- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aghja.. jullie kunnen wel op I Xyzyx I blijven haten, maar uiteindelijk lacht hij jullie 4kant uitomdat hij zo ver ik weet de enige miljonair is op DBB, en daarbij meer bereikt heeft dan 100% van DBB
![]()
Ik heb nooit gezegd dat mijn pa een a5 had![]()
![]()
Maar ik heb m al 2 jaar niet meer, wel zonde..

Ik heb die auto 2 jaar geleden verkocht toen ik mijn huidige auto goedkoop aangeboden kreeg.. Van mijn huidige auto heb ik geen foto's volgens mij..
Maar goed, zelfs al zou ik foto maken inclusief datum, dbb en lepel gaan ze toch wel zeuren dat hij geleend zou zijn.
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:02 ----------
Dat is nog geen 2500 euro![]()

Wat maak je toch veel mee in je leven zeg.
Ik wou graag even wat opmerken op je comment dat mensen wel een stapje hoger ondwrwijs niveau kunnen doen als ze meer aandacht eraan geven.
Is 22, zit op VWO, moet in het weekend huiswerk maken.![]()
Is wel een duizendje meer dan dat dus van geld heb je geen verstand.
Meer kon ik niet vasthouden en meer ga ik je ook niet laten zien
Ik heb toch ook een foto van mijn AP neer gezet met datum en DBB dus wat lul je nou?
Kon hem toch ook geleend hebben.
Zet hem morgen weer zo neer met een andere datum en over een maand weer als ik dan al niet een andere heb.
Zie het probleem niet amigo
I'm out, ga ff wat doen genoeg van dat internetz
Doe ff normaal zieligerd jezus. Wat doe je überhaupt met contant geld? Is dat geld überhaupt wel eerlijk verdiend dan. GtfoWat een niveau'tje heb jij. Je bent 40 en je laat zien dat je 3500 euro hebt? Zo zeg wat bijzonderDoe ff normaal zieligerd jezus. Wat doe je überhaupt met contant geld? Is dat geld überhaupt wel eerlijk verdiend dan. Gtfo
. Waren uur bezig met al die zooi in automaat fl*kkeren 
Haha, baas van domino's had wel meer cash geld altijd.. Moest een keer geld voor hem stortten en was bijna 2000 euro aan kleingeld. Waren uur bezig met al die zooi in automaat fl*kkeren
![]()
Er komt nooit een einde aan je leugens he? Morgen zal je wel de staatsloterij winnen?

Leuk verhaal maar ik vind dat je maxiamento en origineel ook wel ff in het verhaal mag verwerkenIn b4 El Hombre Xyzyx ontvoerd voor 1mil, hij wordt gepopt door Xyzyx' gangster vrienden en Xyzyz nog een miljoen verdient aan de verfilming van 'De Xyzyx ontvoering'

Zie je toch een misantroop jij"el hombre" een gast van 40 die zich gedraagt als een gangster van 18. Fuark. Die naam alleen al. Give me a break.

Leuk verhaal maar ik vind dat je maxiamento en origineel ook wel ff in het verhaal mag verwerken
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:57 ----------
Zie je toch een misantroop jij
Hate all the people!![]()
haha. Alleen sommige mensen man maar zijn er best veel idd maar jou mag ik bijvoorbeeld wel 

Beetje tegenstrijdig broskiNeeeeeehaha. Alleen sommige mensen man maar zijn er best veel idd maar jou mag ik bijvoorbeeld wel
![]()