MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Jij bent in 4 maanden 10kg gegained?

van 53,4 naar 65 in 4 maanden ?

dat dere celltech

Dus toen ging ik rage mode op die 2 lui en zei ik dat ik hun de kanker van de samenleving vond omdat ze gewoon lopen te parasiteren en dat ze eens boeven moesten gaan pakken in plaats van af te trekken over het feit dat zij boetes uit kunnen delen die nergens op kunnen slaan.

Daarna stapte die kerel uit en greep mij bij mijn nek waarna hij schreeuwde dat ik respect moest hebben. :roflol:

enkel mentaal gehandicapten gebruikten dat argument toch?

also rage mode tegen een agent, je hebt geluk gehad... Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar in mijn politiezone alleen al ken ik 2 agenten die paupers zoals jij met een attitude gewoon op hun gezicht vegen. Jouw woord tegen het hunne... en het woord van een rich boy kneusje met een proces wegens loverboypraktijken, ontvoering en bedreiging tegen zich tegenover dat van een agent...

IMO geen slechte zaak, toch niet voor mannetjes zoals xyzyx, eens tonen dat wanneer je een grote mond opzet, je er wel eens een blauw oog voor terug zou kunnen krijgen. Zulke typetjes kennen we allemaal wel: grote mond tot het ertoe doet en de klappen vallen

Ja ik kreeg een kaakoperatie waarbij mijn onderste kaak gebroken en naar voren gezet werd, ze hebben toen gelijk al mijn 4 verstandskiezen eruit gesneden. Toen gelijk 8kg afgevallen binnen een paar weken. En de oparatie was een beetje mis gegaan en daardoor hadden ze een zenuw geraakt in mijn kaak, ik had bijna een jaar lang een soort tandarts verdoof gevoel in mijn rechterkaak, ook vaak was mijn mond van binnen kapot omdat je er gewoon geen gevoel in had.

Daarna 2 jaar gestopt en weer begonnen, na een jaar trainen door mijn rug gegaan en een jaar niets gedaan. Nu ben ik weer aan het opbouwen en bijna van mijn rugklachten af en inmiddels alweer een jaar aan het trainen. Maar ik zit nu op 65kg met hetzelfde vetpercentage.
Ik denk er wel eens overna hoe ik eruit zou hebben gezien als ik vanaf het begin gelijk door kon gaan, maarja shit happends. ;)

also rage mode tegen een agent, je hebt geluk gehad... Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar in mijn politiezone alleen al ken ik 2 agenten die paupers zoals jij met een attitude gewoon op hun gezicht vegen. Jouw woord tegen het hunne... en het woord van een rich boy kneusje met een proces wegens loverboypraktijken, ontvoering en bedreiging tegen zich tegenover dat van een agent...

IMO geen slechte zaak, toch niet voor mannetjes zoals xyzyx, eens tonen dat wanneer je een grote mond opzet, je er wel eens een blauw oog voor terug zou kunnen krijgen. Zulke typetjes kennen we allemaal wel: grote mond tot het ertoe doet en de klappen vallen

Dus jij denkt dat een agent mij ongestraft kan slaan? :roflol:

:roflol:
:roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 13:45 ----------

Ja ik kreeg een kaakoperatie waarbij mijn onderste kaak gebroken en naar voren gezet werd, ze hebben toen gelijk al mijn 4 verstandskiezen eruit gesneden. Toen gelijk 8kg afgevallen binnen een paar weken. En de oparatie was een beetje mis gegaan en daardoor hadden ze een zenuw geraakt in mijn kaak, ik had bijna een jaar lang een soort tandarts verdoof gevoel in mijn rechterkaak, ook vaak was mijn mond van binnen kapot omdat je er gewoon geen gevoel in had.

