AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Sony aansprakelijk stellen voor het werk van een stel trieste hackers...

Ja true, irriteer me er ook kapot aan hoor als het er weer eens uitligt. Sinds je er voor moet betalen is er in mijn ogen weinig tot niks verbeterd, en die gratis games maken echt niks goed.

Ben ook aan het twijfelen om ps4 te kopen. Ben altijd een trouwe xbox/xbox 360 fan geweest maar die one lijkt me niet op te kunnen tegen de ps4. Het enige wat me nog een beetje tegenhoudt is idd de service. Ik heb altijd geweten dat de online speelervaring op de xbox veel btr is dan op de ps. Hoe valt dat mee?

Geen idee hoe het op de xbox is, maar over het algemeen werkt online gamen gewoon prima. Iedere avond zo'n beetje BF4 aan het spelen zonder problemen. De laatste periode waren er alleen wat updates wat irritant was aangezien je dan niet kunt gamen, en volgens mij gingen er wat dingen fout maar alles was nu weer in orde. Tot die klote hack natuurlijk maar daar heet Xbox ook last van.

Op de xbox nooit problemen gehad. Dat werkt online echt gewoon veel beter.

Psn nog steeds down hier.
Fakking lizardsquad en hun.ddos aanval.
Zowel xbox als ps was down maar khoorde dat xbox weer werkende was.

Marcel doen we pot

Awwww yeah

Ik kan goedver ook nog niet online

Ik ook niet, terwijl ik op Bungie.net wel kan inloggen en mensen gewoon online zie.

Moet je ff keer opnieuw aanmelden bij psn, dan doet ie et, ik ben online nu

Aanmelden lukt niet man

Opnieuw proberen g

Ga naar netwerk en stel je netwerk opnieuw in, doe alles automatisch behalve bij MTU, maak daar 1473 van ipv 1500, nu werkt ie bij mij.

Ik krijg melding dat er nu onderhoud plaatsvind opt network

Ga naar netwerk en stel je netwerk opnieuw in, doe alles automatisch behalve bij MTU, maak daar 1473 van ipv 1500, nu werkt ie bij mij.

Als ik dat doe zegt die dat er onderhoud bezig is.

still no succes :(

EDIT: na 5x proberen te connecten meld hij nu wel PSN aan, maar zodra ik GTA online wil geeft die nog aan dat er onderhoud plaats vind.

Het enige wat ik wil is online een potje knallen, is dat nu teveel gevraagd :(

Terug
Naar boven