- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe duur is zo'n ding tegenwoordig en waar het beste te verkrijgen? Ik twijfel ook om er een aan te schaffen (voor de zomer lol).
Niet speelbaar op de switch? Bijzonder dat een onspeelbaar spel dan 97 scoort volgens metacritic.Vond Zelda echt unplayable op de switch helaas, nu gezien dat CEMU het spel een stuk beter ondersteunt..
Even mee gekloot en het speel het nu op 3440x1440 @ 60 fps. Echt een totaal andere beleving nu! Allemaal zoveel smoother en mooier..
Niet speelbaar op de switch? Bijzonder dat een onspeelbaar spel dan 97 scoort volgens metacritic.
Wat was dan wat het spel voor jou onspeelbaar maakt?

Tot nu was dat spel enkel via DLC te verkrijgen, maar vanaf juli dus ook een fysieke versie met retro megadrive cover.Net ook maar de laatste Zelda gekocht. Prijs zakt niet echt spectaculair. E3 start ook over enkele dagen, benieuwd wat Nintendo gaat brengen en 3th party natuurlijk voor de Switch.
Net terug van Thailand en blij dat ik een Anker powercore had gekocht, hele vlucht (afgewisseld met mijn zoon) kunnen gamen. Kwam daar weinig aan toe de laatste tijd.
Zelda BOTW is vandaag binnen. Happy days are coming![]()
, €15,- ipv de €20,-.