MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Ja kijk daar heb ik opzich niet zo'n probleem mee omdat het gewoon je eigen risico is door te hard te rijden. Eerlijk gezegd zie ik het meer als hardrijbelasting waarbij je extra betaald om het recht te hebben om hard te rijden.

Maar dit slaat gewoon nergens op, wij waren gewoon ons werk aan het doen om 11 uur 's avonds. Zelfs al zou hij op de stoep hebben gestaan hebben had niemand er last van.

Vuilniszakken in de auto gooien om 23.00... :o

Does postcount even matter on DBB???

Je had gewoon niet op die rage mode moeten overgaan en ze uit moeten lachen. Je stond in je recht dus geen reden om in rage mode te gaan om je zin te krijgen. Die vent mag niet aan je zitten btw.

Ik denk dat hij door had dat hij fout was want hij liet eigenlijk gelijk nadat hij uitgepraat was los en hobbelde snel terug naar zijn auto. :o

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 12:10 ----------

Vuilniszakken in de auto gooien om 23.00... :o

Domino's gaat dicht om 10 uur en daarna hadden we grote schoonmaak. :o

Eigenlijk kwam het er op neer dat de baas, collega en ik zaten te eten en alle 16 jarigen aan het schoonmaken waren.

Ja man en daarom faal je zo hard :o

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 12:18 ----------

Maar laat je wel mooi de boete betalen

Ik ga die boete niet betalen..

Niet voordat een rechter mij het praktisch nut van die boete heeft uit kunnen leggen. :p

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 12:26 ----------

Niet zo haten ' mr ik denk dat ik buff ben '

Max is buff :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 12:27 ----------

Overigens heb ik een 100% succes rate bij bezwaar maken op boetes die niet snelheid gerelateerd zijn, ben niet van plan dat op te geven :)

buff zijn is overrated

Bottig zijn is de nieuwe hype.

Kijk hoever mijn ribben uitsteken dan, o yeah!

:roflol: Zelfs @ 53 kilo had ik geen uitstekende ribben

Toen ik begon had ik een mooie lijn in de onderkant van mijn borst maar dat kwam omdat mijn bot uitstak ipv van mijn borst :roflol:

Ik zat gister nog de reacties te lezen bij mijn 2 begin pics. Toen vond ik het niet zo heel leuk maar nu lach ik me helemaal dood.:P

Je had mij eens moeten zien toen ik begon.... 192cm op 67kg :p

nu begin je echt lekker fysiek te krijgen killy

srs

Terug
Naar boven