Even nadenken man. jij zegt al weken op dit forum dat mensen arme paupers zijn als ze een andere mobiel aanschaffen als de iPhone. Sommige mensen lopen hier op te haten. Maken een opmerking dat iedereen die voor apple kiest een lelijke lamlul is vervolgens zeg ik dat de hypothese dat mensen te arm zijn voor de iphone waarschijnlijker is dan dat iedereen die voor apple kiest lelijk is. het mag dan 100 euro zijn of weet ik het wat. Maar je moet ook begrijpen dat er ergens een grens wordt getrokken op wat een mens uit kan geven. Ook 100 euro kan zwaar gaan wegen op het totaalplaatje.
Ik zei dat mensen die zeggen dat android beter is dan iPhone omdat iPhone duur was paupers waren.
En op het totaalplaatje.. Ja net als zo'n meisje op school die zat te zeiken dat ze niet snapte dat ik zoveel geld uitgaf aan een iPhone terwijl ze zelf een galaxy s had. Terwijl ze zit te roken
. Dan ben je gewoon kortzichtig en als je liever rookt dan een iPhone koopt is dat prima maar zeg dan niet dat Android beter is dan iPhone maar zeg dat je wilt roken en daarom geen geld hebt voor een iPhone.

Sorry