Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

De maximaal haalbare :p zou eigenlijk het moeten zijn denk ik.. het max? de max.. mm.

En botkanker? :roflol:

:roflol:

Weet niet hoe ik het goed moet verwoorden. Maar goed, t voelde sowieso wel beter als de vorige keren.

En meestal verhoog ik het wanneer ik 12 reps kan, dan blijf ik boven de 8 reps.. Moet me voorlopig toch meer op techniek focussen dan de max er uit drukken

Je moet gewoon beide doen op de techniek letten en de max eruit drukken. Je leert de techniek pas echt als de gewichten een beetje uitdagend zijn je rustig blijft en let op je techniek

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 22:02 ----------

Je hebt echt geen botkanker hoor kippek*t

True, zat eerst altijd met lege barbell te oefenen op techniek maar na een tijdje gooi je dat ding ook heen en weer :o

Maar goed, techniek op 1 en daarna gewicht. Kijken wat ik er volgende keer uit druk..

Je moet gewoon beide doen op de techniek letten en de max eruit drukken. Je leert de techniek pas echt als de gewichten een beetje uitdagend zijn je rustig blijft en let op je techniek

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 22:02 ----------

Je hebt echt geen botkanker hoor kippek*t

weet ik ook wel schat.
van dat ruige taaltje van je krijg ik zin in je.

Ruige taaltje :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 22:06 ----------

True, zat eerst altijd met lege barbell te oefenen op techniek maar na een tijdje gooi je dat ding ook heen en weer :o

Maar goed, techniek op 1 en daarna gewicht. Kijken wat ik er volgende keer uit druk..

Dat sowieso altijd maar wel je max zoeken niet te p*ssy gaan doen. 70 voel ik ook branden, maar het zet geen massa aan.

True :p Volgende x lat hoger leggen. Denk als ik 3 setjes doe ik 8x 50/55 wel moet halen..

Zxyzyz, wat is nou eigenlijk je trainingsschema?

xoxo

Zal straks wel ff kijken of ik m kan plaatsen, zit nu op iPad en heb m daar niet op staan :p

Dat gaat dan weer te ver:roflol:

That's what she said overigens.

Nee :o Net nieuw schema :p

Je topic trekt homo's aan I xyzyx I wat zegt dat over jou?

Max is gekwetst, omdat kipkip en jij een veel leukere, hechtere band hebben samen.

185cm @ 65kg is wel buff.

Maar srs, progressiepics? En post je schema eens baasje

Terug
Naar boven