- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat jij vergeet is dat ik in t echt totaal niet anders ben. Als ik vind dat zij zich autistisch gedraag dan zeg ik dat gewoon tegen haar. T feit dat zij niet even naar een andere kamer wilt gaan om te gaan leren is gewoon autistisch gedrag, of wil jij het wel normaal noemen?
Ik zou begrijpen als ze zou zeggen dat ze nog ff haar werk wilt afmaken omdat ze daar al bezig is maar ze wil perse na het eten weer in die kamer.
Dingen bij naam noemen is niet respectloos maar gewoon de harde waarheid. T feit dat jij mij gestoord vind omdat ik een mening heb die nogal hard overkomt en respectloos opgevat kan worden is toch ook niet respectloos?Het is gewoon mening uiten met goede onderbouwing.
Ik heb liever dat iemand recht in mijn gezicht zeg dat ik een idioot ben en reden waarom dan dat ze mijn kont gaan likken en achter mijn rug kansloos over mij gaan praten. Mijn zusje is volledig op de hoogte van mijn mening over haar dus in dit geval kun je t ook niet achter iemands rug om roddelen noemen.
Het gaat er niet dat je aan het roddelen zou zijn, maar omdat jij niet meer anoniem bent hier is zei het ook niet. Je gedraagt je hier alsof je het mannetje bent tegenover je zusje. Bewaar dat gedrag lekker voor thuis. Slaat totaal nergens op om je zo te uiten.
Wat wil je ermee bereiken dat wij hier kunnen lezen dat je zusje niet spoort? Zij kan zichzelf ook nog niet eens verdedigen.

Het is gewoon mening uiten met goede onderbouwing.
Zodra ze haar mond open trekt ren je gillend weg

ik vind em niet!!