Ben nu echt kapot nieuwsgierig hoe die meid eruit ziet![]()
Stuur pm/karma dan reageer ik dr morgen wel op
kan niet van tel sturen..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu echt kapot nieuwsgierig hoe die meid eruit ziet![]()
kan niet van tel sturen..Stuur pm/karma dan reageer ik dr morgen wel opkan niet van tel sturen..

Haha sowieso![]()
Bij mij in de klas zit ook zo'n meisje, mooi figuur en echt epic grote t**ten. Volgens een ander meisje zou ze me wel zien staan maar ze kijkt echt ontzettend eng.. Zo'n blik waarvan je bijna moet huilen. Zat me serieus af te vragen of god haar gewoon 2 grote t**ten gaf om haar blik te compenseren![]()
Mag ik haar ook zien?
En btw, heb je geen voedingsschema? Van elke dag je kcal tellen totdat je bij 4000 komt word je toch ook schijtziek van..
. Zij zo: ze kijkt alsof ze je leuk vind.. Waarna semi dove kerel voor ons de halve klas doorschreeuwde dat ze mij waarschijnlijk probeerde te vermoorden met haar blik. 
Houden jullie je chatgesprekken nu op msn of is max geband? zyx?

Die verslaving was niet echt twijfelachtig, als je zag wat een rotzooi hij overal neerpleurde de laatste weken.![]()
Hij komt wel terug, ze komen altijd terug![]()
De enige reden dat ik zoveel op DBB zit is dat ik er niet in blijf hangen om zo maar te zeggen.. Meestal als ik spelletjes ga spelen of tv ga kijken tussen huiswerk dan ben ik gelijk mijn concentratie kwijt. 
waar gaat die topic nou eigenlijk over
en wie heeft die foto voor me

Ik mis maxiamento...
Dacht dattie eerst verder ging onder de naam anno nogwat....

......
App af en toe nog weleens met die mafketel maar mis ze random angry
Ass posts....
ben benieuwd wanneer zijn kuur afloopt.. kijken of die dan terug komt