Fitness Seller

Shocking News Het grote: 'Oorlog in europa is in zicht' topic.

economisch slecht valt wel mee komen dan heel veel nieuwe banen vrij voor in het leger in de ziekenhuizen in de bouw etc etc

maar liever toch niet het risico lopen zoals je zegt veel levens zullen er dan niet gespaard blijven als er een oorlog uitbreekt

Nouja goed, kijk wat het kost om ons leger een beetje massa te geven.. Als het een langdurige oorlog wordt zullen we toch ergens grondstoffen vandaan moeten gaan halen..
Misschien een slechte vergelijking, misschien niet.. Maar kijk hoe economisch gesloopt Europa was naar WWII.

Dan ben ik geen expert dus weet het natuurlijk niet zeker, maar dat komt er zo in me op.

Als er echt de pl**ris uitbreekt zijn we fucked, hebben we allemaal een sportschool abbonement voor niks :s

• Topic Starter Topic Starter
laten we hopen van niet moet ik straks in dienst en daar gaan dan me gains...

grappig dat je dit zegt want wat ik me altijd afgevraagd hebt zijn hier regels voor?
hoever moet je psychisch of lichamelijk wat mankeren om niet in dienst te hoeven?

zie wel eens in films dat mensen hun teen amputeren omdat ze dan denken ze niet in dienst te hoeven en later horen ze alsnog dat ze de lul zijn :roflol:dan k
En dan hakken ze hun hele voet eraf :roflol:

Toevallig World in Conflict: Soviet Assault weer aan het spelen.

Durf die ervaring op te doen jongens!

Doe net alsof je overdreven agressief bent "HEUEHEUEH IK SCHIET ZE ALLEMAAL KAPOT DIE TERINGRUSSEN"

Of verstop net als mijn oom een pot pindakaas en je broek, en ga daar met je handen uit eten :roflol:

Nouja goed, kijk wat het kost om ons leger een beetje massa te geven.. Als het een langdurige oorlog wordt zullen we toch ergens grondstoffen vandaan moeten gaan halen..
Misschien een slechte vergelijking, misschien niet.. Maar kijk hoe economisch gesloopt Europa was naar WWII.

Dan ben ik geen expert dus weet het natuurlijk niet zeker, maar dat komt er zo in me op.

okee true zo ver had ik niet nagedacht xD

Hey, het is hem wel gelukt om daarmee niet in dienstplicht te komen :roflol:

:roflol:

Die mensen keken sowieso zo:

chloe-meme-original-240x180.jpg

Laat maar komen het is voor mij logisch dat je in Europa op termijn oorlog of grove problemen krijgt.

Men wilt hier een ideale situatie creëren en dat is in mijn ogen onmogelijk het is een illusie.

In NL wilt men bijvoorbeeld vrijheid voor zo ongeveer iedereen, dat is al onmogelijk. Dat is de enige reden waarom polarisatie toeneemt, wapenwedloop tussen allerhande groepen die hun identiteit willen bevestigen en behouden en als het even kan uitbreiden en dat gaat op termijn tot grove problemen lijden ?

Laatst bewerkt:
Eindelijk kunnen we de DBB knokploeg in stelling brengen. Wapens gefinancierd door Big T met zijn inkomsten van DBB.

Doe net alsof je overdreven agressief bent "HEUEHEUEH IK SCHIET ZE ALLEMAAL KAPOT DIE TERINGRUSSEN"

Of verstop net als mijn oom een pot pindakaas en je broek, en ga daar met je handen uit eten :roflol:

Er was toch een Amerikaan die daarmee de doodstraf heeft ontlopen omdat hij daarna als gek werd verklaard?

Lees de boeken en kijk wat sprekingen van Zbigniew Brzezinski.
Kom je er snel achter dat de U.S. Rusland oftewel eurasia wil/moet hebben.
Nu met ISIS aan de ene kant en aan de andere kant de situatie in Oekrainie, is Rusland aardig ingesloten.

Hebben ze weer mooi voor elkaar de geostrategists. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lees de boeken en kijk wat sprekingen van Zbigniew Brzezinski.
Kom je er snel achter dat de U.S. Rusland oftewel eurasia wil/moet hebben.
Nu met ISIS aan de ene kant en aan de andere kant de situatie in Oekrainie, is Rusland aardig ingesloten.

Hebben ze weer mooi voor elkaar de geostrategists. :)

http://upload.wikimedia.org/wikiped.../1280px-Begin_Brzezinski_Camp_David_Chess.jpg

Maar ben jij een echte Rus? of ben jij meer voor het Europese front? En stel jij gaat in dienst hé.. wat word dan je soldaten naam?

denk niet dat er een oorlog komt

denk niet dat het tot grondoorlog komt

misschien ooit nucleair feestje, zoiets

http://www.youtube.com/watch?v=kCpjgl2baLs

:roflol::roflol::roflol:
kan nog geen karma geven

Wel een epic economische groei na ww2

Maar ben jij een echte Rus? of ben jij meer voor het Europese front? En stel jij gaat in dienst hé.. wat word dan je soldaten naam?

Nee ik ben geen Rus.
Ik ben niet voor Rusland, voor Amerika, voor Europa.
Ik ben voor vrede, voor het volk, voor de mensheid, voor de eenheid van de wereldbevolking.

Terug
Naar boven