AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Ga hem wss wel halen. Maar toen ik net dat filmpje weer zag bedacht ik me hoe fake het is en hoe het in het echt nooit zo zal gaan. Sowieso wordt die fucking drone toch direct afgeknald dus kun je nooit zien wat ze doen binnen. Vervolgens blokkeren ze gewoon alle ramen en plaatsen boobytraps rond de kamer van de hostage.

Zal mij benieuwen, idee is wel heel vet.

Haha tja realistischer krijg je het bijna niet anders zou het mega saai zijn.
Zie ARMA, weliswaar een simulator, but you get the point.

Nouja, ze moeten in ieder geval zorgen voor genoeg verschillende soorten blokkades/ boobytraps, of bijvoorbeeld een max aan dingen die je kunt gebruiken. En ik naam aan dat je die dingen moet unlocken ofzo, zodat niet iedereen dezelfde kan gebruiken. Zodat je in ieder geval voor iedere game ook echt tactisch moet kijken hoe je die hostage moet bevrijden, en je niet gewoon iedere keer via het dak kunt gaan en die lui easy af kunt knallen als je een beetje kunt schieten.

We hebben natuurlijk ook maar 1 level gezien, het idee lijkt me wel heel vet in ieder geval.

Lijkt me gewoon verstandig om vanavond flink wat potten BF4 te doen.

Nouja, ze moeten in ieder geval zorgen voor genoeg verschillende soorten blokkades/ boobytraps, of bijvoorbeeld een max aan dingen die je kunt gebruiken. En ik naam aan dat je die dingen moet unlocken ofzo, zodat niet iedereen dezelfde kan gebruiken. Zodat je in ieder geval voor iedere game ook echt tactisch moet kijken hoe je die hostage moet bevrijden, en je niet gewoon iedere keer via het dak kunt gaan en die lui easy af kunt knallen als je een beetje kunt schieten.

We hebben natuurlijk ook maar 1 level gezien, het idee lijkt me wel heel vet in ieder geval.

Verschillende character types met elk hun eigen specialiteiten. Zoiets zal het wel worden.
Er zal wel teamplay en skill vereist worden, mag ik hopen.

hey playstation freaks, even wat raad nodig.

Ben van plan een beamer aan te schaffen. maar weet niet welke en hoeveel het me zou kosten iemand een voorstel? Alsjeblieft dankjewel.

wat ik altijd doe, op coolblue.nl kijken bij de beamerstore... daar staan in de top10 meestal wel goede prijs/kwaliteitsverhoudingen... Ik ga zelf binnenkort 1 kamer in mijn huis ombouwen tot bios, ik ben dan van plan om een HD beamer te kopen van rond de 900 euro, goedkoop rolgordijn erbij en klaar :)

Ik heb echt ongelofelijk veel zin om te ps'en.

Jezus.

Hoef je niet te benchen vanavond?

Nog nieuwe toffe games?

Nope

Heb me echt helemaal de t**fus geërgerd daarnet aan bf4 zeg

Jezus

Cod advanced warfare is echt zeer leuk. Heb hier veel meer plezier aan dan aan ghosts.

Alleen nog maar multiplayer gedaan haha, moet de single player misschien ook eens een kans geven.

Nope

Heb me echt helemaal de t**fus geërgerd daarnet aan bf4 zeg

Jezus

moet je maar destiny doen

Cod advanced warfare is echt zeer leuk. Heb hier veel meer plezier aan dan aan ghosts.

Alleen nog maar multiplayer gedaan haha, moet de single player misschien ook eens een kans geven.

ik alleen nog single player gedaan, 3x welgeteld :p Doe eigenlijk alleen nog destiny, maar als ik binnenkort vrije tijd als water heb ga ik het maar eens wat vaker spelen

of nie barebald

Phaggot

Terug
Naar boven