- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand nog psplus kaarten aan t kopen met die black friday deals?
Je kan toch mensen via internet mee laten kijken als jij gamed??
Twitch tv braddaJe kan toch mensen via internet mee laten kijken als jij gamed??
Hoe zit het nou met PS4 en online? Wil misschien ps4 gta pack halen maar wil in het begin nog niet online. Wat kost online en kan ook gewoon zonder toch?
Tritton heeft van die mono dingen toch? Heb vorige week zelf een Turtlebeach gekocht, top apparaat..Iemand die weet wat een goede en betaalbare headset is? Liefst een mono (1 kant). Word een beetje gek van dat oortje
Ja kan gewoon zonder. Online 50 euro per jaar, 15 per 3 maanden of 8 per maand. Destiny kan niet offline
Tritton heeft van die mono dingen toch? Heb vorige week zelf een Turtlebeach gekocht, top apparaat..
Ben inderdaad voor een tritton gegaan, 5-10 werkdagen levertijd maar dat is niet erg. Zat ook nog te kijken naar een mono van turtlebeach maar las in een review dat die wat problemen had met duidelijke hoorbaarheid van de medespelers
Vandaag ps4 aangeschaft en gelijk destiny bijgehaald.
vaarwel sociaal leven!
Good call.
Over drie weken is de uitbreiding uit. Level 30 gogogo!
http://www.youtube.com/watch?v=I4icKXFytWM
van mij had je ook destiny mogen kopenheb het spel al een maand niet meer aangeraakt....
Waarom ben je niet voor voor een stereo (of 5.1) set gegaan dan?

Deze was niet duur en wilde graag een mono omdat ik bijna altijd muziek aan heb als ik game, moet dat wel kunnen blijven horen![]()