Fitness Seller

Het Grote League of Legends Topic

Brawl

Dutch Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
20120807_league_of_legends.jpg

Meer DBBers hier die ook League of Legends op EUW spelen?
Spel is compleet gratis dus aanspreken zal het Nederlanders zeker, kom ze vaak genoeg tegen.
In tegenstelling tot de meeste F2P games bestaat er in League of Legends geen pay 2 win concept. Alleen je skills doen er toe.
Imo een van de betere strategy games die ik ooit heb gespeeld, en seizoen 3 gaat binnenkort van start!

Voor degenen die wel zin hebben om een potje samen te spelen, voeg me toe: Is This Real Lyf
Download de game hier!

Speelde het vorig jaar heel veel, was best goed aan het worden. Steeg best snel (1600 elo, en had potentie om te groeien..) Maar gelukkig mee gekapt, kost me veels teveel tijd.

Speel nu heel af en toe nog een potje in die nieuwe 3v3 map met maten, maar bijna nooit.

Toch zo'n 2 jaar gespeeld denk ik. Ik heb nog nooit een spel gehad dat me zolang kon boeien. Top rating van 1460. Ik speel het nu nooit meer, alleen af en toe nog met een maat als die me vragen.

Super leuk spel en ook nog gratis. Goed concept. Ook een van de grootste competitieve spellen (prijspoel van 5 miljoen in season 2).

Ook 1v1? Heb niet zoveel zin en tijd om in groepjes te spelen

Is wel leuk, ik suck alleen. Daviditamon voor de mensen die nog spelen.

heb het vroeger af en toe gespeelt word wel snel saai

820 dagen laatste reply voor zo'n populaire game? Ben iniedergeval 2 weken terug begonnen en speel sinds een week PVP. Lukt opzich goed, maar speel regelmatig tegen pro's die opnieuw zijn begonnen en het is vrij frustrerend hoe hard je dan ingemaakt wordt.

820 dagen laatste reply voor zo'n populaire game? Ben iniedergeval 2 weken terug begonnen en speel sinds een week PVP. Lukt opzich goed, maar speel regelmatig tegen pro's die opnieuw zijn begonnen en het is vrij frustrerend hoe hard je dan ingemaakt wordt.

hehe idd vond het een kut spel eerst nu valt het best mee :p

Ik speel ook: mirriebeer

Rete verslaafd geweest heb het nu onder controle toch gemiddeld nog wel een gamepje of 2 a day.

Morgen maar ff downloaden.

Heb WoW ook al geprobeerd, maar na die trail kwam ik in een stad terecht en wist ik echt niet meer wat ik moest doen ( had geen quest's meer enz, en die map is zo groot, had geen zin om uren rond te lopen om te kijken wat ik moest doen )

Morgen maar ff downloaden. Heb WoW ook al geprobeerd, maar na die trail kwam ik in een stad terecht en wist ik echt niet meer wat ik moest doen ( had geen quest's meer enz, en die map is zo groot, had geen zin om uren rond te lopen om te kijken wat ik moest doen )

Kijk maar uit voor dat soort spelletjes, ik heb een x een docu erover gezien en die mensen pasten hun echte leven aan aan de speeltijden van dat spelletje.

Morgen maar ff downloaden.

Heb WoW ook al geprobeerd, maar na die trail kwam ik in een stad terecht en wist ik echt niet meer wat ik moest doen ( had geen quest's meer enz, en die map is zo groot, had geen zin om uren rond te lopen om te kijken wat ik moest doen )

Er zijn 8 jarigen die raiden, jij snapt nog niet hoe je iets moet doen na lvl 20 :roflol:

• Like
Waarderingen: Obee
Er zijn 8 jarigen die raiden, jij snapt nog niet hoe je iets moet doen na lvl 20 :roflol:
Ben nog nieteens lvl 20.
Maar het probleem is dus, mijn quests zijn weg.
En ik zit in een een of andere stad waar zowat niemand is.
Hoe the f**k moet ik dan weten wat ik moet doen?
Ik heb echt geen zin om daar uren rond te lopen in die map...

Ben nog nieteens lvl 20.
Maar het probleem is dus, mijn quests zijn weg.
En ik zit in een een of andere stad waar zowat niemand is.
Hoe the f**k moet ik dan weten wat ik moet doen?
Ik heb echt geen zin om daar uren rond te lopen in die map...

http://lmgtfy.com/?q=where+to+level+in+wow+at+lvl+20 of welke level je ook bent.

Of vraag het ingame via chat, genoeg mensen die newbies willen helpen.

In alliance ga ik op lvl 20 naar mijn favoriete zone uit de game, Duskwood, bij horde is het dat bos ten noorden van the Barrens, Ashenvale.

Laatst bewerkt:
Ben na de reset nu platinum 1, binnenkort diamond gok ik

Rete verslaafd geweest heb het nu onder controle toch gemiddeld nog wel een gamepje of 2 a day.

Maar was dat al toen je begon? Ik speel nu net een maandje maar verslaving merk ik totaal niet. Bij Tribalwars wat ik vroeger speelde was dat veel erger, je account ging achteruit als je niet online was en je had groepsdruk.

---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:44 ----------

Trouwens net nieuwe laptop, eindelijk 60fps en gameplay opnemen. Vorige laptop had ik max 15fps en die liep al bijna vast als je even snel alt-tab deed :o

Maar was dat al toen je begon? Ik speel nu net een maandje maar verslaving merk ik totaal niet. Bij Tribalwars wat ik vroeger speelde was dat veel erger, je account ging achteruit als je niet online was en je had groepsdruk.

---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:44 ----------

Trouwens net nieuwe laptop, eindelijk 60fps en gameplay opnemen. Vorige laptop had ik max 15fps en die liep al bijna vast als je even snel alt-tab deed :o

Ik speel LOL al een hele tijd sinds season 1. Alles wat een soort laddering of rank systeem heeft raakt bij mij de gevoelige snaar als ik het spel ook maar een beetje leuk vind :o

Ik ben sinds vorige week begonnen met het spel en ben nog aan het leren :P maar vindt het een erg leuk spel en vermaak me er prima mee. Ik zoek alleen nog gezellige mensen om mee te gamen. Voor iedereen die me tips kan geven of wil helpen het spel beter te begrijpen of gewoon voor de fun een potje doen voeg me toe: HammerCrusher.

Ik ben sinds vorige week begonnen met het spel en ben nog aan het leren :P maar vindt het een erg leuk spel en vermaak me er prima mee. Ik zoek alleen nog gezellige mensen om mee te gamen. Voor iedereen die me tips kan geven of wil helpen het spel beter te begrijpen of gewoon voor de fun een potje doen voeg me toe: HammerCrusher.

Dota 2 way better :D

Terug
Naar boven