AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Leuk verhaal maar ik vind dat je maxiamento en origineel ook wel ff in het verhaal mag verwerken :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:57 ----------

Zie je toch een misantroop jij :mad:

Hate all the people!:D

Max en Org gaan Xyzyx probeten te redden voor de beloning, maar stranden halverwege in een discussie wie het meest kinderachtig is.

Hahaha toch wel leuk zo op de zondagmiddag :roflol:

Haha, baas van domino's had wel meer cash geld altijd.. Moest een keer geld voor hem stortten en was bijna 2000 euro aan kleingeld :o . Waren uur bezig met al die zooi in automaat fl*kkeren :roflol:
Klopt niet, zo voert een bedrijf nooit zijn kleingeld aan, in de automaat that is.

dit, ik snap echt niet waar je het vandaan haalt om je elitair te wanen terwijl je op je 22ste nog niet eens een waardig diploma hebt.
Dit.

Klopt niet, zo voert een bedrijf nooit zijn kleingeld aan, in de automaat that is.

Dit.

Hij neemt elke dag gewoon het briefgeld mee naar huis en levert dat zelf in, muntgeld laat hij altijd daar liggen. Moest toen die dag toen het rustig was met zijn broertje naar de bank om al die zooi te stortten.

Het zijn geen tienduizenden euro's die supermarkten altijd hebben hoor :o

Ik heb alles vast gezet dus kan er toch niet bij :p . Ironie is dan ook wel dat ik waarschijnlijk geen latpully bij mijn squatrek kan doen omdat ik zo impulsief was om een iPhone 5 te bestellen :roflol:

Of ik moet wachten met bankje kopen tot ik weer geld heb maar t bankje dat ik nu heb wiebelt..

Jij had toch al een squatrek?

In mijn ogen zijn de tokkies dan ook redelijk representatief voor de gemiddelde laaggeschoolde mens.

:roflol:

zeg dat een keer aan "de gemiddelde laaggeschoolde" die elke dag gaat werken, trouw zijn huur/hypotheek afbetaalt, rekeningen betaalt, zijn kinderen liefde geeft ipv iphones, apple pcs, auto's enz. Het type persoon dat al meer dan 4 maand gewerkt heeft in zijn/haar leven. Je zou gelijk tandarts kunnen spelen: je eigen tandjes terug in dat overactieve mondje van jou stoppen

en dan natuurlijk je wraak "plannen" want je hebt tijd en geld en verstand genoeg om dat te doen :roflol:

Ik hoop voor jou dat je op een dag een ervaring mag hebben die je nederig maakt die niet zo ingrijpend is als je tandjes van de straatstenen rapen - al zou je het wel verdienen met al het neerkijkend gelul dat je hier op dit forum zet

http://www.youtube.com/watch?v=Y6WNL2ZyAyI

Wanderlei - "In Brazil we have a saying... "You have respect?... You no lose your teeth". In Brazil we say that. Give respect. Because we don't know about the future, No?

Bedoel barbarian powerrack.. Moet alleen nog ff langs bank om codes voor internet bankieren op te halen, kan max 1000 overmaken met die mobiele app :o

En ik blijf er bij dat geweld voor paupers is, aangezien jij achter geweld staat ben jij ongetwijfeld een pauper en het enige wat jij doet is het negatieve beeld versterken van de doelgroep die jij probeert te verdedigen :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 15:03 ----------

Wel apart, als iemand mij verwend nest zou noemen zou ik er om lachen terwijl, kijkend naar jouw reacties, je in elkaar geslagen wordt wanneer je een laaggeschoold iemand een pauper noemt.

Bedoel barbarian powerrack.. Moet alleen nog ff langs bank om codes voor internet bankieren op te halen, kan max 1000 overmaken met die mobiele app :o

En ik blijf er bij dat geweld voor paupers is, aangezien jij achter geweld staat ben jij ongetwijfeld een pauper en het enige wat jij doet is het negatieve beeld versterken van de doelgroep die jij probeert te verdedigen :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 15:03 ----------

Wel apart, als iemand mij verwend nest zou noemen zou ik er om lachen terwijl, kijkend naar jouw reacties, je in elkaar geslagen wordt wanneer je een laaggeschoold iemand een pauper noemt.

