Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Suwardi en max gaven best vaak tips en tricks, behoorlijke misser voor het forum :(

Suwardi en max gaven best vaak tips en tricks, behoorlijke misser voor het forum :(

True.. Denk dat Max gewoon te hard ging ragen door de tren en daarom gestopt is.

Vlak voor hij begon te flippen had hij t er over dat hij dacht dat zijn gear nep was en dat hij ging uppen :rolleyes:

hoe suwardi altijd zat te ragen (op iwj) :roflol:

en dat je zijn kloontjes altijd al bij post nummero een herkent :)

Ik heb Marcel op whatsapp!

I Xyzyx I hoeveel kg weeg je nu? als je 68+ ben geef ik je het beste weight gainer shake recept wat er bestaat. en het is ook nog eens makkelijk weg te drinken.

Haha 65.9 net :(

Afgelopen dagen niet zo goed kunnen eten vanwege stress om die rechtszaak. Vanaf 1 november ga ik er weer vol tegen aan.. 70 voor t einde van t jaar moet wel lukken denk ik, is 2 kilo per maand :p

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 09:00 ----------

Vraag m waar hij is :p

Vandaag eens kijken of ik 5000 kcal achterover kan werken. Weer ff wat verlies van de afgelopen week inhalen. Morgen kijken of het ook lukt.. :)

Net mijn bed uit komen rollen, ontbijt achter de kiezen: chocolademelk en whey/oats shake: 600 kcal.

Drink vandaag pak chocolademelk, pak melk en pak vanavond bakkie aardbijen kwark wat totaal (- dat van t ontbijt) uitkomt op zo'n 1600 kcal. Avond eten 500 kcal dus 2300 kcal wat ik aan vast voedsel naar binnen moet werken.

Lol, de easy way out.

Eet toch gewoon man? Met al die (choco)melk :roflol: Straks zit je flink met spetterpoep!

Haha 65.9 net :(

Afgelopen dagen niet zo goed kunnen eten vanwege stress om die rechtszaak. Vanaf 1 november ga ik er weer vol tegen aan.. 70 voor t einde van t jaar moet wel lukken denk ik, is 2 kilo per maand :p

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 09:00 ----------

Vraag m waar hij is :p

Een kilo per week is nog een eitje.
Was van de zomer weer 9 kilo verloren, zat er binnen 4 weken weer op.:o

Een kilo per week is nog een eitje.
Was van de zomer weer 9 kilo verloren, zat er binnen 4 weken weer op.:o

Haha das gewoon vocht :p op t moment dat je weer gaat eten gaan alle voedingsstoffen weer in je spieren waardoor er weer allemaal water in trekt (osmose verhaal):p

Dat is ook de reden dat je na een dag slecht eten relatief veel gewicht kwijt kan raken. Alle voedingsstoffen in je spieren worden verbruikt waardoor ook t vocht er weer uittrekt..

Dan nog is het redelijk simpel :p
Ik zag er na de zomer ook echt als een extreme ecto uit weer.

Dan nog is het redelijk simpel :p
Ik zag er na de zomer ook echt als een extreme ecto uit weer.

Hmm, true :p op mijn gewicht moet t wel haalbaar zijn als ik t volhoud goed te eten. Gewoon weer ff aanpakken..

Zal me niet verbazen als ik maandag weer kilo er bij heb als ik 2 dagen 5000 gegeten heb..

Althans, mag toch hopen van wel :roflol:

Yea buddy's ik mis mars.. :(

Hmm, true :p op mijn gewicht moet t wel haalbaar zijn als ik t volhoud goed te eten. Gewoon weer ff aanpakken..

Zal me niet verbazen als ik maandag weer kilo er bij heb als ik 2 dagen 5000 gegeten heb..

Althans, mag toch hopen van wel :roflol:

Het beste reken je toch gewoon je behoefte uit en ga daar standaard elke dag 300-500 boven zitten dmv van een voedingsschema. Dat elke dag tot de 5000kcal uitrekenen is toch niet vol te houden...

Het beste reken je toch gewoon je behoefte uit en ga daar standaard elke dag 300-500 boven zitten dmv van een voedingsschema. Dat elke dag tot de 5000kcal uitrekenen is toch niet vol te houden...

Valt wel mee hoor.. van t meeste wat ik eet weet ik kcal wel uit mijn hoofd :p

Normaal mik ik op de 3500 per dag maar laatste tijd lukte dat niet zo heel goed.. Nu gewoon ff 2 dagen soort van refeed doen. Moet eigenlijk eens proberen zoveel mogelijk in 1x te eten zodat mijn maag wat groter wordt en ik met minder porties toekom op een dag..

Terug
Naar boven