XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Xyzyx in Real life

DC38A6D7-64E6-4015-BA23-E2A7ED072467-5533-0000025C0D77991A.jpg

Die aestethics :roflol:

Xyzyx on the internet

07.Kai-Greene-bodybuilder1.jpg

j/k brah

Mhaw bij ons in de buurt veel enkel glas en hoorde idd toen wel het 1 en andere klappen of igg scheuren :rolleyes::D

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 16:20 ----------

Mooie rol tape :)

maar srs waar is de massa???

:roflol: Moet je na gaan hoe weinig ik eerst had :o

Maar goed, t gaat vooruit.. 2 dagen k*t eten = +1 kilo :o 66 kilo inmiddels.. Op naar de 70.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 18:10 ----------

Ik ben geen internet n*ger:(

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 18:11 ----------

True.. ik denk dat ik nu meer een normaal postuur heb voor mijn lengte.. Op naar buffiness :roflol:

ik heb vandaag getraind en ik deed een squat en ik dacht ''hey gvd dat doet zeer'' en ik ging stoppen met deadliften en deed isolates. oh en een dikke man liet nog een scheet. hoe was jouw dag?

staand is nog zwaarder idd, maar ik heb zelf dan het gevoel dat ik het meer uit me rug etc haal dan uit me schouders

Gewoon seated Military press doen op een bankje zonder rugsteun, ik kan je garanderen dat je je schouders serieus gaat voelen. Je zal wel een stukje minder pakken dan op je staande MP.

ik heb vandaag getraind en ik deed een squat en ik dacht ''hey gvd dat doet zeer'' en ik ging stoppen met deadliften en deed isolates. oh en een dikke man liet nog een scheet. hoe was jouw dag?

:roflol: Goed, hele dag iedereen wezen lastig vallen met dat ik op tv kom. Ben alleen vergeten zyzz pose te doen en DBB te zeggen maar goed :o

link

Word pas begin volgend jaar uitgezonden, als t uitgezonden wordt.. Maar waarschijnlijk wel.

Weet eigenlijk niet eens of t wegmisbruikers of blik op de weg was. Zal wel wegmisbruikers zijn omdat t geen volvo was. Volgende x maar geen politie auto rechts inhalen.

Wel apart overigens, rechts inhalen is bijna net zo duur als het dorp kort en klein slaan in Haren.

hoe groot is de kans dat jij als politievriend nu bij z'n programma komt.....

hoe groot is de kans dat jij als politievriend nu bij z'n programma komt.....

Best wel groot kijkend naar mijn rijstijl + km per jaar.:o

En ik generaliseer niet he, ik gedraag me altijd netjes als zij netjes tegen mij blijven. Had vandaag overigens een positieve ervaring aangezien ze warempel aardig en behulpzaam waren nadat ik belde om te vragen hoe t met onze aangifte er voor stond. Sterker nog, ze belde zelfs terug! Helaas niet met goed nieuws want ze kon de lui die er over gingen niet bereiken. Maar goed, de belofte kwam dat ik deze week nog een mailtje met uitleg zou krijgen!

Vol goede moed zien wij het mailtje tegemoet. Heb de namen van de 2 personen en inmiddels ook hun politie 06 nummer en mail adres dus kan altijd zelf contact opnemen moesten ze het verzuimen :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net besteld
me-gusta.jpg

Bankje en ander klein spul haal ik daar wel op als ik toch die kant op moet, hele rek past niet in de auto en heb geen trekhaak :o

Latpulley moet ik nog kijken of ik die nodig heb als het uberhaupt past. Wilde het rek schuin neer zetten in de hoek maar heb het idee dat het toch meer ruimte in gaat nemen dan ik geschat had. Denk dat het praktischer is om 1 los te kopen als het veel meerwaarde zal geven..

Ik wacht nog steeds op die pics van je nichten en zusjes :D

Justin-Bieber-in-2012-008.jpg

Your turn!!

edit: heb jij trouwens niet 2 foto's van mij? :scratch:

Mijn vriendin

Gewoon seated Military press doen op een bankje zonder rugsteun, ik kan je garanderen dat je je schouders serieus gaat voelen. Je zal wel een stukje minder pakken dan op je staande MP.

Hoeft helemaal niet, kan zittend meer tillen dan staand.

Terug
Naar boven