- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.

Haha t is niet sportschool specifiek, voel me gewoon ongemakkelijk als ik alleen ergens heen moet. Wel apart want met vrienden er bij dan heb ik echt overal schijt aan.. Maar goed, inmiddels is dat gelukkig wel zo goed als over
Daarnaast is thuis trainen gewoon makkelijk, we hebben de ruimte dus waarom niet. De gym hier in de buurt is dermate duur dat ik het na 2 jaar al weer terugverdiend heb (er van uitgaande dat de verkoopprijs van het spul rond de 50% zal liggen

ja enkel met dit ding kan je meeste spiergroepen aanpakken (benen weet ik niet, upper body wel hoewel traps en schouders moeilijk worden p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

begrijp me niet verkeerd, bodyweight is super als assitance, alleen het moet niet de rode draad van je training vormennounou ik doe ook squats en deadlifts hoor alleen meeste dagen hang ik aan dat ding. chin-ups, pull-ups, weighted dips, leg/knee raises en ander spul.. jup blijkbaar ben ik gewoon een dummy
begrijp me niet verkeerd, bodyweight is super als assitance, alleen het moet niet de rode draad van je training vormen

Haha ja ik heb hem nu wel goed denk ikZat raar te doen met mijn schouders waardoor ik er last van kreeg.. Nouja last is een groot woord, het voelde gewoon niet natuurlijk. Voelde hem nu ook wel meer in mijn borst..
Weet niet hoe ik het goed moet verwoorden. Maar goed, t voelde sowieso wel beter als de vorige keren.
En meestal verhoog ik het wanneer ik 12 reps kan, dan blijf ik boven de 8 reps.. Moet me voorlopig toch meer op techniek focussen dan de max er uit drukken