XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Wat maak je toch veel mee in je leven zeg.

Ik wou graag even wat opmerken op je comment dat mensen wel een stapje hoger ondwrwijs niveau kunnen doen als ze meer aandacht eraan geven.

Is 22, zit op VWO, moet in het weekend huiswerk maken. :roflol:

vwo 4,5,6 in 1 jaar :o

Aghja.. jullie kunnen wel op I Xyzyx I blijven haten, maar uiteindelijk lacht hij jullie 4kant uit:D omdat hij zo ver ik weet de enige miljonair is op DBB, en daarbij meer bereikt heeft dan 100% van DBB:D;)

Ten eerste ga ik er nog steeds van uit dat xyyxzz gestoord is en alles verzonnen heeft. Ten tweede als het waar is wat hij zegt heeft hij helemaal niks bereikt behalve het geluk dat zijn ouders wat geld hebben en zijn vriend de pijp uit ging.

Ik heb nooit gezegd dat mijn pa een a5 had :p

a5ries.png

Maar ik heb m al 2 jaar niet meer, wel zonde..

Eigenlijk moet briefje op he met DBB en de datum :)

Maar ik ga zo weg uit dit ding hier, klopt allemaal niks van.

Ik koop hem van je die audi

Laatst bewerkt:
Eigenlijk moet briefje op he met DBB en de datum :)

Ik heb die auto 2 jaar geleden verkocht toen ik mijn huidige auto goedkoop aangeboden kreeg.. Van mijn huidige auto heb ik geen foto's volgens mij..

Maar goed, zelfs al zou ik foto maken inclusief datum, dbb en lepel gaan ze toch wel zeuren dat hij geleend zou zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:02 ----------

Dat is nog geen 2500 euro :o

Pfff dit topic wordt echt steeds triester :roflol:

Ik heb die auto 2 jaar geleden verkocht toen ik mijn huidige auto goedkoop aangeboden kreeg.. Van mijn huidige auto heb ik geen foto's volgens mij..

Maar goed, zelfs al zou ik foto maken inclusief datum, dbb en lepel gaan ze toch wel zeuren dat hij geleend zou zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:02 ----------

Dat is nog geen 2500 euro :o

Is wel een duizendje meer dan dat dus van geld heb je geen verstand.
Meer kon ik niet vasthouden en meer ga ik je ook niet laten zien ;)

Ik heb toch ook een foto van mijn AP neer gezet met datum en DBB dus wat lul je nou?
Kon hem toch ook geleend hebben.
Zet hem morgen weer zo neer met een andere datum en over een maand weer als ik dan al niet een andere heb.

Zie het probleem niet amigo :D

I'm out, ga ff wat doen genoeg van dat internetz

HATERS.jpg

...

Laatst bewerkt:
Wat maak je toch veel mee in je leven zeg.

Ik wou graag even wat opmerken op je comment dat mensen wel een stapje hoger ondwrwijs niveau kunnen doen als ze meer aandacht eraan geven.

Is 22, zit op VWO, moet in het weekend huiswerk maken. :roflol:

dit, ik snap echt niet waar je het vandaan haalt om je elitair te wanen terwijl je op je 22ste nog niet eens een waardig diploma hebt.

Is wel een duizendje meer dan dat dus van geld heb je geen verstand.
Meer kon ik niet vasthouden en meer ga ik je ook niet laten zien ;)

Ik heb toch ook een foto van mijn AP neer gezet met datum en DBB dus wat lul je nou?
Kon hem toch ook geleend hebben.
Zet hem morgen weer zo neer met een andere datum en over een maand weer als ik dan al niet een andere heb.

Zie het probleem niet amigo :D

I'm out, ga ff wat doen genoeg van dat internetz

Wat een niveau'tje heb jij. Je bent 40 en je laat zien dat je 3500 euro hebt? Zo zeg wat bijzonder :roflol: Doe ff normaal zieligerd jezus. Wat doe je überhaupt met contant geld? Is dat geld überhaupt wel eerlijk verdiend dan. Gtfo

Wat een niveau'tje heb jij. Je bent 40 en je laat zien dat je 3500 euro hebt? Zo zeg wat bijzonder :roflol: Doe ff normaal zieligerd jezus. Wat doe je überhaupt met contant geld? Is dat geld überhaupt wel eerlijk verdiend dan. Gtfo

Haha, baas van domino's had wel meer cash geld altijd.. Moest een keer geld voor hem stortten en was bijna 2000 euro aan kleingeld :o . Waren uur bezig met al die zooi in automaat fl*kkeren :roflol:

Haha, baas van domino's had wel meer cash geld altijd.. Moest een keer geld voor hem stortten en was bijna 2000 euro aan kleingeld :o . Waren uur bezig met al die zooi in automaat fl*kkeren :roflol:

Er komt nooit een einde aan je leugens he? Morgen zal je wel de staatsloterij winnen?

"el hombre" een gast van 40 die zich gedraagt als een gangster van 18. Fuark. Die naam alleen al. Give me a break.

In b4 El Hombre Xyzyx ontvoerd voor 1mil, hij wordt gepopt door Xyzyx' gangster vrienden en Xyzyz nog een miljoen verdient aan de verfilming van 'De Xyzyx ontvoering'

In b4 El Hombre Xyzyx ontvoerd voor 1mil, hij wordt gepopt door Xyzyx' gangster vrienden en Xyzyz nog een miljoen verdient aan de verfilming van 'De Xyzyx ontvoering'
Leuk verhaal maar ik vind dat je maxiamento en origineel ook wel ff in het verhaal mag verwerken :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:57 ----------

"el hombre" een gast van 40 die zich gedraagt als een gangster van 18. Fuark. Die naam alleen al. Give me a break.
Zie je toch een misantroop jij :mad:

Hate all the people!:D

Leuk verhaal maar ik vind dat je maxiamento en origineel ook wel ff in het verhaal mag verwerken :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:57 ----------

Zie je toch een misantroop jij :mad:

Hate all the people!:D

Neeeeee :sad: haha. Alleen sommige mensen man maar zijn er best veel idd maar jou mag ik bijvoorbeeld wel :D

Kom ik toch nog eindelijk in een verhaaltje terecht :cheer::cheer::cheer::cheer:

Inderdaad maar dat ligt aan die mensen kan ik ook niks aan doen :roflol:

Terug
Naar boven