J a m e s
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

in alle eerlijkheid kerel, zoek gewoon een ander forum ofzo. niemand hier waardeert je posts
Dus als je geen Iphone hebt, ben je maar een arme sloeber?
Goed topic.
Mag met nog meer van die dwaze allerlei-piskes gebeuren die hier hun "wijsheid" etaleren.
Misschien? De apparaten zijn duurder is in ieder geval logischer dan te zeggen dat iedereen die voor apple kiest lelijk is
---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 10:04 ----------
Heb je eindelijk iets om je lege leventje mee te vullen

ik lees je reactie en krijg dan een glimlach om het feit dat je zei dat ik mayb een misantroop ben, maar jij kan er ook wat van max![]()
+ Japser werkt niet echt mee, doet vast aan meditatie
.Misschien? De apparaten zijn duurder is in ieder geval logischer dan te zeggen dat iedereen die voor apple kiest lelijk is
Hey mij hoor je het niet zeggen hoor? Denk dat je het punt hier een beetje mist.
ik wilde even je opmerking in context zetten. Of beter gezegd mijn opmerking waar je op doelde.. (denk ik)Laat staan per minuut dus waar hebben ze het over idd.

Hahaik wilde even je opmerking in context zetten. Of beter gezegd mijn opmerking waar je op doelde.. (denk ik)
Mensen die geen iPhone hebben zijn geen paupers maar mensen die lopen te haten op de iPhone omdat hij duur is wel.. Althans, als ze een top Android model hebben..
Duur en niet open zijn serieus de 2 meest genoemde pro-android argumenten wat gewoon totale onzin is. Alleen de nexus toestellen zijn open zonder dat je er wat voor moet doen en de hoeveelheid die de iPhone duurder is is gewoon nauwelijks als je kijkt wat het per dag is..

Ik heb naast mijn iPhone een originele galaxy s en vind het echt een jammerlijk irritant ding![]()