Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Even nadenken man. jij zegt al weken op dit forum dat mensen arme paupers zijn als ze een andere mobiel aanschaffen als de iPhone. Sommige mensen lopen hier op te haten. Maken een opmerking dat iedereen die voor apple kiest een lelijke lamlul is vervolgens zeg ik dat de hypothese dat mensen te arm zijn voor de iphone waarschijnlijker is dan dat iedereen die voor apple kiest lelijk is. het mag dan 100 euro zijn of weet ik het wat. Maar je moet ook begrijpen dat er ergens een grens wordt getrokken op wat een mens uit kan geven. Ook 100 euro kan zwaar gaan wegen op het totaalplaatje.

Ik zei dat mensen die zeggen dat android beter is dan iPhone omdat iPhone duur was paupers waren.

En op het totaalplaatje.. Ja net als zo'n meisje op school die zat te zeiken dat ze niet snapte dat ik zoveel geld uitgaf aan een iPhone terwijl ze zelf een galaxy s had. Terwijl ze zit te roken :roflol:. Dan ben je gewoon kortzichtig en als je liever rookt dan een iPhone koopt is dat prima maar zeg dan niet dat Android beter is dan iPhone maar zeg dat je wilt roken en daarom geen geld hebt voor een iPhone.

Ik vind i phone goed, maar ook samsung galaxy,
zelfde met pc, ik heb windows pc maar doet het al 2jaar goed met i5 core ssd card 15sec opgestart.

apple computer zijn misschien wel beter, alleen.voor een.student is het.een.beetje duur

Ik vind i phone goed ook samsung galaxt zelfde met pc, ik heb windows pc maar doet het al 2 goed met i5 core ssd card 15aec opgestart.

apple computer zijn misschien wel beter, alleen.voor een.student is het.een.beetje duur

Ligt er aan wat je er mee wilt.. Voor dagelijks gebruik werkt een apple laptop fijner als je het mij vraagt. Bij windows ben je met een muis nog een stuk sneller terwijl je bij een macbook niet echt meer naar een muis verlangt..

Maar goed, als je er mee wilt gamen en geen pot met geld hebt kun je beter geen mac kopen. Of als je gewoon een goedkope laptop wilt om mee te nemen enz..

Ik zei dat mensen die zeggen dat android beter is dan iPhone omdat iPhone duur was paupers waren.

En op het totaalplaatje.. Ja net als zo'n meisje op school die zat te zeiken dat ze niet snapte dat ik zoveel geld uitgaf aan een iPhone terwijl ze zelf een galaxy s had. Terwijl ze zit te roken :roflol:. Dan ben je gewoon kortzichtig en als je liever rookt dan een iPhone koopt is dat prima maar zeg dan niet dat Android beter is dan iPhone maar zeg dat je wilt roken en daarom geen geld hebt voor een iPhone.

gvd ik voel me echt enorm chagerijnig worden vandaag.

Ik heb een desktop, laptops hou ik niet Van.
geloof mij, computer die.ik nu heb is snel genoeg.

start in 10-15 sec op. loopt nooit vast en kan 50x internet 1 keer openen.
Maar als ik het geld had. had ik wel apple gekocht

gvd ik voel me echt enorm chagerijnig worden vandaag.

:p Sorry

Bedoel gewoon dat ik het geen goed argument vind om te zeggen dat de iPhone duur is terwijl ze allemaal geld verspillen aan andere dingen. Althans, op mij komt het nogal dom over te zeuren over 15 cent per dag terwijl je een pakje peuken per dag rookt..

Ander onderwerp hier kom je tog nooit uit.

Ik heb een desktop, laptops hou ik niet Van.
geloof mij, computer die.ik nu heb is snel genoeg.

start in 10-15 sec op. loopt nooit vast en kan 50x internet 1 keer openen.
Maar als ik het geld had. had ik wel apple gekocht

Desktops verbruiken echt ziek veel energie.. Had zelf een mac mini gekocht als thuis server toen we hadden uitgerekend hoeveel energie mijn pc verbruikte op jaarbasis. Vriend van mij ook, heeft zo'n game pc die hij constant aan laat staan... Verwarming heeft hij ieder geval niet nodig :roflol:

Maar goed, voor de snelheid hoef je geen mac te kopen..

