Buffalo Billy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Hoeft helemaal niet, kan zittend meer tillen dan staand.
Dit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm idd.. Vraag me af hoe dit komt, misschien omdat bankjes niet helemaal 90 graden staan? Of omdat je steun in je rug hebt?
denk dat je veel meer indirecte leg drive hebt, net zoals het benchen zijn je benen 90 graden... bij een staande MP zijn ze gestrekt.Hmm idd.. Vraag me af hoe dit komt, misschien omdat bankjes niet helemaal 90 graden staan? Of omdat je steun in je rug hebt?
denk dat je veel meer indirecte leg drive hebt, net zoals het benchen zijn je benen 90 graden... bij een staande MP zijn ze gestrekt.
en mss stabielere core door bankje

Zou idd ook wel kunnen.. Zelf heb ik altijd de neiging om op mijn tenen te gaan staan
Ik vraag me dan wel af wat beter is voor je schouders.. Indien je echt 90 graden zit en meer kan drukken zittend zou je zeggen zittend is beter dan staand
het lijkt me juist zittend beter aangezien (ikzelf) de kracht uit me rug etc ga halen als ik sta. bij zittend voel ik het echt duidelijk in me schouders + meer gewicht

Hmm, volgende keer maar eens zittend proberen![]()
Zouden dumbbells ook beter zijn dan barbell? Dan kun je nog meer recht omhoog drukken
Mooi streef trouwens, zou ik ook wel willen halen, zal wel lastig worden![]()

welk streef?
en ja dumbbells is ook goed, dat doe ik eigenlijk alleen maar
morgen schouder dag misschien dit keer barbell
80 kilo @ 8% voor zomer.
80 kilo is wel te halen denk ik, maar voor mij niet op 8% 
In je sig80 kilo @ 8% voor zomer.
Ik moet 2 kilo per maand gainen om daar te komen80 kilo is wel te halen denk ik, maar voor mij niet op 8%
![]()

80kg op 8% weet niet of ik het kan halen maar ga sws proberen hehe
weet zeker dat ik 80kg red maar onder de 10%, idk![]()
zoveel hoef je niet meer toch?Denk t haar?
---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 09:51 ----------
Haha gewoon vet% laag houdenzoveel hoef je niet meer toch?
ben ook van 4 naar 5 trainingsdagen gegaanrond 75,5 nu denk met 12%
maar was 76 ........ ben 0,5 kg afgevallen en ik snap niet hoe want ik eet gwn 2800 en 3000 op trainingsdagen. blijkbaar moet ik dit nu weer opvoerenben ook van 4 naar 5 trainingsdagen gegaan
episch vocht verlies.. Zolang je over langere tijd kijkend maar wel stijgt in kilo's. Noteer zelf altijd als ik een nieuw max gewicht heb en zolang je maar pr's blijft zetten is t goed. Vanochtend was t bij mij ook 65.5 kilo terwijl t gister 66.1 wasHaha bij mij scheelt t soms een kilo per dagepisch vocht verlies.. Zolang je over langere tijd kijkend maar wel stijgt in kilo's. Noteer zelf altijd als ik een nieuw max gewicht heb en zolang je maar pr's blijft zetten is t goed. Vanochtend was t bij mij ook 65.5 kilo terwijl t gister 66.1 was

Haha bij mij scheelt t soms een kilo per dagepisch vocht verlies.. Zolang je over langere tijd kijkend maar wel stijgt in kilo's. Noteer zelf altijd als ik een nieuw max gewicht heb en zolang je maar pr's blijft zetten is t goed. Vanochtend was t bij mij ook 65.5 kilo terwijl t gister 66.1 was

ik ga gwn 200kcals meer eten..... als ik 0,5 kg verlies in een paar dagen doe ik toch duidelijk iets niet goed![]()

.