XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

wij willen alleen naakt pics
dus stuur die.
krijg je karma for life

Je zag niet echt veel ofzo.. :o

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 18:30 ----------

:fuu: ik vind em niet!!

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 18:29 ----------

Wel haar facebook. Dus voor de helden die haar willen toevoegen en dan aan haar die pic willen vragen? :dunno:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-i-xyzyx-i-rijtjeshuis-topic-319003/..

:roflol: Zolang maar niet mijn naam genoemd wordt I don't care.

Verwacht dat als je je voordoet als een fotograaf en vraagt om portfolio je gewoon al die foto's krijgt :o

Geen punanie met melk eruit ofzo?

Je zag niet echt veel ofzo.. :o

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 18:30 ----------

:roflol: Zolang maar niet mijn naam genoemd wordt I don't care.

Verwacht dat als je je voordoet als een fotograaf en vraagt om portfolio je gewoon al die foto's krijgt :o
Of jij bespaard ons die moeite en post gewoon die pic ....

http://nl.wikipedia.org/wiki/Autismespectrum

wat jij aangeeft als gedrag wat jou niet ligt is anders een echte stoornis, als ik je moet geloven dat zijn je zussen en je pa autisten, goed hoor. Dat getuigt van 0 respect voor mensen die deze "stoornis" hebben en van nog minder respect voor je eigen familie. Maar goed, geen verrassing daar...

1 van mijn nichtjes ligt naakt op een lamborghini. Awkward boner toen ik die foto zag.

deze quote ik voor wanneer iemand van DBB een familielid van je verwittigt dat je je hier als een patsertje aan het aanstellen bent, dat belooft: eeuwige awkwardness op familiefeesten

''trainen''
ik wil wedden dat je die foto van je nicht weer gevonden hebt :wanker:

Omdat ik dat wil :mad:

Waarom?:p

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 18:37 ----------

Ik weet hoe ze er in t echt uit ziet. Photoshop doet veel.. Nouja t is geen gedrocht maar zeker niet mijn ding.

misschien is het je ding niet omdat het je eigen nicht is?

Ga je nu nog pics posten of hoe zit da???
Van je zusje(s) mag ook :D

Men boner begint weg te gaan :(

haha geweldig hoe zo een topic in een keer om kan slaan omdat er een keer over een naakt wijf gesproken word xd

test over 9000

Terug
Naar boven