H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee hoor.. van t meeste wat ik eet weet ik kcal wel uit mijn hoofd
Normaal mik ik op de 3500 per dag maar laatste tijd lukte dat niet zo heel goed.. Nu gewoon ff 2 dagen soort van refeed doen. Moet eigenlijk eens proberen zoveel mogelijk in 1x te eten zodat mijn maag wat groter wordt en ik met minder porties toekom op een dag..
Eet noten kerel, 100 gram = dat dere 500-600 kcal.

Heel veel water drinken. Doet Furious Pete ook in de dagen voor een wedstrijd.

je bent gewoon homo je moet gewoon eten
minder sperma van je vriend slikken

I lol'd
Zaad bevat wel goede eiwitten
Zou je niet zeggen kijkend naar jouw gains maar goed![]()
I lol'd![]()
in 10 maanden ong 7,5kg VVM erbij is echt slecht togggggggg?

mijn zaad werkt perfect.
aangezien jou gains, die van jou vriend niet![]()

True, buffel straks wel ff 100 gram pinda's weg onder t genot van een filmpje
---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 18:53 ----------
Ja klopt, alleen er zit iets psychisch niet goed wat eten betreft.. Dan krijg ik letterlijk niets meer door mijn strot heen zonder half over te geven..
Terwijl ik dan nog wel 3 glazen melk achterover sla![]()
Laatste tijd ben ik ook lui, en drink ik 5 shakes per dag met whey/havermout
ommg protein kidney overload im dying
Ik stel me best wel aan, probeerde net laatste beetje pindas nog ff snel naar binnen te proppen. Kon t nog net uitspugen in de prullebak anders was de rest van mijn ontbijt ook naar boven gekomen 
gooi gewoon wat meer in de mixer, maak het eten vloeibaar als dat zoveel makkelijker gaat.
tonijn ook en pizza's komen mijn neus uit (paar maanden bij domino's gewerkt). 
Haha gewoon zorgen dat je plas zo licht mogelijk is.. Hoe donkerder het is hoe zwaarder je nieren te verduren krijgen![]()
Vind die shakes zelf alleen best wel goor![]()
Moet nog 2 glazen chocolademelk en 1 shake achterover slaan en ik zit op 2500 kcal. Moet wel lukken voor 12 uur, kan ik rest van de dag uitbuiken en vanavond weer verder eten.
Het lijkt me opzich wel praktisch alleen krijg ik in 1 uur 2000 kcal nooit weg.. Als ik 's ochtends 2000 en 's avonds 2000 pak heb ik gelijk alles voor die dag binnen en hoef ik me verder ook niet meer druk te maken om eten.
---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 11:33 ----------
Ik stel me best wel aan, probeerde net laatste beetje pindas nog ff snel naar binnen te proppen. Kon t nog net uitspugen in de prullebak anders was de rest van mijn ontbijt ook naar boven gekomen
---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 11:34 ----------
Haha moet gewoon door die 'onbewuste psychische barriere heen'. Op de 1 of andere manier denkt mijn lichaam dat ik vol zit terwijl er gewoon meer dan genoeg ruimte is. Eigenlijk heb ik ook zelden honger..

Ik ben het niet helemaal eens met je urine verhaal, omdat de de donker/lichtheid met meerdere factoren te maken heeft bv. het verliezen van vocht. De gele kleur is in principe een kleurstof die je nieren afscheid, als je vochthuishouding in je lichaam lager dan normaal is, bv. in de ochtend (als je net wakker wordt) heb je minder water in je lichaam, waardoor de dichtheid in je urine hoger wordt en er dus meer kleurstof bij zit. Vandaar dat je in de ochtend meestal wat donkere urine heb. wilt niet gelijk zeggen dat je nieren aan het falen zijn![]()

Nee zysxy hier word je wel ff flink ge-owned door Hoody