MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

:mad:

Max is gekwetst, omdat kipkip en jij een veel leukere, hechtere band hebben samen.

185cm @ 65kg is wel buff.

Maar srs, progressiepics? En post je schema eens baasje

Nee.

:roflol:

Maar goed, inmiddels is de progressie wel duidelijk zichtbaar.. Wel nog een lange weg te gaan..

Alleen mijn weegschaal is kapot en nog geen tijd gehad om een nieuwe te kopen. Vlak bij school zit een mediamarkt dus morgen ff nieuwe halen als ik het niet vergeet..

Nee.

Maar goed, inmiddels is de progressie wel duidelijk zichtbaar.. Wel nog een lange weg te gaan..

Alleen mijn weegschaal is kapot en nog geen tijd gehad om een nieuwe te kopen. Vlak bij school zit een mediamarkt dus morgen ff nieuwe halen als ik het niet vergeet..

ik heb nog wel een keukenweegschaal waar je jezelf mee kan wegen :trollface:

:heart:

ja enkel met dit ding kan je meeste spiergroepen aanpakken (benen weet ik niet, upper body wel hoewel traps en schouders moeilijk worden p:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En elke keer lach ik me weer stuk als ik zo'n soort post van jou lees.

Niet omdat je het fout hebt maar omdat je het ook serieus bedoelt :roflol:

Zeg dan niets.

En elke keer lach ik me weer stuk als ik zo'n soort post van jou lees.

Niet omdat je het fout hebt maar omdat je het ook serieus bedoelt :roflol:

Zeg dan niets.

Via die redenering zou ik ook niets mogen zeggen :( :roflol:

Maar goed, iedereen maakt fouten en van je fouten leer je. Als iemand een 'stomme' opmerking maakt kun je hem er ook op wijzen wat hij fout doet ipv uitlachen ofzo :p

Behalve als die kerel omeganogwat is in de voedingssectie want die vraagt echt alles. Verbaasd me serieus dat die kerel nog niet gevraagd heeft of je een dumbbell op kan eten

Dit is niet bepaald de eerste keer, die jongen heeft er gewoon geen verstand van maar praat intussen wel alsof hij er verstand van heeft.

Ik weet ook niet alles en dus ga ik ook geen ''feitelijke'' uitspraken doen over dingen die ik niet ken/weet.

Ah :p had hem nog niet zo vaak gezien..

Maar goed, denk niet dat veel mensen in dit topic voor trainingsadvies komen en ik heb toch al mijn schema voor elkaar.

Mag hem overigens niet plaatsen aangezien ik hem via persoonlijke begeleiding heb. Lastig loggen dus maar goed, ik denk dat je wel gewoon de 'grote 5' als standaard mag gebruiken.. :p

frontal kuit 47 cm

15yyzwg.jpg

Buffer dan mijn bovenbenen gok ik :o

Max, sta jij niet droger dan 15%?

Dit is niet bepaald de eerste keer, die jongen heeft er gewoon geen verstand van maar praat intussen wel alsof hij er verstand van heeft.

Ik weet ook niet alles en dus ga ik ook geen ''feitelijke'' uitspraken doen over dingen die ik niet ken/weet.

heyheyhey

doe es normaal tegen mij, schobbejak
ik lul alleen dingen die mensen in de sportschool tegen mij lullen
onelove :heart:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 23:40 ----------

en meeste opmerkingen van mij zijn cynisch, en ja, dat woord bestaat.

heyheyhey

doe es normaal tegen mij, schobbejak
ik lul alleen dingen die mensen in de sportschool tegen mij lullen
onelove :heart:

Als ik nu zeg dat je de volgende keer moet gaan deadliften met roze dumbbells omdat dat beter is ga je dat dan de volgende keer ook doen en doorvertellen in de sportschool of werkt dat zo niet?
EDIT op jou edit : Altijd makkelijk achteraf.

Als ik nu zeg dat je de volgende keer moet gaan deadliften met roze dumbbells omdat dat beter is ga je dat dan de volgende keer ook doen en doorvertellen in de sportschool of werkt dat zo niet?
EDIT op jou edit : Altijd makkelijk achteraf.

ja schat

Terug
Naar boven