Brawl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Meer DBBers hier die ook League of Legends op EUW spelen?
Spel is compleet gratis dus aanspreken zal het Nederlanders zeker, kom ze vaak genoeg tegen.
In tegenstelling tot de meeste F2P games bestaat er in League of Legends geen pay 2 win concept. Alleen je skills doen er toe.
Imo een van de betere strategy games die ik ooit heb gespeeld, en seizoen 3 gaat binnenkort van start!
Voor degenen die wel zin hebben om een potje samen te spelen, voeg me toe: Is This Real Lyf
Download de game hier!
Spel is compleet gratis dus aanspreken zal het Nederlanders zeker, kom ze vaak genoeg tegen.
In tegenstelling tot de meeste F2P games bestaat er in League of Legends geen pay 2 win concept. Alleen je skills doen er toe.
Imo een van de betere strategy games die ik ooit heb gespeeld, en seizoen 3 gaat binnenkort van start!
Voor degenen die wel zin hebben om een potje samen te spelen, voeg me toe: Is This Real Lyf
Download de game hier!

maar vindt het een erg leuk spel en vermaak me er prima mee. Ik zoek alleen nog gezellige mensen om mee te gamen. Voor iedereen die me tips kan geven of wil helpen het spel beter te begrijpen of gewoon voor de fun een potje doen voeg me toe: HammerCrusher.