Daarna 2 jaar gestopt en weer begonnen, na een jaar trainen door mijn rug gegaan en een jaar niets gedaan. Nu ben ik weer aan het opbouwen en bijna van mijn rugklachten af en inmiddels alweer een jaar aan het trainen. Maar ik zit nu op 65kg met hetzelfde vetpercentage.
Ik denk er wel eens overna hoe ik eruit zou hebben gezien als ik vanaf het begin gelijk door kon gaan, maarja shit happends. ;)

True, ik heb er ook wel spijt van dat ik niet doorgepakt heb toen ik me hier ingeschreven had op het forum. Maar goed, we zijn nog jong dus tijd zat om van het leven te genieten.

Wel klote dat je zoveel problemen hebt gehad na die kaak operatie. Vriend van mij moest ook een kaak operatie en is toen ook wel paar maanden op gewicht gehouden door vloeibaar voedsel. Gelukkig is bij hem wel alles goed gegaan..

bij dat soort mensen is xyzyx' uitspraak volledig terecht. Politiemensen die hun macht misbruiken en vervolgens gezamelijk meineed plegen ZIJN de kanker vd maatschappij.

Dus jij denkt dat een agent mij ongestraft kan slaan? :roflol:

:roflol:
:roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 13:45 ----------

True, ik heb er ook wel spijt van dat ik niet doorgepakt heb toen ik me hier ingeschreven had op het forum. Maar goed, we zijn nog jong dus tijd zat om van het leven te genieten.

Wel klote dat je zoveel problemen hebt gehad na die kaak operatie. Vriend van mij moest ook een kaak operatie en is toen ook wel paar maanden op gewicht gehouden door vloeibaar voedsel. Gelukkig is bij hem wel alles goed gegaan..

De operatie zelf viel ook wel mee opzich maar in combinatie met die 4 verstandskiezen was het gewoon vreselijk.

bij dat soort mensen is xyzyx' uitspraak volledig terecht. Politiemensen die hun macht misbruiken en vervolgens gezamelijk meineed plegen ZIJN de kanker vd maatschappij.
Dacht dat ik eerder bij de definitie ''kanker van de maatschappij'' lag met de uitbuiting van m'n handicap en ietwat lugubere gedachtes.

Zelfs peanut post in het ixyz topic :D

Wat heb jij eigenlijk peanut als ik vragen mag? Hoor vaak iets over een handicap ofsow idd maar op je foto's is niets te zien?

Dacht dat ik eerder bij de definitie ''kanker van de maatschappij'' lag met de uitbuiting van m'n handicap en ietwat lugubere gedachtes.

niet echt, staatskas uitbuiten is alleen maar aan te moedigen, **** them harder than they **** you, leef zelf ook volgens dat motto :)

Mensen zinloze boetes geven terwijl ze aan het werk zijn is gewoon triest, slaat nergens op en verpest alleen maar het genoegdoening van het werken.

Politie moet eens focussen op terechte boetes uitdelen in plaats van burgertjes pesten. Ga eens vaker alcohol controles houden zou ik zeggen zei het niet dat zij dan zeggen dat het economisch niet verantwoord is om alcohol controles te houden waardoor ze het zo weinig doen.

Of loop jij ook het leven van andere mensen te verzieken? :roflol:

Weet je waar ze mooi veel geld voor kunnen pakken? Chauffeurs. Mijn pa had een collega die de schijven allemaal niet in orde had, veel te weinig rust, en kreeg een boete van 6500 euries

Weet je waar ze mooi veel geld voor kunnen pakken? Chauffeurs. Mijn pa had een collega die de schijven allemaal niet in orde had, veel te weinig rust, en kreeg een boete van 6500 euries

Ik snap niet waarom ze boetes van dronken rijden niet verhogen tot zulke bedragen, word het economisch verantwoord om die lui te pakken.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 14:05 ----------

Net als dat ze liepen te zeiken dat het nergens op slaat dat het rijk miljoenen wil besparen door de straatverlichting 's nachts uit te doen. Zou 1 dode per 3 jaar schelen :o

Ik zeg gewoon uit die verlichting, extra agenten inhuren om dronkenlappen te pakken. Dronken lui in t verkeer veroorzaken wel meer dan die 1 dode per 3 jaar

Terug
Naar boven