185 cm.. Kom van 53.4 kilo, yes was that bad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
185 cm.. 

Nee ik zit in de bulk maar ben net wakkerMonster cut?
Wilde net opwarmbolletjes gaan eten, had mijn zusje ze al klaar gemaakt zonder mij te roepen. Dus die liggen nu half versteend in de oven, veelst te bruin, koud en helemaal uitgedroogd.
Lief zusje ook.
Inb4 zusje dat zegt: je gaat toch niet een 2e pak opwarmen want er liggen nog bolletjes.

Nee ik zit in de bulk maar ben net wakker
De teller staat nu op 600

Vakantie zeker?
Net glas chocolademelk achterover geslagen dus 1000 nu.. Ga zo bakkie snert opwarmen denk ik. Daarna trainen, rijst + kip eten en nog wat glazen melk en zit wel op de 2000.
Zaterdag dit speelgoed ophalen als het mee zit:
[Link niet meer beschikbaar]
Wel de 40 kilo variant uiteraard.

jezus hoe kom je aan het geld?
maak is pic van je home gym dan ben nu wel geintereseerd haha![]()

Nee, Universiteit dus geen vakantie... heb zelf vrij genomen

Nee, Universiteit dus geen vakantie... heb zelf vrij genomen![]()
Je hebt daar nog minder lessen dan een scholier die vakantie heeft. 

Ik ga niet 2,5 uur reizen om een hoorcollege van 1,5 uur te volgen, terwijl dat hoorcollege volledig in het boek is na te lezen (nog gedetailleerder ook)Vrij nemen op de uniJe hebt daar nog minder lessen dan een scholier die vakantie heeft.
Nouja, als je rechten doet ieder geval..
Onze koelkast heeft het trouwens begeven, het heldere licht genaamd mijn zusje kwam daar vanochtend achter en dacht nergens dat het een goed idee was om dat even te vermelden. Dus alle melk en vleeswaren kunnen met gemak weggegooid worden![]()

Ik ga niet 2,5 uur reizen om een hoorcollege van 1,5 uur te volgen, terwijl dat hoorcollege volledig in het boek is na te lezen (nog gedetailleerder ook)![]()

Nouja als ik het ongeveer na tel zal t tussen de 2500 en 3000 geweest zijn wat ik gister gegeten had alleen na t avond eten had ik eigenlijk niet meer zoveel op. 

op naar de 4000 kcal maar voor vandaag.