MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Gaat om het principe.

Net afwijzing voor boete binnen gekregen, naam van die autist binnen die uitgeschreven had en maandag aangifte doen omdat hij mij bij mijn nek greep. :)

Lol lekkere situaties in je leven. Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? :D

Lol lekkere situaties in je leven. Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? :D

We waren vuilniszakken in de auto aan het gooien en toen kwamen 2 overactieve gefaalde mbo-ers in een gestreept busje naast ons staan. Paar min later gaat het raampje open en wil die t**f een boete in mijn handen drukken. Dus ik vraag wat dat is: Zij zo boete omdat je hier niet mag parkeren.

Dus ik zo: daar staat toch een bord einde zone laden en lossen? Dus hier mag ik gewoon laden en lossen of ligt dat nu aan mij?

En zij zo: ja niets mee te maken.

Dus toen ging ik rage mode op die 2 lui en zei ik dat ik hun de kanker van de samenleving vond omdat ze gewoon lopen te parasiteren en dat ze eens boeven moesten gaan pakken in plaats van af te trekken over het feit dat zij boetes uit kunnen delen die nergens op kunnen slaan.

Daarna stapte die kerel uit en greep mij bij mijn nek waarna hij schreeuwde dat ik respect moest hebben. :roflol:

Alleen omdat ik mijn boete in dat busje gegooid had wisten we de naam van die autisten niet en op het politiebureau wilde ze ons niet helpen. Misselijke organisatie, als ik ooit een agent in elkaar geslagen zie worden zou ik doen alsof mijn neus bloed.

Haha respect hebben. Die is goed.

Echt he :o

Ga iemand anders pesten ofzo, zeggen ze in afwijzing bezwaarschrift dat hij op de stoep stond wat helemaal niet mogelijk was omdat daar op de rand van de stoep altijd de scooters staan van Domino's. Zelfs al zouden die daar niet staan en had ik mijn auto midden op de stoep gezet dan zouden er nog 10 obese mensen naast elkaar langs kunnen lopen.

Het is maar 50 euro ofzo maar het slaat nergens op. Ga gewoon terechte boetes uitdelen in plaats van mensen pesten.

Dit is het snelstgroeiende topic op DBB.

Je had gewoon niet op die rage mode moeten overgaan en ze uit moeten lachen. Je stond in je recht dus geen reden om in rage mode te gaan om je zin te krijgen. Die vent mag niet aan je zitten btw.

Echt he :o

Ga iemand anders pesten ofzo, zeggen ze in afwijzing bezwaarschrift dat hij op de stoep stond wat helemaal niet mogelijk was omdat daar op de rand van de stoep altijd de scooters staan van Domino's. Zelfs al zouden die daar niet staan en had ik mijn auto midden op de stoep gezet dan zouden er nog 10 obese mensen naast elkaar langs kunnen lopen.

Het is maar 50 euro ofzo maar het slaat nergens op. Ga gewoon terechte boetes uitdelen in plaats van mensen pesten.

je t zijn mierenneukers dat zeker
2km te hard rijden en je krijgt al 36 euro boete in je brievenbus

Waar gaat het nou eigenlijk over?

Rijtjeshuizen, denk.

Pathologisch liegen is de onbedwingbare drang om te liegen. Natuurlijk vertelt iedereen wel eens een leugen, bij kinderen is er ook vaak sprake van fantasie, maar pas als het liegen tot ernstige problemen leidt in de omgang tussen de leugenaar en zijn omgeving spreken we van pathologisch of ziekelijk gedrag.
Pathologisch liegen kan dan een symptoom zijn van verschillende psychische aandoeningen, bijvoorbeeld een gedragsstoornis bij kinderen of jongeren, een onvermogen om de impuls te beheersen of een persoonlijkheidsstoornis (met name ASPS).
In de bovenstaande gevallen is de leugenaar zich er goed van bewust dat hij liegt. Het kan echter ook voorkomen dat iemand zijn onjuiste weergave van de waarheid niet als leugen ziet, maar er werkelijk in gelooft, of nieuwe feiten nodig heeft om gaten in het geheugen te 'dichten'. Dit verschijnsel heet pseudologia fantastica, of confabulatie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen

Heb een hekel aan mensen die altijd zitten tezeiken.over het.mbo..

je t zijn mierenneukers dat zeker
2km te hard rijden en je krijgt al 36 euro boete in je brievenbus

Ja kijk daar heb ik opzich niet zo'n probleem mee omdat het gewoon je eigen risico is door te hard te rijden. Eerlijk gezegd zie ik het meer als hardrijbelasting waarbij je extra betaald om het recht te hebben om hard te rijden.

Maar dit slaat gewoon nergens op, wij waren gewoon ons werk aan het doen om 11 uur 's avonds. Zelfs al zou hij op de stoep hebben gestaan hebben had niemand er last van.

Heb een hekel aan mensen die altijd zitten tezeiken.over het.mbo..

Sorry :p

Als jij een hardwerkende mbo leerling bent die de passie heeft het hoogst mogelijk haalbare te halen in zijn leven heb ik alle respect voor jou.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 12:07 ----------

Nee €23 + €6 administratie kosten.

Voor 2 km/h te hard niet toch?

Dacht dat je pas bij 4 ofzo een boete kreeg..

Ik heb overigens al een jaar geen hardrijboete gekregen, wel apart aangezien ik constant te hard rijd.

Terug
Naar boven