- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.)
Op mijn school werd er schoolmelk gedronken. Moest per maand betaald worden en dan kregen de kinder die btaald hadden elke dag een pakje in de pauze. Misschien is dat afgeschafd ondertussen.

Bij ons moesten de ouderejaars die uitdelen aan de lagere klassen. Als er dan wat overbleef (door zieken), dan werd dat verloot onder de anderen.Op mijn school werd er schoolmelk gedronken. Moest per maand betaald worden en dan kregen de kinder die btaald hadden elke dag een pakje in de pauze. Misschien is dat afgeschafd ondertussen.
Ik pakte zelf wel uit de vriezer![]()
Denk dat er bij ons op school weinig van alles overbleef met uitdelenBij ons moesten de ouderejaars die uitdelen aan de lagere klassen. Als er dan wat overbleef (door zieken), dan werd dat verloot onder de anderen.

IDD!! Ik had later ook een apparaat op mijn stuur die de geluiden electrisch nabootste als je een zwengel gaf aan je handvat. Voelde me als een 16 jarige op een scooter.

Ik kwam gister m'n zus (22jaar oud) tegen en die heeft nu dus zo'n ding op dr fiets![]()
...lol, dacht dat ze dat soort onzin alleen in L'America deden![]()

ja echte ouderwetse jodevet lekker je tanden er op kapot bijten![]()
koetjesrepen, fireballs , pipas, dummys . zoethout,hubba bubba, caramac,bananenchips van de kaasboer,