XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Ze is zeker erg mooi.
:ds:

Haha sowieso :p

Bij mij in de klas zit ook zo'n meisje, mooi figuur en echt epic grote t**ten. Volgens een ander meisje zou ze me wel zien staan maar ze kijkt echt ontzettend eng.. Zo'n blik waarvan je bijna moet huilen. Zat me serieus af te vragen of god haar gewoon 2 grote t**ten gaf om haar blik te compenseren :roflol:

Haha sowieso :p

Bij mij in de klas zit ook zo'n meisje, mooi figuur en echt epic grote t**ten. Volgens een ander meisje zou ze me wel zien staan maar ze kijkt echt ontzettend eng.. Zo'n blik waarvan je bijna moet huilen. Zat me serieus af te vragen of god haar gewoon 2 grote t**ten gaf om haar blik te compenseren :roflol:

Mag ik haar ook zien?
En btw, heb je geen voedingsschema? Van elke dag je kcal tellen totdat je bij 4000 komt word je toch ook schijtziek van..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mag ik haar ook zien?
En btw, heb je geen voedingsschema? Van elke dag je kcal tellen totdat je bij 4000 komt word je toch ook schijtziek van..

Jawel maar heb onregelmatige schooluren dus is t lastig daar aan te houden.. Heb gewoon vaste maaltijden gemaakt waarvan ik kcal uit mijn hoofd weet en zet t dan gewoon in telefoon.. Lukt me zo makkelijker aan mijn kcal te komen dan via een schema..

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 14:07 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze zat me gewoon hele tijd eng aan te kijken

Srs. Viel t meisje naast me ook op :o. Zij zo: ze kijkt alsof ze je leuk vind.. Waarna semi dove kerel voor ons de halve klas doorschreeuwde dat ze mij waarschijnlijk probeerde te vermoorden met haar blik. :roflol:

Houden jullie je chatgesprekken nu op msn of is max geband? zyx?

Houden jullie je chatgesprekken nu op msn of is max geband? zyx?

Max is gestopt met DBB :(

Spreek m af en toe op facebook, ben wel benieuwd of die weer terug komt. Hij had t idee dat hij verslaafd was aan DBB, bij verslavingen is t meestal 1 tegenvaller en je zit terug in oude gewoontes. Zal me niet verbazen dat hij binnenkort weer terug is :roflol:

Politie was trouwens weer belofte niet na te komen contact op te nemen.. Ze zouden mailtje sturen met motivatie waarom ze pa van ex niet vervolgd hebben.. Weer niets terug, ze kunnen t gewoon niet uitleggen daarom ontwijken ze het, jammer. Ze verzuimen gewoon ons te 'verwittigen' dat ze er niets mee doen waardoor wij geen artikel 12 procedure kunnen startten.

Als ik tijd heb ga ik daar wel weer ff langs bij het bureau, maken ze maar tijd, stel pisvlekken :o

Die verslaving was niet echt twijfelachtig, als je zag wat een rotzooi hij overal neerpleurde de laatste weken. :D

Hij komt wel terug, ze komen altijd terug:brew:

Die verslaving was niet echt twijfelachtig, als je zag wat een rotzooi hij overal neerpleurde de laatste weken. :D

Hij komt wel terug, ze komen altijd terug:brew:

:roflol: De enige reden dat ik zoveel op DBB zit is dat ik er niet in blijf hangen om zo maar te zeggen.. Meestal als ik spelletjes ga spelen of tv ga kijken tussen huiswerk dan ben ik gelijk mijn concentratie kwijt.

Maar zal m wel is vragen of hij DBB mist..

Laatste tijd zat hij iig wel veel te ragen op t forum, misschien waren zijn roids toch echt :p

waar gaat die topic nou eigenlijk over

en wie heeft die foto voor me

waar gaat die topic nou eigenlijk over

en wie heeft die foto voor me

Over vanalles en nogwat.. Probeer af en toe wat progressie er in te stouwen om er nog iets nuttigs in te zetten maar loop t de komende tijd waarschijnlijk te vernken omdat: rechtszaak en school.

Doe karma/pm berichtje stuur ik m je morgen, zit op iPad en te lui om te zoeken :p

Die meid is echt verdomd mooi:eek:

Ik mis maxiamento:sad:...

Dacht dattie eerst verder ging onder de naam anno nogwat....

maxiamento... suwardi.... marcel300

all gone

Terug
Naar boven