XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Hoe zit dat met zo'n headset dan, en dan met name het geluid van de game en het geluid van de party. Komt dat allemaal tegelijk of hoe wqprdt dat gefixt?

Hoe zit dat met zo'n headset dan, en dan met name het geluid van de game en het geluid van de party. Komt dat allemaal tegelijk of hoe wqprdt dat gefixt?

Ik ga deze halen:

http://www.gamingheadsetshop.nl/pro...25758/turtle-beach-ear-force-stealth-400.html

Verschillende pre-sets voor verschillende games
Mic afkoppelbaar (gebruik 'm ook voor muziek/series, dus wel handig)
Kunt audio van party en game afzonderlijk instellen met scroll wheel zeg maar. Vooral dit vind ik een nadeel aan die mic die je bij ps4 krijgt, sommige mensen zijn t*ring luid, irriteerik me zwaar hard aan.

Vooral met die cashback kost ie geen drol nu

Maar hoor je dus de game en de party door dezelfde box/oortje? Want eigenlijk vind ik het ook wel redelijk chill dat het geluid van de game uit mn tv komt en het geluid van de party uit mn oortje. Alleen dat oortje zuigt zo enorm.

Maar hoor je dus de game en de party door dezelfde box/oortje? Want eigenlijk vind ik het ook wel redelijk chill dat het geluid van de game uit mn tv komt en het geluid van de party uit mn oortje. Alleen dat oortje zuigt zo enorm.

Alles hoor je door de headset, dus ja, game en party. Daarom zit de optie er ook op om de audiovan beide onafhankelijk te regelen..

Hmm oké. Misschien het overwegen wel waard.

Hohhhhhhhh goed

Halfbruh, doen we nog een pot om 9? Ik weet dat je meekijjt

Hoooooo vertel en waarom kan je niet eikel

Haha ja ik ben er pas woensdag weer

Je laat toch geen tangas komen op zondag mijn vriend

Ik zal voortaan meer rekening met jouw planning houden.

brada kom online even

Heb 'm nu een uurtje of 2 op, ideaal ding. Zit lekker om m'n oren, niet warm door de zachte foam. Geuidskwaliteit is prima.
Merk alleen wel dat als de mic functie aanstaat je een lichte zoem hoort.. Als ie uit staat niet.
Heb jij dat ook ivantjeuh?

Heb 'm nu een uurtje of 2 op, ideaal ding. Zit lekker om m'n oren, niet warm door de zachte foam. Geuidskwaliteit is prima.
Merk alleen wel dat als de mic functie aanstaat je een lichte zoem hoort.. Als ie uit staat niet.
Heb jij dat ook ivantjeuh?

Nee man nooit gehoord. Of ik heb iets met de oren.. :p

PS4 crew checking in. GTA5 character transfer done, good to go.

PS4 crew checking in. GTA5 character transfer done, good to go.

Is GTA online beetje vet bij jou? Ik heb op de ps4 gta nu ook en laatst ff online gegaan maar dat was totaal niet boeiend. Ik kwam ook in een potje met nauwelijks spelers helaas dus dat heeft daar wellicht ook wel wat mee te maken.

Terug
Naar boven