Heb led monitor meestal doe.ik de pc uit

:p Sorry

Bedoel gewoon dat ik het geen goed argument vind om te zeggen dat de iPhone duur is terwijl ze allemaal geld verspillen aan andere dingen. Althans, op mij komt het nogal dom over te zeuren over 15 cent per dag terwijl je een pakje peuken per dag rookt..

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Heb led monitor meestal doe.ik de pc uit

Hehe misschien eens zo'n verbruiksmeter halen :p

Maar goed, een iMac verbruikt volgens mij net zo veel als een windows desktop (of ieder geval ook aardig veel).. Mijn mac mini gebruikt volgens mij gemiddeld iets van 20 watt.

Als je toe bent aan een nieuwe pc is het misschien toch interessant om verbruik op te meten en kijken hoeveel duurder een mac nu echt is.. Mac mini's houden iig wel hun waarde vrij goed vast, voor een core duo 2.0 (5 jaar oud) moet je nog steeds 200-250 neer leggen..

haha

ik heb zo'n collega gehad. Hij heeft het allemaal iets meer en iets beter meegemaakt en heeft ook over alles een mening. Zo had ik een paar jaar geleden trots as phuque een foto op feestboek geplaatst van een deadlift PR, wist hij me de keer erop te vertellen dat hij nog 340kg gedeadlift had, terwijl een snatch beweging makend.

resultaat is dat je begint te zwijgen al die mens er is en dat zal gaan gebeuren in xyzyx' leven ook denk ik, de mensen zullen beginnen zwijgen, want niemand gelooft al die bullshit nog.

dank voor die gif :roflol:

Jaar gelden zat ik veel games tespelen, maar nu doe ik geen 1 game meer.

gebruik pc alleen printen films tedownloaden , en me boxen zittten er op een gesloten met. sterke woofe. voor motivation video`s

in de toekomst ben.ik wel.van.plan om een apple tekopen

**** apple, samung galaxy x yeahhh!

Rellen in 3...2..1. GOOO!!!!!

Os dat i xyxy i? of oude foto

haha

ik heb zo'n collega gehad. Hij heeft het allemaal iets meer en iets beter meegemaakt en heeft ook over alles een mening. Zo had ik een paar jaar geleden trots as phuque een foto op feestboek geplaatst van een deadlift PR, wist hij me de keer erop te vertellen dat hij nog 340kg gedeadlift had, terwijl een snatch beweging makend.

resultaat is dat je begint te zwijgen al die mens er is en dat zal gaan gebeuren in xyzyx' leven ook denk ik, de mensen zullen beginnen zwijgen, want niemand gelooft al die bullshit nog.

Haha mijn vader zei altijd;

Er was een dorp met boeren die hadden een kudde schapen. In de dorp was een man genaamd Jan, die riep: wolf, wolf! Iedereen werd bang en brachten de schapen naar binnen. Maar er was geen wolf te bekennen, dit herhaalde zich nog een keer of 2. Op een gegeven moment, riep hij nogmaals: wolf, wolf! Niemand geloofde hem meer, maar dit keer bleek er wel een wolf te zijn, alle schapen werd opgevreten. Einde.

Dus trek er een wijze les uit xyzyzyzyz.

Haha mijn vader zei altijd;

Er was een dorp met boeren die hadden een kudde schapen. In de dorp was een man genaamd Jan, die riep: wolf, wolf! Iedereen werd bang en brachten de schapen naar binnen. Maar er was geen wolf te bekennen, dit herhaalde zich nog een keer of 2. Op een gegeven moment, riep hij nogmaals: wolf, wolf! Niemand geloofde hem meer, maar dit keer bleek er wel een wolf te zijn, alle schapen werd opgevreten. Einde.

Dus trek er een wijze les uit xyzyzyzyz.

schapenvlees is lekker?:scratch:

Terug
Naar boven