Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

ik snap niet waar jij frustratie bij mij ziet

ik heb een eigen huis, een goeie job, ik train goed en ik kan op het eind van de maand nog iets aan de kant zetten voor zware tijden

Waarom zou ik jaloers of gefrustreerd moeten zijn over het leven van een kneusje van 22jaar, 60kg, nog op middelbaar onderwijs, 4 maand gewerkt in zijn leven die toevallig een rijke mammie en pappie heeft?

lol, son. Ik zou medelijden moeten hebben in de plaats

Waar maak je je dan druk om :roflol: Met je tanden uit de mond slaan.

Volgens mij trek jij je hele toetsenbord uit elkaar als ik nog ff door ga :o

Waar maak je je dan druk om :roflol: Met je tanden uit de mond slaan.

Volgens mij trek jij je hele toetsenbord uit elkaar als ik nog ff door ga :o

nog maals
waarom waan jij je elitair terwijl je nog niet eens een waardig diploma hebt je op ****ing 22ste
op mijn 22ste ben ik allang klaar met mijn master en mij hoor je toch ook niet

ik vraag me af of deze discussies ooit boeiend worden en voor wie. En of deze collectieve bijdrage die geleverd wordt aan dit topic ooit iets zal opleveren voor iets of iemand :o best zonde van de tijd... denk ik :D

nog maals
waarom waan jij je elitair terwijl je nog niet eens een waardig diploma hebt je op ****ing 22ste
op mijn 22ste ben ik allang klaar met mijn master en mij hoor je toch ook niet

Ik gedraag me niet elitair, ik gedraag me gewoon normaal en mensen die mij met respect behandelen krijgen ook gewoon respect terug.

Maar ik ga paupers me geen verwend nest laten noemen omdat zij op 17 jarige leeftijd al aan het werk waren en als ze 60 zijn nog steeds het zelfde werk doen. Ja ik ben 22 en doe vwo omdat ik niet zo wil eindigen als die lui die zich zo druk lopen te maken om mij.

No offence tegen de mensen die mbo doen maar zich niet frustreren om andere mensen die t beter hebben.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 15:38 ----------

ik vraag me af of deze discussies ooit boeiend worden en voor wie. En of deze collectieve bijdrage die geleverd wordt aan dit topic ooit iets zal opleveren voor iets of iemand :o best zonde van de tijd... denk ik :D

True, snap niet waarom die lui er de hele tijd over beginnen. Zal wel heel hoog zitten :o

Als iemand zijn leven lang hetzelfde gast doen is het wel iemand die tandheelkunde gaat studeren. Xyzyx, heb jij je hele leven binnen gezeten ofzo? Je hebt echt totaal geen notie hoe dingen irl er aan toe gaan. Blijkt elke keer weer. Beetje zoals ik ook was ( en velen van het VWO) . Ging bij mij wel over toen k jaar of 14 werd overigens.

je hebt echt geen flauw idee, hé? :roflol:

Oh jawel hoor, jij zit te ragen achter je computer omdat zo'n irritant vervelend 22 jarig mannetje wat nog op vwo zit op elk moment van de dag een huis kan kopen wat 10x groter is dan dat van jou (of eigenlijk, dat van je bank).

Maar goed, ik ga stoppen met die wel of niet verwend discussies. Feit is dat ik in het echt dezelfde mening er op nahou maar nog nooit geslagen ben.

Had toch maar niet moeten zeggen in wat voor auto ik rij, had niet verwacht dat het zoveel afgunst teweeg zou brengen :o

Oh jawel hoor, jij zit te ragen achter je computer omdat zo'n irritant vervelend 22 jarig mannetje wat nog op vwo zit op elk moment van de dag een huis kan kopen wat 10x groter is dan dat van jou (of eigenlijk, dat van je bank).

Maar goed, ik ga stoppen met die wel of niet verwend discussies. Feit is dat ik in het echt dezelfde mening er op nahou maar nog nooit geslagen ben.

Had toch maar niet moeten zeggen in wat voor auto ik rij, had niet verwacht dat het zoveel afgunst teweeg zou brengen :o

over dat irriterend mannetje heb je gelijk :roflol:

ik zou zeggen, koop je huis dat 10 keer groter is dan het mijne en start en beëindig je tandartsstudies en kom dan eens kijken of ik aan het ragen ben

:roflol: clueless richboys :roflol: gotta love 'em

En daar toon je dus precies aan wat iedereen bedoelt.
Jij legt alle waarde in bezit, terwijl iedereen hier juist zegt dat de waarde ligt in voldoening na arbeid en verworven eigendom. (dus niet gekregen.)

En daar toon je dus precies aan wat iedereen bedoelt.
Jij legt alle waarde in bezit, terwijl iedereen hier juist zegt dat de waarde ligt in voldoening na arbeid en verworven eigendom. (dus niet gekregen.)

vergeet dem aesthetics niet

Goede fok trouwens.

:roflol:

Had bijna een heel verhaal getypt om mijn standpunt jegens laaggeschoolde mensen te verdedigen toen ik op eens het licht zag

Never-Argue-with-Idiots_3020-l.jpg

Zo en nu trainen en daarna verder met mijn huiswerk.

Eindelijk snapt ie hem :roflol:

Stop je nu met posten?

En ik blijf er bij dat geweld voor paupers is, aangezien jij achter geweld staat ben jij ongetwijfeld een pauper en het enige wat jij doet is het negatieve beeld versterken van de doelgroep die jij probeert te verdedigen :roflol:
Geweld is vaak totaal overbodig, maar soms kan het juist goed zijn. Dat jij no matter what tegen geweld bent, geeft alleen maar aan dat jij jezelf hebt aangeleerd om anti-geweld te zijn omdat je niks zou kunnen beginnen in een gevecht. Daarom heb je er onbewust een excuus bij gezocht (geweld is voor hersenloze mensen), om je er zo alsnog goed over te voelen. De werkelijkheid is dat je zelf te p*ssy bent om te vechten, omdat je een gevecht zeer waarschijnlijk toch niet zal winnen. Geheel logisch overigens, maar wel de waarheid. Gaat wel over als je wat sterker bent. Been there, done that ;)

Nee, ga gewoon niet meer de discussie aan over of ik wel of niet verwend zou zijn en of anderen wel of geen pauper zijn. Kan me op zich best voorstellen dat sommige dingen generaliserend overkomen waardoor meer mensen zich aangesproken voelen dan nodig.

Op zich maak ik me daar niet zo druk om maar die eindeloze discussies waar met kansloze argumenten gegooid wordt zijn gewoon zinloos. Uiteindelijk blijven zij toch wel bij hun mening dat ik een vervelend verwend nest ben.

Ik ga me op dit moment wel druk maken om mijn huiswerk en over welk powerrack ik ga bestellen. Zie net dat je ook leg curl ding krijgt bij die van powertec dus op zich is het wel een interessante combinatie. Alleen mijn merk autisme neigt meer naar barbarian omdat die er mooier uit ziet... :o

Aah kom op, stop gewoon.

Terug
Naar boven