AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

gozer wta een lame excuse dat je melk en kwark bedorven was
dan eet je toch gewoon kip ofzo
hom0

:roflol: True maar had geen zin om klaar te maken.

Nouja, weet ik ieder geval hoeveel ik weeg als ik echt leeg ben, vocht is ook stuk minder dan paar dagen geleden.. Toch +11 kilo in iets meer dan 4 maandjes. :)

Nu weer verder vreten :p 70 kilo voor einde van jaar gaat wel lastig worden denk ik.. 5.7 kilo in ongeveer 10 weken (nouja 4 kilo als je bulkbuik mee rekent). Ach, moet te doen zijn.

Gister niet zoveel kunnen eten omdat melk en kwark enzo bedroven waren :fuu: Nouja als ik het ongeveer na tel zal t tussen de 2500 en 3000 geweest zijn wat ik gister gegeten had alleen na t avond eten had ik eigenlijk niet meer zoveel op.

Vanochtend op de weegschaal: 64.3 kilo :o

[Link niet meer beschikbaar]

Al heb ik het idee dat het gewoon maag/darm inhoud is wat er nu niet in zit waardoor t zo laag is.
Stuk minder bolle buik t.o.v. normaal. Zeker 's avonds zou je zeggen dat ik een aardige bierbuik had :roflol:

Nouja, nu ontbijten. 4 bolletjes, blikje knakworstjes en glas chocolademelk. 1200 kcal come at me :) op naar de 4000 kcal maar voor vandaag.

Dat betekent dat je je dus altijd weegt met n volle maag en dus eigenlijk nog skinnier bent?

Dat betekent dat je je dus altijd weegt met n volle maag en dus eigenlijk nog skinnier bent?

Nee ik weeg altijd 's ochtends na t pissen en scheiten.. Maar heb t idee dat er dan altijd nog wat in de dunne/dikke darm zit.:p

Toen ik laatst 's x avonds woog was t bijna 68 kilo..

Ja dan heb je de hele dag gegeten en gedronken, niet zo gek ook dan he.

Mag dit topic dicht? of houden we het open zodat het gezwel zich niet uitzaait? meen zoiets gehoord te hebben van de mods, had graag een bevestiging.

Mag dit topic dicht? of houden we het open zodat het gezwel zich niet uitzaait? meen zoiets gehoord te hebben van de mods, had graag een bevestiging.

katt-williams-dafuq.jpg

Wat is er mis met mijn topic? :roflol: Wil ook wel een log aanmaken in log sectie hoor :o

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 12:37 ----------

Je zit wel verdacht veel in mijn topic voor iemand die een hekel aan mij heeft. Blijkbaar boeit mijn persoonlijkheid je toch wel ergens :rolleyes:

Ik spreek even voor moraalridder: Leedvermaak is ook vermaak ;)

Ik spreek even voor moraalridder: Leedvermaak is ook vermaak ;)

Eigenlijk is het 'er is geen beter vermaak dan leed vermaak' maar ik snap waar je vandaan komt :p

Al zou t raar zijn dit topic te bestempelen als leedvermaak aangezien ik geen enkel leed hiervan ondervonden heb :roflol: .

Kijk dat is het hele win-win aspect van het verhaal,

Jij weet niet beter en wij zijn gewoon blij dat we jou niet zijn. Dat is leedvermaak.

[Link niet meer beschikbaar]

Wat is er mis met mijn topic? :roflol: Wil ook wel een log aanmaken in log sectie hoor :o

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 12:37 ----------

Je zit wel verdacht veel in mijn topic voor iemand die een hekel aan mij heeft. Blijkbaar boeit mijn persoonlijkheid je toch wel ergens :rolleyes:

Jij vindt dat internet zo belangrijk dat je echt denkt dat ik een hekel aan je heb? Nee, het is meer zo dat in elke post die je doet het duidelijk is dat je gewoon een irl sukkeltje bent. Maar een hekel aan je hebben? Nee. Als ik je irl zou kennen waarschijnlijk wel, maar dat zal je wel vaker merken. Oh nee, je bent vet populair enzo he. Maar wat Krak zegt, het is ook vaak wel vermakelijk, en je topic komt nogal vaak voor in nieuwe posts.

DBB=:popcorn:

Hahaha

Kijk dat is het hele win-win aspect van het verhaal,

Jij weet niet beter en wij zijn gewoon blij dat we jou niet zijn. Dat is leedvermaak.

Hmm, technisch gezien is t pas leedvermaak als iemand er leed van ondervind. :p

Daarnaast weet niemand hier hoe mijn situatie in t echte leven is dus raar dat je daarover kan oordelen. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 12:50 ----------

Jij vindt dat internet zo belangrijk dat je echt denkt dat ik een hekel aan je heb? Nee, het is meer zo dat in elke post die je doet het duidelijk is dat je gewoon een irl sukkeltje bent. Maar een hekel aan je hebben? Nee. Als ik je irl zou kennen waarschijnlijk wel, maar dat zal je wel vaker merken. Oh nee, je bent vet populair enzo he. Maar wat Krak zegt, het is ook vaak wel vermakelijk, en je topic komt nogal vaak voor in nieuwe posts.

DBB=:popcorn:

:roflol: Goede conclusie

Hmm, technisch gezien is t pas leedvermaak als iemand er leed van ondervind. :p

Daarnaast weet niemand hier hoe mijn situatie in t echte leven is dus raar dat je daarover kan oordelen. ;)

Technisch gezien heb je ongelijk. Leed is namelijk subjectief. Een negertje een afrika kan zielsgelukkig zijn, terwijl hij ondertussen in een rode kruis reclame wordt gebruikt. Net als dat jij blij met jezelf bent en wij.... blij zijn dat we jou niet zijn.

Grappig trouwens dat je je nu beroept op het 'omg jullie kennen me niet eens' argument. We hoeven je ook niet te kennen, afgaande op je postgedrag is namelijk prima vast te stellen hoe je irl bent.

Technisch gezien heb je ongelijk. Leed is namelijk subjectief. Een negertje een afrika kan zielsgelukkig zijn, terwijl hij ondertussen in een rode kruis reclame wordt gebruikt. Net als dat jij blij met jezelf bent en wij.... blij zijn dat we jou niet zijn.

Grappig trouwens dat je je nu beroept op het 'omg jullie kennen me niet eens' argument. We hoeven je ook niet te kennen, afgaande op je postgedrag is namelijk prima vast te stellen hoe je irl bent.

Ok :roflol:

Tevens is dat negertje best wel een slecht voorbeeld:rolleyes:

Het blijft ook maar doorgaan:roflol:

Moeilijk om je ongelijk toe te geven, echter kunnen we uit de karma berichten die ik heb gekregen wel uitmaken wie er gelijk heeft.

Maakt niet uit verder, sommige mensen kunnen gewoon nooit toegeven dat ze fout zitten. Tis niet jouw schuld, ligt aan de opvoeding. Ouders waarvan de kinderen altijd alles mogen, waardoor ze een verstoort ego ontwikkelen en denken dat ze superieur zijn. Je lijkt me wel het type wijsneus die denkt dat hij meer weet dan de leraar en constant op zoek is naar foutjes om hem daar op te pakken.

Terug
Naar boven