- Waardering
- 1.015
Aron denkt 'it fits in my belly'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel buffer dan jou. Zo buff zelfs dat zijn buikspieren samengegroeid zijn tot 1 massive ab.Wel buffer dan jou. Zo buff zelfs dat zijn buikspieren samengegroeid zijn tot 1 massive ab.
Wel buffer dan jou. Zo buff zelfs dat zijn buikspieren samengegroeid zijn tot 1 massive ab.
Lief blijven gij buffe beer
Appelmoes is veel suikers, en die moet je vermijden in de cut wil je echt lekker gaan.
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=70
holy **** shit **** shit **** goed dat je t zegt, had er niet aan gedacht. wat is dan wel goed tussendoortje voor het cutten? ik was namelijk sinds ik klein was al een hongerige baby en moest extra dikke voeding hebben, nu heb ik daar nog steeds last van.. na grote portie patat, sesamburger, frikandel, gehaktstaaf, super broodje hamburger speciaal en ijs van gisteren was ik nog niet vol.. (jaa t was mn cheatdagje ^^)
Tijdens de cut eet ik de hele dag komkommer, heb je tenminste nog het idee dat je wat gegeten hebt.
Cutten zou voor mij echt zo makkelijk zijnik heb nooit t gevoel dat ik honger heb
![]()

Je zal nog steeds afvallen als je appelmoes eet hoor, denk gewoon aan je proteinbehoefte en aan je kcal.holy **** shit **** shit **** goed dat je t zegt, had er niet aan gedacht. wat is dan wel goed tussendoortje voor het cutten? ik was namelijk sinds ik klein was al een hongerige baby en moest extra dikke voeding hebben, nu heb ik daar nog steeds last van.. na grote portie patat, sesamburger, frikandel, gehaktstaaf, super broodje hamburger speciaal en ijs van gisteren was ik nog niet vol.. (jaa t was mn cheatdagje ^^)

Wil ik gaan trainen zit mijn autistische zusje te leren op die kamer en wil ze niet weg gaan. Het autisme is erg hoog bij dat figuur
![]()
Til die 25 kilo aan gewichten dan even naar een andere kamer![]()

Dan ga je gewoon trainen? Gaat ze vanzelf wel weg, of ze blijft, in beide gevallen ben jij gewoon aan het trainen.

Kan rek niet mee nemen
---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 17:23 ----------
Dan heb ik dat gezeik van dat kind aan mijn hoofd
Had eigenlijk de neiging om op mijn kamer de muziek aan te doen maar heb me voorgenomen niet in te gaan op dat autistische gedrag![]()
Je zal nog steeds afvallen als je appelmoes eet hoor, denk gewoon aan je proteinbehoefte en aan je kcal.
bro sciences![]()