XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Wat jij vergeet is dat ik in t echt totaal niet anders ben. Als ik vind dat zij zich autistisch gedraag dan zeg ik dat gewoon tegen haar. T feit dat zij niet even naar een andere kamer wilt gaan om te gaan leren is gewoon autistisch gedrag, of wil jij het wel normaal noemen?

Ik zou begrijpen als ze zou zeggen dat ze nog ff haar werk wilt afmaken omdat ze daar al bezig is maar ze wil perse na het eten weer in die kamer.

Dingen bij naam noemen is niet respectloos maar gewoon de harde waarheid. T feit dat jij mij gestoord vind omdat ik een mening heb die nogal hard overkomt en respectloos opgevat kan worden is toch ook niet respectloos? :o Het is gewoon mening uiten met goede onderbouwing.

Ik heb liever dat iemand recht in mijn gezicht zeg dat ik een idioot ben en reden waarom dan dat ze mijn kont gaan likken en achter mijn rug kansloos over mij gaan praten. Mijn zusje is volledig op de hoogte van mijn mening over haar dus in dit geval kun je t ook niet achter iemands rug om roddelen noemen.

Het gaat er niet dat je aan het roddelen zou zijn, maar omdat jij niet meer anoniem bent hier is zei het ook niet. Je gedraagt je hier alsof je het mannetje bent tegenover je zusje. Bewaar dat gedrag lekker voor thuis. Slaat totaal nergens op om je zo te uiten.
Wat wil je ermee bereiken dat wij hier kunnen lezen dat je zusje niet spoort? Zij kan zichzelf ook nog niet eens verdedigen.

Oh er zijn zat lui binnen de politie die zich normaal gedragen hoor. Ik behandel ze gewoon allemaal met respect maar wanneer ze zich respectloos tegen mij gedragen dan ga ik ook niet meer netjes zijn hoor.

Wat zou jij doen als je onterecht een boete kreeg, je ze netjes wees op t feit dat het niet klopte en vervolgens naar je hoofd geschreeuwd krijgt: Niets mee te maken?

Zou jij dan serieus zeggen: Ok agent, dankjewel voor de onterechte boete, deze zal ik thuis netjes gaan betalen.

Mijn auto is trouwens voorzien van gps traceer apparaat waarmee je hem live kan traceren. Zou er gewoon zelf met een paar vrienden op af gaan en als we hem gevonden hadden de politie bellen. Daarnaast ben ik prima verzekerd en acht ik de kans zeer klein dat mijn auto gestolen wordt. Preventie noemen we dat ;)

Nee ik zou ze wijzen op de situatie die ik geconstateerd heb, en als ze dan zo reageren zou ik naar huis gaan en in beroep gaan tegen de boete.

En ik zou me zelf echt te goed voelen om zo kinderachtig tegen een agent te doen.

ja te goed ja.

Het gaat er niet dat je aan het roddelen zou zijn, maar omdat jij niet meer anoniem bent hier is zei het ook niet. Je gedraagt je hier alsof je het mannetje bent tegenover je zusje. Bewaar dat gedrag lekker voor thuis. Slaat totaal nergens op om je zo te uiten.
Wat wil je ermee bereiken dat wij hier kunnen lezen dat je zusje niet spoort? Zij kan zichzelf ook nog niet eens verdedigen.

Het is niet dat zusje wat jullie gevonden hadden..

En ik mag toch best mijn frustraties uitten? Het zijn gewoon feitelijke constateringen en niet dingen die ik loop te verzinnen.

Overigens zou je er zelf ook geen problemen mee hebben moest jij mijn zusjes kennen. Zij lopen zichzelf omhoog te halen bij andere mensen door andere familieleden belachelijk te maken.

En ik mag toch best mijn frustraties uitten? Het zijn gewoon feitelijke constateringen en niet dingen die ik loop te verzinnen.

Overigens zou je er zelf ook geen problemen mee hebben moest jij mijn zusjes kennen. Zij lopen zichzelf omhoog te halen bij andere mensen door andere familieleden belachelijk te maken.

Sounds familiar.:rolleyes:

Die nu zit te studeren, is dat H. of E.?

Heb jij trouwens familie met de naam merel?

Triest.

Nee ik zou ze wijzen op de situatie die ik geconstateerd heb, en als ze dan zo reageren zou ik naar huis gaan en in beroep gaan tegen de boete.

En ik zou me zelf echt te goed voelen om zo kinderachtig tegen een agent te doen.

ja te goed ja.

Oh, als zij netjes gebleven waren en in discussie waren gegaan was ik ook netjes gebleven. Punt was alleen dat zij mij niet respectvol behandelden en ik laat die kneuzen echt niet over me heen lopen. Zij moeten gewoon respectvol zijn in hun beroep.

Als je het mij vraagt zijn die 2 gewoon beschamend voor de politie.

Zeker als je kijkt naar t feit dat ze op mijn bezwaarschrift gereageerd hebben dat ik hem wel moet betalen omdat hij op de stoep stond en dat mag niet. Dan maar naar de kanton rechter want hij kan daar niet op de stoep staan omdat langs de rand de scooters van domino's staan. Misselijk volk, bah.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 18:12 ----------

Die nu zit te studeren, is dat H. of E.?

Heb jij trouwens familie met de naam merel?

:roflol: Zou best kunnen..

En ze studeren nu beide volgens mij..

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 18:13 ----------

Ik loop mezelf niet omhoog te halen maar puur mijn frustraties te uitten. ;)

Bij hun is het 'kijk is wat hij/zij niet goed doet maar wat ik wel 100x beter doe'.

ga trainen man, jij post echt te veel :roflol:

ga trainen man, jij post echt te veel :roflol:

Ja dat wilde ik doen maar mijn zusje zit te leren.

Maar goed, ben er achter gekomen dat we niet lekker eten.. Dus maak ik zo zelf eten en kan ik mooi snel trainen als zusje aan het eten is.

Ben eigenlijk benieuwd of ze nog durft te vragen of straks op mijn kamer film mag kijken :roflol:

Ik bedoelde die een die je daarnet uitschold voor autist :rolleyes:

Mmmmm dan heb jij best een lekkere nicht :wanker:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

1 van mijn nichtjes ligt naakt op een lamborghini. Awkward boner toen ik die foto zag.

Maar goed, dat meisje is denk ik van andere tak van de familie. Zijn meerdere takken :p

Ok ik vergeef je als je nu lambo pic post.

Dit had je beter niet gezegd :roflol:

PIC?? ??!!!!!!!!!!!!!!

Mag via PM ;)

4d9a46ee760e0.jpg

De andere zoek je zelf maar op :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 18:23 ----------

Kan trouwens best dat ze niet naakt op die lambo heeft gelegen maar dat t andere foto's waren waar ze artestiek naakt op stond.

Moest er wel om lachen, die ma helemaal trots :o

Karma voor de dbb detective.

Terug
Naar boven