Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

aRuOX.png

Vandaag weer is eten bijhouden aangezien ik afgelopen paar dagen niet zo goed gegeten had
Net ontbijt op, beetje laat uit bed gekomen.. 800 kcal :o

Laatst bewerkt:
Ik 0 calorieën, aan de slag dan maar

Ik 0 calorieën, aan de slag dan maar

Monster cut?

Wilde net opwarmbolletjes gaan eten, had mijn zusje ze al klaar gemaakt zonder mij te roepen. Dus die liggen nu half versteend in de oven, veelst te bruin, koud en helemaal uitgedroogd.

Lief zusje ook.:o

Inb4 zusje dat zegt: je gaat toch niet een 2e pak opwarmen want er liggen nog bolletjes.

Monster cut?

Wilde net opwarmbolletjes gaan eten, had mijn zusje ze al klaar gemaakt zonder mij te roepen. Dus die liggen nu half versteend in de oven, veelst te bruin, koud en helemaal uitgedroogd.

Lief zusje ook.:o

Inb4 zusje dat zegt: je gaat toch niet een 2e pak opwarmen want er liggen nog bolletjes.
Nee ik zit in de bulk maar ben net wakker :D
De teller staat nu op 600

Nee ik zit in de bulk maar ben net wakker :D
De teller staat nu op 600

Vakantie zeker? :P

Net glas chocolademelk achterover geslagen dus 1000 nu.. Ga zo bakkie snert opwarmen denk ik. Daarna trainen, rijst + kip eten en nog wat glazen melk en zit wel op de 2000.:)

Zaterdag dit speelgoed ophalen als het mee zit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel de 40 kilo variant uiteraard.

40? Pussyweight

Vakantie zeker? :P

Net glas chocolademelk achterover geslagen dus 1000 nu.. Ga zo bakkie snert opwarmen denk ik. Daarna trainen, rijst + kip eten en nog wat glazen melk en zit wel op de 2000.:)

Zaterdag dit speelgoed ophalen als het mee zit:

[Link niet meer beschikbaar]

Wel de 40 kilo variant uiteraard.

Beter geef je 't aan mij, word toch niks met jouw.

:trollfacex:

jezus hoe kom je aan het geld?

maak is pic van je home gym dan ben nu wel geintereseerd haha :p

jezus hoe kom je aan het geld?

maak is pic van je home gym dan ben nu wel geintereseerd haha :p

Nu staat er nog niet zoveel, squatrek en bankje :p

Maar dat wordt vervangen door barbarian spul wanneer t op voorraad is.

Zit alleen met de ruimte. Kamer is 3.5 bij 4 meter (schat ik) en daar moeten straks bank, 2 40 inch tv's, powerrack, bankje enz in. Had op zich wel een heel dumbbell rek willen kopen maar heb er de ruimte niet voor.:(

Nu staat 1 tv op mijn kamer, 1 op zolder en bank staat op mijn kamer. Wil alleen 2 persoons bed en een kleinere tv op mijn slaapkamer dus dat spul moet er uit.

Teveel spullen willen en te weinig ruimte/tijd :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 14:33 ----------

Ziet er ook naar uit dat ik mijn iPhone niet voor einde van de maand heb :fa:

Had ik maar 32 gig besteld :roflol:

Waarom die tvs

Wilde 1 als computerscherm gebruiken en de ander voor xbox/ps3/wiiu over tijdje..

Maar goed, gebruik nu laptop dus heb dat 2e scherm niet nodig waardoor die boven staat. Is alleen zonde dus zodra we alles gaan verbouwen komt hij wel weer te hangen.

Heeft ook zo zijn voordelen, je kan met 8 lui tegen elkaar spelen :p

Nee, Universiteit dus geen vakantie... heb zelf vrij genomen :roflol:

Vrij nemen op de uni :roflol: Je hebt daar nog minder lessen dan een scholier die vakantie heeft. :p

Nouja, als je rechten doet ieder geval..

Onze koelkast heeft het trouwens begeven, het heldere licht genaamd mijn zusje kwam daar vanochtend achter en dacht nergens dat het een goed idee was om dat even te vermelden. Dus alle melk en vleeswaren kunnen met gemak weggegooid worden :o

Vrij nemen op de uni :roflol: Je hebt daar nog minder lessen dan een scholier die vakantie heeft. :p

Nouja, als je rechten doet ieder geval..

Onze koelkast heeft het trouwens begeven, het heldere licht genaamd mijn zusje kwam daar vanochtend achter en dacht nergens dat het een goed idee was om dat even te vermelden. Dus alle melk en vleeswaren kunnen met gemak weggegooid worden :o
Ik ga niet 2,5 uur reizen om een hoorcollege van 1,5 uur te volgen, terwijl dat hoorcollege volledig in het boek is na te lezen (nog gedetailleerder ook) :D

Gister niet zoveel kunnen eten omdat melk en kwark enzo bedroven waren :fuu: Nouja als ik het ongeveer na tel zal t tussen de 2500 en 3000 geweest zijn wat ik gister gegeten had alleen na t avond eten had ik eigenlijk niet meer zoveel op.

Vanochtend op de weegschaal: 64.3 kilo :o

Al heb ik het idee dat het gewoon maag/darm inhoud is wat er nu niet in zit waardoor t zo laag is. Stuk minder bolle buik t.o.v. normaal. Zeker 's avonds zou je zeggen dat ik een aardige bierbuik had :roflol:

Nouja, nu ontbijten. 4 bolletjes, blikje knakworstjes en glas chocolademelk. 1200 kcal come at me :) op naar de 4000 kcal maar voor vandaag.

gozer wta een lame excuse dat je melk en kwark bedorven was
dan eet je toch gewoon kip ofzo
hom0

Terug
Naar boven