XXL Nutrition

Shocking News Het grote: 'Oorlog in europa is in zicht' topic.

f**k YEAH!!

In the course of the next several decades, a functioning structure of global cooperation, based on geopolitical
realities, could thus emerge and gradually assume the mantle of the world's current "regent," which has for the
time being assumed the burden of responsibility for world stability and peace. Geostrategic success in that
cause would represent a fitting legacy of America's role as the first, only, and last truly global superpower.

Ik snap niks van ???

Er komt geen oorlog in Europa, is namelijk bad for business.

Er komt ook geen nieuwe koude oorlog. De eerste koude oorlog is namelijk nog niet eens over. Er vliegen al jaren lang Russische Tu-95 'bear' bommenwerpers zonder toestemming over Europees grondgebied.

Hoe deden ze dat dan in WW2?

Die hadden ze toen nog niet. Pas op het einde (1945) had alleen Amerika ze en heeft daar gelijk gebruik van gemaakt door Hiroshima en Nagasaki plat te gooien wat twee grote steden waren met iedere keer een paar honderdduizend deauden waarna Japan capituleerde. Erger voorkomen of oorlogsmisdaden?
De Russen hadden pas in 1949 hun eerste atoombom en het duurde nog tot 1952 voordat men (Amerika) de eerste waterstofbom af had. De Russen in 1955. Die zijn een factor 100-1000 krachtiger en was men pas in staat om ons allemaal het snot voor de ogen te schieten.

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Leuk filmpje trouwens.:
https://www.youtube.com/watch?v=WAnqRQg-W0k

Ruim 2000 doden in Oekraïne

Het dodental als gevolg van de burgeroorlog in Oekraïne is opgelopen naar zeker 2086. Dat is bijna twee keer zo hoog als twee weken geleden. De snelle stijging wijst duidelijk op een escalatie van het conflict, zegt een woordvoerder van de VN-Mensenrechtenraad.

Er zijn bijna 5000 gewonden gevallen sinds de gevechten tussen het Oekraïense leger en pro-Russische separatisten half april in Oost-Oekraïne begonnen. Hoeveel doden en gewonden bij welke partij vielen, is niet bekend bij de VN. Ook is onduidelijk of Russische militairen zijn meegerekend.
Verwondingen

De cijfers zijn gebaseerd op gegevens van de Oekraïense autoriteiten en lokale medische instellingen. Volgens de VN-woordvoerder liggen de de werkelijke cijfers waarschijnlijk hoger.

Mensen met verwondingen gaan niet altijd naar het ziekenhuis, omdat de situatie te gevaarlijk is. Ook is contact soms moeilijk door kapotte communicatieverbindingen.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=9gJeHhpPSz0

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Video kan natuurlijk Russische propaganda zijn, met oude shells die daar zijn neergelegd.
Al met al zie ik steeds meer voortekenen van een mogelijke nucleaire aanval/ramp, in dat gebied.

Als dit echt gebeurt dan boek ik em gelijk naar familie op Aruba :cool:

Nucleaire aanval..?

Door wie?

Mensen noemen mij pro-Russisch en als ik eerlijk ben, neig ik er ook naar om pro-Russisch te zijn.
Maar ik probeer toch alles zo objectief mogelijk te bekijken.

Er is nog altijd maar 1 land dat dit soort wapens heeft gebruikt en dat is natuurlijk de U.S.
Kijk/luister eens goed wat Brzezinski hier op het laatst zegt:
[Link niet meer beschikbaar]

''And the last one ended with a simulated nuclear attack on the central European capital, nuclear attack, nobody has used nuclaire weapons since 1945 (Thinking: oh yeah that was us).''

Heel de video is een aanrader en het lijkt me dat ieder ''normaal'' mens door die Brzezinski heen prikt.
Op zo'n walgelijke onaantastbare toon, verteld ie eigenlijk rustig wat de plannetjes zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

Mensen noemen mij pro-Russisch en als ik eerlijk ben, neig ik er ook naar om pro-Russisch te zijn.
Maar ik probeer toch alles zo objectief mogelijk te bekijken.

Er is nog altijd maar 1 land dat dit soort wapens heeft gebruikt en dat is natuurlijk de U.S.
Kijk/luister eens goed wat Brzezinski hier op het laatst zegt:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YMNcSKAMJMI#t=4867

''And the last one ended with a simulated nuclear attack on the central European capital, nuclear attack, nobody has used nuclaire weapons since 1945 (Thinking: oh yeah that was us).''

Heel de video is een aanrader en het lijkt me dat ieder ''normaal'' mens door die Brzezinski heen prikt.
Op zo'n walgelijke onaantastbare toon, verteld ie eigenlijk rustig wat de plannetjes zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=YMNcSKAMJMI
Maar wie gaat er dan volgens jou in dat gebied nucleaire wapens inzetten? En tegen wie? En waar basseer je dit op?

Dat filmpje slaat zowiezo kant nog wal.
"Nobody's has used nuclear weapens since 1945". Behalve de honderden tests wereldwijd...

Laatst bewerkt:
Maar wie gaat er dan volgens jou in dat gebied nucleaire wapens inzetten? En tegen wie? En waar basseer je dit op?

Dat filmpje slaat zowiezo kant nog wal.
"Nobody's has used nuclear weapens since 1945". Behalve de honderden tests wereldwijd...

Tests is natuurlijk wel wat anders dan het daadwerkelijk inzetten?

Ik speculeer hier maar wat he, dus neem het niet al te serieus.
Ongeacht wie de dader is bij een nucleaire aanval, Rusland zal de schuld krijgen.

Tests is natuurlijk wel wat anders dan het daadwerkelijk inzetten?

Ik speculeer hier maar wat he, dus neem het niet al te serieus.
Ongeacht wie de dader is bij een nucleaire aanval, Rusland zal de schuld krijgen.

Dus als een een atoombom op Rusland valt, zal Rusland de schuld krijgen?

Ik denk of er wel of niet oorlog zal komen al vaststaat.. het is enkel wachten op een bepaalde gebeurtenis voordat alles naar de t*ring gaat.

De enige reden waarom Oekraine zo een topic is is omdat de Europese Unie dat stukje land wil bezitten . Omdat het zo'n belangrijke militaire positie is. Lijkt me sterk dat hieruit een oorlog gaat komen, lijkt mij het niet waard.

Denk niet dat Europa hoeft te vrezen, in het middenoosten zal het nog wel een tijdje doorgaan. Kan me niet herinneren dat er een serieuze dreiging voor het westen is geweest in de laatste 15 jaar. Een paar duizend doden door terroristen is niet echt significant als je kijkt naar het grotere plaatje.

Leuk dat iedereen hier lollig doet over oorlog, terwijl jullie allemaal op je 16de een hele mooie dienstplichtbrief van het leger kregen.
Dienstplicht geldt nog steeds.

Terug
Naar boven