Fitness Seller

Het Grote League of Legends Topic

Is Strategie toch?

Oke ben ff begonnen, en heb ff een stukje tutorial gedaan. Plotseling moest ik weg en wilde ik em sluiten, maar het spel gaf aan dat ik dan evt. voor toekomstige games gebanned zou kunnen worden voor even. Maar de tutorial is gewoon offline neem ik aan. Maakt dit verder nog uit?

Mijn nick is: Lucky2628 voor degenen die willen spelen :)

Laatst bewerkt:
Oke ben ff begonnen, en heb ff een stukje tutorial gedaan. Plotseling moest ik weg en wilde ik em sluiten, maar het spel gaf aan dat ik dan evt. voor toekomstige games gebanned zou kunnen worden voor even. Maar de tutorial is gewoon offline neem ik aan. Maakt dit verder nog uit?

Mijn nick is: Lucky2628 voor degenen die willen spelen :)

Als je ingame bent met anderen, en je gaat afk, kun je inderdaad een temp ban krijgen, omdat andere (je teamm8s) daar last van hebben...

Erg vet spel, maar zeer verslavend, en om die reden speel ik het niet meer :)

Als je ingame bent met anderen, en je gaat afk, kun je inderdaad een temp ban krijgen, omdat andere (je teamm8s) daar last van hebben...

Erg vet spel, maar zeer verslavend, en om die reden speel ik het niet meer :)

Doet me een beetje denken aan Warcraft 3 van vroeger :p

Nooit gespeeld.

Op youtube en twitch worden live-tournaments gestreamd, tussen de beste teams van Amerika, EU, China en Korea, best wel vet...

http://www.youtube.com/user/LoLChampSeries

Heb net pas intro style tegen 4 bots gespeeld, en vond het net vrij simpel, het is gewoon aanvallen terugtrekken aanvallen etc. Maar er zal vast wel meer bij komen kijken uiteindelijk.

Ook koop ik items in die shop, waarna er een vinkje bij die items verschijnt en ik ze weer opnieuw kan kopen. Wat houdt dat in? Een upgrade ofzo?

Welk vinkje bedoel je? Screenshot anders ff
Speel zelf ook weer, paar maanden geleden tot lvl 17 met een gold 3 maat gespeeld, nu de draad weer opgepakt. Shit is aan.

Welk vinkje bedoel je? Screenshot anders ff
Speel zelf ook weer, paar maanden geleden tot lvl 17 met een gold 3 maat gespeeld, nu de draad weer opgepakt. Shit is aan.

Gewoon een klein vinkje bij een item wat je gekocht heb.

Wat is je nick?

Snap er tot nu toe nog weinig van ^^

Zou veel op youtube replays kijken. Een channel wat ik wel lachen vind is Brofresco, kerel is geniaal. Daarnaast www.reddit.com/r/summonerschool, veel tips te vinden.
Add me maar: obisaurus
Moet je wel een paar weken spelen voordat je meekan, haha

Weet niet of ik dat red, vind er tot nu toe nog weinig aan, gaat me veel te traag. En welke champion is in het begin het beste om te kiezen?

Weet niet of ik dat red, vind er tot nu toe nog weinig aan, gaat me veel te traag. En welke champion is in het begin het beste om te kiezen?

Er zijn 110+ champs, ieder heeft zn voordelen. T spel heeft een aardige leercurve als je eenmaal PVP gaat spelen.
Er zijn 3 lanes (top, mid, bottom) en één jungler. Je moet je lane leren spelen, hoe je de lane kan beïnvloeden, de timing van het spel, skills van je champion en andere champions, combinaties van samenspelende champs e.d.. Gaat erg veel theorie in zitten als je een redelijke speler wilt worden.

Er zijn 110+ champs, ieder heeft zn voordelen. T spel heeft een aardige leercurve als je eenmaal PVP gaat spelen.
Er zijn 3 lanes (top, mid, bottom) en één jungler. Je moet je lane leren spelen, hoe je de lane kan beïnvloeden, de timing van het spel, skills van je champion en andere champions, combinaties van samenspelende champs e.d.. Gaat erg veel theorie in zitten als je een redelijke speler wilt worden.

Lol oke, zal nog wel ff duren dan idd, maar denk niet dat het een lange rit voor me wordt.

silver league III hier. Speel pas 2 maand.

Speelde t vroeger ook altijd, kwam nooit hoger dan bronze I. Het jammere vond ik dat als je een foutje maakte in het spel dat je gelijk al verrot gescholden werd en spelers helemaal leip werden ???
weet niet of dit nu nog zo is :o

Speelde t vroeger ook altijd, kwam nooit hoger dan bronze I. Het jammere vond ik dat als je een foutje maakte in het spel dat je gelijk al verrot gescholden werd en spelers helemaal leip werden ???

Zal best wel, nerds blijf je altijd houden.

Wie zit er op North America server?
De meest op in het begin is Master Yi.
Uiteindelijk leer jij welke items je tijdens match moet kopen, pas mijn purchases ook vaak aan, hangt van de situatie af altijd.

goeie ouwe tijd toen ability power master yi nog iedereen sloopte mid

those were the days

Valt wel mee. Meestal mute ik zulke idioten gelijk, dus weinig last van.

Tunux wat is je ingame naam?

Welke rank zijn jullie?

Terug
Naar boven