelpunt in de League Cup en twee assists in de competitie. Ook Sebastien Pocognoli en Filip Daems worden mogelijk nog bij de selectie gehaald.