Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Max is gekwetst, omdat kipkip en jij een veel leukere, hechtere band hebben samen.
185cm @ 65kg is wel buff.
Maar srs, progressiepics? En post je schema eens baasje

Nee.
Maar goed, inmiddels is de progressie wel duidelijk zichtbaar.. Wel nog een lange weg te gaan..
Alleen mijn weegschaal is kapot en nog geen tijd gehad om een nieuwe te kopen. Vlak bij school zit een mediamarkt dus morgen ff nieuwe halen als ik het niet vergeet..

ik heb nog wel een keukenweegschaal waar je jezelf mee kan wegen![]()
![]()

ja enkel met dit ding kan je meeste spiergroepen aanpakken (benen weet ik niet, upper body wel hoewel traps en schouders moeilijk worden p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En elke keer lach ik me weer stuk als ik zo'n soort post van jou lees.
Niet omdat je het fout hebt maar omdat je het ook serieus bedoelt
Zeg dan niets.

had hem nog niet zo vaak gezien.. 
rly?

rly?
47 is wel erg klein voor bovenbenen
vriend van me die net 3 maanden lift heeft zelfs 52cm
hij squat wel zn eigen gewicht nu![]()

Dit is niet bepaald de eerste keer, die jongen heeft er gewoon geen verstand van maar praat intussen wel alsof hij er verstand van heeft.
Ik weet ook niet alles en dus ga ik ook geen ''feitelijke'' uitspraken doen over dingen die ik niet ken/weet.

heyheyhey
doe es normaal tegen mij, schobbejak
ik lul alleen dingen die mensen in de sportschool tegen mij lullen
onelove![]()
heyheyhey
doe es normaal tegen mij, schobbejak
ik lul alleen dingen die mensen in de sportschool tegen mij lullen
onelove![]()
Als ik nu zeg dat je de volgende keer moet gaan deadliften met roze dumbbells omdat dat beter is ga je dat dan de volgende keer ook doen en doorvertellen in de sportschool of werkt dat zo niet?
EDIT op jou edit : Altijd makkelijk achteraf.