Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Nu je het zegt, inderdaad al een tijd niks van marcel3000 gelezen.
alle 3 banned of?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu je het zegt, inderdaad al een tijd niks van marcel3000 gelezen.
alle 3 banned of?
Suwardi en max gaven best vaak tips en tricks, behoorlijke misser voor het forum![]()

hoe suwardi altijd zat te ragen (op iwj)
en dat je zijn kloontjes altijd al bij post nummero een herkent![]()
Daarom zat iWJ dus op mij te ragen, moest zijn frustraties kwijt

Lol, de easy way out.
Eet toch gewoon man? Met al die (choco)melkStraks zit je flink met spetterpoep!
Haha 65.9 net
Afgelopen dagen niet zo goed kunnen eten vanwege stress om die rechtszaak. Vanaf 1 november ga ik er weer vol tegen aan.. 70 voor t einde van t jaar moet wel lukken denk ik, is 2 kilo per maand
---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 09:00 ----------
Vraag m waar hij is![]()

Een kilo per week is nog een eitje.
Was van de zomer weer 9 kilo verloren, zat er binnen 4 weken weer op.![]()
op t moment dat je weer gaat eten gaan alle voedingsstoffen weer in je spieren waardoor er weer allemaal water in trekt (osmose verhaal)
Dan nog is het redelijk simpel
Ik zag er na de zomer ook echt als een extreme ecto uit weer.
op mijn gewicht moet t wel haalbaar zijn als ik t volhoud goed te eten. Gewoon weer ff aanpakken.. 
Hmm, trueop mijn gewicht moet t wel haalbaar zijn als ik t volhoud goed te eten. Gewoon weer ff aanpakken..
Zal me niet verbazen als ik maandag weer kilo er bij heb als ik 2 dagen 5000 gegeten heb..
Althans, mag toch hopen van wel![]()
Het beste reken je toch gewoon je behoefte uit en ga daar standaard elke dag 300-500 boven zitten dmv van een voedingsschema. Dat elke dag tot de 5000kcal uitrekenen is toch niet vol te houden...