Er is ook een rede dat jij een verwend nest genoemd word.
Ik kom namelijk ook uit een gezin waar geld alles behalve een probleem was, alleen ik loop ook niet zo te patsen net als jij wel doet.

Er is ook een rede dat jij een verwend nest genoemd word.
Ik kom namelijk ook uit een gezin waar geld alles behalve een probleem was, alleen ik loop ook niet zo te patsen net als jij wel doet.

Ja en paupers vallen mij lastig met hun lelijke auto's, lelijke huizen, domme gepraat en verrookte hoofden.

Ga je om andere dingen druk maken man :roflol:

Daarnaast loop ik helemaal niet te patsen maar beginnen jullie er de hele tijd over. Haters gonna hate.

ja, ik ben een pauper, ik heb een bescheiden afkomst en geen groot huis en geen iphone en al die andere shit waar jij zo'n belang aan hecht.
Ik vind geweld doorgaans geen oplossing, maar wanneer grote monden stil gemaakt worden met enkele klappen kan ik het niet echt afkeuren ook. Karma noemt dat dan

ik vind jou net een tokkie, een "nouveau riche" zoals de oude generatie rijken het zo mooi zeggen. Grote bek, geen klasse en 0 verwezenlijkingen, je kunt het nog zo veel uitleggen wat je wil, maar je bent 22 en je zit op middelbaar onderwijs...

oo als iemand irl zulke praatjes had had ie geen tanden meer over that's for sure

22 jaar
Middelbare school
trash of the nation.

Ga is aan je huiswerk jasper :trollface:

En ik blijf er bij dat geweld voor paupers is, aangezien jij achter geweld staat ben jij ongetwijfeld een pauper en het enige wat jij doet is het negatieve beeld versterken van de doelgroep die jij probeert te verdedigen

Oke...

Jammer je leek me prima gozer maar ik neig nu erg naar de meningen van de rest...

ja, ik ben een pauper, ik heb een bescheiden afkomst en geen groot huis en geen iphone en al die andere shit waar jij zo'n belang aan hecht.
Ik vind geweld doorgaans geen oplossing, maar wanneer grote monden stil gemaakt worden met enkele klappen kan ik het niet echt afkeuren ook. Karma noemt dat dan

ik vind jou net een tokkie, een "nouveau riche" zoals de oude generatie rijken het zo mooi zeggen. Grote bek, geen klasse en 0 verwezenlijkingen, je kunt het nog zo veel uitleggen wat je wil, maar je bent 22 en je zit op middelbaar onderwijs...

De frustratie druipt er af :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 15:24 ----------

Oke...

Jammer je leek me prima gozer maar ik neig nu erg naar de meningen van de rest...

Vind jij geweld wel kunnen dan? Ik vind het nergens op slaan.. Geweld uit zich uit frustratie wanneer de hersencapaciteit van een mens de situatie niet meer aan kan. Mag toch hopen dat de meeste mensen die mbo gedaan hebben niet gelijk in het wilde weg beginnen te slaan wanneer iemand een mening heeft anders dan die van hun :o

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 15:25 ----------

Ga is aan je huiswerk jasper :trollface:

Ben ik mee bezig, ziekelijk saai :o

Had misschien beter op moeten letten bij dit hoofdstuk op de havo, nu moet ik al die sommen wel maken anders snap ik dr geen bal van

Geweld is prima zolang de situatie ernaar vraagt. Iemand total loss stompen is een ander verhaal.

De frustratie druipt er af :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 15:24 ----------

Vind jij geweld wel kunnen dan? Ik vind het nergens op slaan.. Geweld uit zich uit frustratie wanneer de hersencapaciteit van een mens de situatie niet meer aan kan. Mag toch hopen dat de meeste mensen die mbo gedaan hebben niet gelijk in het wilde weg beginnen te slaan wanneer iemand een mening heeft anders dan die van hun :o

ik snap niet waar jij frustratie bij mij ziet

ik heb een eigen huis, een goeie job, ik train goed en ik kan op het eind van de maand nog iets aan de kant zetten voor zware tijden

Waarom zou ik jaloers of gefrustreerd moeten zijn over het leven van een kneusje van 22jaar, 60kg, nog op middelbaar onderwijs, 4 maand gewerkt in zijn leven die toevallig een rijke mammie en pappie heeft?

lol, son. Ik zou medelijden moeten hebben in de plaats

Terug
Naar boven