XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Oh het zijn die zwarte nevermind. Mooi ding wel :)

oo sorry door all de post las ik er gewoon overheen...

Wel meer eten he !

1x blijven zitten, 2x hbo geprobeerd, 1 jaar niets gedaan en vorig jaar vwo op middelbare school begonnen alleen had het iets te gezellig dus werd er af geknikkerd :roflol:

Scheitkerel ook, zat zich ook druk te maken over t feit dat ik met de auto naar school ging.. :o . Verder hadden leraren eigenlijk geen problemen met mij..

Wel grappig dit na het lezen van al je posts. Jij gaat dus pas afstuderen tegen je 30ste, en dat als alles meezit. Je bent in principe gewoon een failure en zou ook in een rijtjeshuis belanden als je geen dikke bankrekening had van je papie of erfenis whatever.

Niet dat het me wat boeit hoor, maar dat mensen nog serieus reageren op al die posts van jou mind blown

Wel grappig dit na het lezen van al je posts. Jij gaat dus pas afstuderen tegen je 30ste, en dat als alles meezit. Je bent in principe gewoon een failure en zou ook in een rijtjeshuis belanden als je geen dikke bankrekening had van je papie of erfenis whatever.

Niet dat het me wat boeit hoor, maar dat mensen nog serieus reageren op al die posts van jou mind blown

Als tandarts verdien je genoeg om wel een goede hypotheek te krijgen..

En ik zou eerst een appartement nemen, maar goed..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:32 ----------

Ze geld gaat naar zijn schoenen, niet naar zijn eten.

Mijn ouders betalen t eten dus staat los van elkaar.

Mja sommige zijn na hun 18de klaar en staan de rest van hun leven in de supermarkt. Waar je eindigt is belangrijker dan hoe oud je bent.

Mja sommige zijn na hun 18de klaar en staan de rest van hun leven in de supermarkt. Waar je eindigt is belangrijker dan hoe oud je bent.

True.

Geloof dat de meeste politici ook wel redelijk lang gestudeerd hebben.

Zo'n kerel die ik ken snapte niet dat mensen gaan studeren, zei hij zo ga nu werken heb je veel geld kun je alles kopen wat je wilt bla bla..

Ja met die mentaliteit ga je het wel maken in je leven :o

emile roemer heeft ook 8 jaar over zijn havo gedaan.....
:roflol:

who cares.... ik doe nu niv3 bbl niet altehoog maar dat maakt niks uit, ik weet tog dat weinig mensen mijn beroep kunnen ( gaat er om als je werk leuk vind ) oh leuk geweldig op een kantoortje zitten lekker geld verdienen.. 40 jaar lang...

Als tandarts verdien je genoeg om wel een goede hypotheek te krijgen..

En ik zou eerst een appartement nemen, maar goed..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:32 ----------

Mijn ouders betalen t eten dus staat los van elkaar.

Op basis van je leer/studie geschiedenis geef ik je 0,1% kans om tandarts te worden.

succes!

who cares.... ik doe nu niv3 bbl niet altehoog maar dat maakt niks uit, ik weet tog dat weinig mensen mijn beroep kunnen ( gaat er om als je werk leuk vind ) oh leuk geweldig op een kantoortje zitten lekker geld verdienen.. 40 jaar lang...

Tandarts lijkt me wel leuk om te doen, daarnaast zijn er ook zat hbo/universiteit opleidingen welke werk buiten het kantoor bieden :p

Als je klaar bent met je mbo zou ik zeker kijken of er niet een geschikte hbo is waarvoor je de motivatie/mogelijkheid hebt. Zelfs al doe je het zelfde werk later, met een hbo diploma krijg je meer betaald..

Overigens dacht ik vroeger dat een tandarts echt episch veel verdiende, later bleek dat de beste vriendin van mijn ma (partime tandarts) een man heeft die bijna 200.000 per jaar verdiende :roflol: Maar goed, t verdient toch wel aardig..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:46 ----------

dat zijn uitzonderingen
dan moet je als vmbo-er en een vroege leerling zijn en nooit blijven zitten

Blijven er veel zitten op vmbo dan? Denk dat er best wel veel op 18/19 jaar wel klaar zijn..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:48 ----------

Op basis van je leer/studie geschiedenis geef ik je 0,1% kans om tandarts te worden.

succes!

Ik heb met 2 handen in mijn neus de havo afgerond met een 7. Als ik niet ingeloot wordt ga ik volgend jaar weer vavo doen en zorg gewoon dat ik gemiddeld boven de 8 heb = zonder loting binnen.

Vind m maar irritant.

Tandarts lijkt me wel leuk om te doen, daarnaast zijn er ook zat hbo/universiteit opleidingen welke werk buiten het kantoor bieden :p

Als je klaar bent met je mbo zou ik zeker kijken of er niet een geschikte hbo is waarvoor je de motivatie/mogelijkheid hebt. Zelfs al doe je het zelfde werk later, met een hbo diploma krijg je meer betaald..

Overigens dacht ik vroeger dat een tandarts echt episch veel verdiende, later bleek dat de beste vriendin van mijn ma (partime tandarts) een man heeft die bijna 200.000 per jaar verdiende :roflol: Maar goed, t verdient toch wel aardig..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:46 ----------

Blijven er veel zitten op vmbo dan? Denk dat er best wel veel op 18/19 jaar wel klaar zijn..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 00:48 ----------

Ik heb met 2 handen in mijn neus de havo afgerond met een 7. Als ik niet ingeloot wordt ga ik volgend jaar weer vavo doen en zorg gewoon dat ik gemiddeld boven de 8 heb = zonder loting binnen.
Dude 2 ton per jaar, weet je hoe veel dat is? wat dacht je vroeger dan? dat een tandarts 2 miljoen per jaar verdient?:roflol:

Dude 2 ton per jaar, weet je hoe veel dat is? wat dacht je vroeger dan? dat een tandarts 2 miljoen per jaar verdient?:roflol:
Ik moest het ook 2x lezen, maar hij bedoelt volgens mij dat de man van de tandarts 2 ton per jaar verdient, en dat ze dus een groot huis hebben etc, terwijl hij dacht dat die tandarts al dat geld binnenbracht.

Dude 2 ton per jaar, weet je hoe veel dat is? wat dacht jij vroeger dat een tandarts verdiende dan 2 miljoen per jaar?:roflol:

Nee :p

Maar gewoon ze hebben groot huis en die vrouw werkt 2 dagen in de week.. Ach, als fulltime tandarts verdien je ook wel aardig. Mijn uiteindelijke droomhuis is toch geen gigantische villa ofzo maar meer het soort 'hutje op de heide'. Gewoon knus om het zo maar uit te drukken. Ben zelf ontzettend chaotisch dus wil gewoon alle ruimte praktisch benutten zodat ik geen ruimte heb om rommel te maken.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 01:00 ----------

Ik moest het ook 2x lezen, maar hij bedoelt volgens mij dat de man van de tandarts 2 ton per jaar verdient, en dat ze dus een groot huis hebben etc, terwijl hij dacht dat die tandarts al dat geld binnenbracht.

Dat dus :p

Dacht dat die kerel gewoon een normale baan had, hij rijd niet echt een speciale auto ofzo. Maar hij is directeur van woning cooperatie hier in de buurt..

Terug
Naar boven