MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Hahahaahhahahah dat petje :roflol:

sinds wanneer mogen dit soort topics openblijven?

:roflol: Wat een topic :roflol:

Dus als je geen Iphone hebt, ben je maar een arme sloeber?

Misschien? De apparaten zijn duurder is in ieder geval logischer dan te zeggen dat iedereen die voor apple kiest lelijk is

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 10:04 ----------

Goed topic.
Mag met nog meer van die dwaze allerlei-piskes gebeuren die hier hun "wijsheid" etaleren.

Heb je eindelijk iets om je lege leventje mee te vullen

Misschien? De apparaten zijn duurder is in ieder geval logischer dan te zeggen dat iedereen die voor apple kiest lelijk is

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 10:04 ----------

Heb je eindelijk iets om je lege leventje mee te vullen

ik lees je reactie en krijg dan een glimlach om het feit dat je zei dat ik mayb een misantroop ben, maar jij kan er ook wat van max ;):)

Nu snap ik waarom sommige hier 10.000+ post hebben...

+ Japser werkt niet echt mee, doet vast aan meditatie

Nah, meer gewend aan de internet haat.

T vorige dedicated topic was veel beter van kwaliteit, meer foto's, betere fotoshops en toen had ik het eigenlijk niet verwacht. Nu wist ik 3 maand geleden al dat het mogelijk was om via mijn username + zelf geplaatste foto achter mijn naam te komen.

Het enige waar ik me over verbaas is de ophef, kijkende naar de reacties zou de gemiddelde DBB-er 7 kleuren schijten moesten zijn foto's hier terecht komen. Best wel triest eigenlijk.

Eerlijkgezegd moest ik best wel lachen om sommige foto shops maar de reacties van mensen die denken dat mijn leven compleet voorbij zou zijn zijn gewoon beschamend :o .

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 11:26 ----------

Als je loopt te zeuren dat apple duur is ben je een arme sloeber, zeker bij de iPhone die nog geen 100 euro duurder is dan de galaxy S wat verspreid over 2 jaar maar 15 cent per dag is ofzo.

Je druk maken om 15 cent per dag..

15 cent..

15...

2chinees.gif

Als je de verwarming een graadje lager zet bespaar je wel meer dan dat.

Hey mij hoor je het niet zeggen hoor? Denk dat je het punt hier een beetje mist.

Hey mij hoor je het niet zeggen hoor? Denk dat je het punt hier een beetje mist.

Haha :p ik wilde even je opmerking in context zetten. Of beter gezegd mijn opmerking waar je op doelde.. (denk ik)

Mensen die geen iPhone hebben zijn geen paupers maar mensen die lopen te haten op de iPhone omdat hij duur is wel.. Althans, als ze een top Android model hebben..

Duur en niet open zijn serieus de 2 meest genoemde pro-android argumenten wat gewoon totale onzin is. Alleen de nexus toestellen zijn open zonder dat je er wat voor moet doen en de hoeveelheid die de iPhone duurder is is gewoon nauwelijks als je kijkt wat het per dag is..

Heb samsung galaxy s plus geweldig ding

Haha :p ik wilde even je opmerking in context zetten. Of beter gezegd mijn opmerking waar je op doelde.. (denk ik)

Mensen die geen iPhone hebben zijn geen paupers maar mensen die lopen te haten op de iPhone omdat hij duur is wel.. Althans, als ze een top Android model hebben..

Duur en niet open zijn serieus de 2 meest genoemde pro-android argumenten wat gewoon totale onzin is. Alleen de nexus toestellen zijn open zonder dat je er wat voor moet doen en de hoeveelheid die de iPhone duurder is is gewoon nauwelijks als je kijkt wat het per dag is..

Even nadenken man. jij zegt al weken op dit forum dat mensen arme paupers zijn als ze een andere mobiel aanschaffen als de iPhone. Sommige mensen lopen hier op te haten. Maken een opmerking dat iedereen die voor apple kiest een lelijke lamlul is vervolgens zeg ik dat de hypothese dat mensen te arm zijn voor de iphone waarschijnlijker is dan dat iedereen die voor apple kiest lelijk is. het mag dan 100 euro zijn of weet ik het wat. Maar je moet ook begrijpen dat er ergens een grens wordt getrokken op wat een mens uit kan geven. Ook 100 euro kan zwaar gaan wegen op het totaalplaatje.

staat de gif met de mooiste uitspraken ergens? ik heb er vast over gelezen :/

karma voor de poster

Heb samsung galaxy s plus geweldig ding

Ik heb naast mijn iPhone een originele galaxy s en vind het echt een jammerlijk irritant ding :roflol:

Maar goed, uiteindelijk doet hij alles wel wat je er mee wilt kunnen zei het niet misschien wat omslachtig als je iPhone gewend bent. T.o.v. windows mobile/BB is het sowieso al een vooruitgang.

Terug
Naar boven