AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Gewoon concentreren op je training man, nog nooit in een sportschool geweest? Daar lopen tientallen anderen die je uit je concentratie kunnen halen, gewoon je aandacht op dat ijzer zetten en gaan met die handel.

Gaan die in de sportschool ook schreeuwen? :roflol:

Je moet het autistische gedrag van mijn zusjes niet onderschatten. Ik ben er niets bij :roflol:

Blijkbaar 3 gestoorde kinderen dus.

Dat iemand jou niet succesvol noemt staat niet gelijk aan gestoord zijn :o

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 17:42 ----------

Maar je scheld wel je vader uit en je kan je niet gedragen tegen politieagenten.

Agenten zijn het uitschot van de maatschappij, denken dat ze beter zijn omdat ze een uniformpje dragen.

Door de week zit ze in een inrichting?

Technisch gezien noemen ze het een universiteit maar goed, inrichting werkt ook als jij t zo wilt noemen

Agenten zijn het uitschot van de maatschappij, denken dat ze beter zijn omdat ze een uniformpje dragen.

Hahaha

Hahahahaha

Jij bent echt uiterst treurig.

Hahaha

Hahahahaha

Jij bent echt uiterst treurig.

:roflol:

Omdat ik het niet heb op mensen die hun macht misbruiken :roflol:

Stel kansloze idioten die t lef niet eens hebben om echte criminelen aan te pakken en hun frustraties dan maar uitten op de normale burgers. De enige normale agenten zijn de agenten die erkennen dat er veel uitschot tussen loopt.

Technisch gezien noemen ze het een universiteit maar goed, inrichting werkt ook als jij t zo wilt noemen

Je zusje doet universiteit? Toch praat je over haar zonder een greintje respect?
Kan me niet voorstellen dat iemand van 22 die universiteit wilt gaan doen zo praat over zijn familie. Hoe je band ook is met je familie, iemand met enig verstand zou zichzelf niet op die manier uiten. Zeker niet omdat je hier al met je naam en facebook op het forum staat. Iedereen kan je zusje opzoeken en haar wijzen op de dingen die je hier zegt.

Je zusje doet universiteit? Toch praat je over haar zonder een greintje respect?
Kan me niet voorstellen dat iemand van 22 die universiteit wilt gaan doen zo praat over zijn familie. Hoe je band ook is met je familie, iemand met enig verstand zou zichzelf niet op die manier uiten. Zeker niet omdat je hier al met je naam en facebook op het forum staat. Iedereen kan je zusje opzoeken en haar wijzen op de dingen die je hier zegt.

Wat jij vergeet is dat ik in t echt totaal niet anders ben. Als ik vind dat zij zich autistisch gedraag dan zeg ik dat gewoon tegen haar. T feit dat zij niet even naar een andere kamer wilt gaan om te gaan leren is gewoon autistisch gedrag, of wil jij het wel normaal noemen?

Ik zou begrijpen als ze zou zeggen dat ze nog ff haar werk wilt afmaken omdat ze daar al bezig is maar ze wil perse na het eten weer in die kamer.

Dingen bij naam noemen is niet respectloos maar gewoon de harde waarheid. T feit dat jij mij gestoord vind omdat ik een mening heb die nogal hard overkomt en respectloos opgevat kan worden is toch ook niet respectloos? :o Het is gewoon mening uiten met goede onderbouwing.

Ik heb liever dat iemand recht in mijn gezicht zeg dat ik een idioot ben en reden waarom dan dat ze mijn kont gaan likken en achter mijn rug kansloos over mij gaan praten. Mijn zusje is volledig op de hoogte van mijn mening over haar dus in dit geval kun je t ook niet achter iemands rug om roddelen noemen.

:roflol:

Omdat ik het niet heb op mensen die hun macht misbruiken :roflol:

Stel kansloze idioten die t lef niet eens hebben om echte criminelen aan te pakken en hun frustraties dan maar uitten op de normale burgers. De enige normale agenten zijn de agenten die erkennen dat er veel uitschot tussen loopt.

Interessant dat je inzicht hebt in de activiteiten van de politie.
Je zou eens met iemand van een willekeurige AT eenheid moeten praten en vragen hoe druk ze zijn.. dan praat je wel anders.

Volgens mij ben jij echt het type dat geen respect voor agenten toont maar iedere dag zou bellen of ze je gestolen scootertje al hebben gevonden.

Je zou eens met iemand van een willekeurige AT eenheid moeten praten en vragen hoe druk ze zijn.. dan praat je wel anders.

Volgens mij ben jij echt het type dat geen respect voor agenten toont maar iedere dag zou bellen of ze je gestolen scootertje al hebben gevonden.
internet-high-five.jpg

No offence, maar ik zou H. wel staalhard doen :o

Lief dagboekje,

Vandaag heb ik de hele dag thuisgezeten. Toch is er weer heel veel gebeurd thuis, zoals met mijn gekke zusje. Dit heb ik natuurlijk ook aan mijn DBB vrienden gemeld. Als ik morgen nog steeds 65kg weeg, ga ik zeker fotos maken en dit op DBB zetten. Ik ben zo benieuwd wat ze er van vinden!

Nu lekker slapen, tot morgen lief dagboekje.

Oh er zijn zat lui binnen de politie die zich normaal gedragen hoor. Ik behandel ze gewoon allemaal met respect maar wanneer ze zich respectloos tegen mij gedragen dan ga ik ook niet meer netjes zijn hoor.

Wat zou jij doen als je onterecht een boete kreeg, je ze netjes wees op t feit dat het niet klopte en vervolgens naar je hoofd geschreeuwd krijgt: Niets mee te maken?

Zou jij dan serieus zeggen: Ok agent, dankjewel voor de onterechte boete, deze zal ik thuis netjes gaan betalen.

Mijn auto is trouwens voorzien van gps traceer apparaat waarmee je hem live kan traceren. Zou er gewoon zelf met een paar vrienden op af gaan en als we hem gevonden hadden de politie bellen. Daarnaast ben ik prima verzekerd en acht ik de kans zeer klein dat mijn auto gestolen wordt. Preventie noemen we dat ;)

Terug
Naar boven