Xyzyx in Real life
Xyzyx on the internet
Xyzyx on the internet
j/k brah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
staand is nog zwaarder idd, maar ik heb zelf dan het gevoel dat ik het meer uit me rug etc haal dan uit me schouders
Mhaw bij ons in de buurt veel enkel glas en hoorde idd toen wel het 1 en andere klappen of igg scheuren
---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 16:20 ----------
Mooie rol tape
maar srs waar is de massa![]()
Moet je na gaan hoe weinig ik eerst had 
66 kilo inmiddels.. Op naar de 70.Xyzyx in Real life
Xyzyx on the internet
http://www.trainbodyandmind.com/wp-content/uploads/2011/03/07.Kai-Greene-bodybuilder1.jpg
j/k brah

staand is nog zwaarder idd, maar ik heb zelf dan het gevoel dat ik het meer uit me rug etc haal dan uit me schouders
ik heb vandaag getraind en ik deed een squat en ik dacht ''hey gvd dat doet zeer'' en ik ging stoppen met deadliften en deed isolates. oh en een dikke man liet nog een scheet. hoe was jouw dag?
Goed, hele dag iedereen wezen lastig vallen met dat ik op tv kom. Ben alleen vergeten zyzz pose te doen en DBB te zeggen maar goed 
hoe groot is de kans dat jij als politievriend nu bij z'n programma komt.....

?Ik wacht nog steeds op die pics van je nichten en zusjes![]()

Ben jij dit echt I Xyzyx I of zit je gewoon te ****en?

![]()
Your turn!!
edit: heb jij trouwens niet 2 foto's van mij?![]()
foto's heb ik niet opgeslagen 
Gewoon seated Military press doen op een bankje zonder rugsteun, ik kan je garanderen dat je je schouders serieus gaat voelen. Je zal wel een stukje minder pakken dan op je staande MP.
ik ookHoeft helemaal niet, kan zittend meer tillen dan staand.