ivantjeuh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond onderhoud n*gers, zorg dus dat je online bent voor 1800, dan is er niks aan de hand.
Fifa gekocht. Alleen maar multiplayer. Waarschijnlijk weer ragemode: ON.

Vanavond weer eens een paar uurtjes BF4 pakken denk ik. Moet zeggen dat ik wel toe begin te raken aan een game on the side. Af en toe even iets anders, heb alleen geen idee wat. Liefst wel een harde MP game.
Evolve misschien. Binnenkort nieuwe total war, maar na dat teleurstellend episode wat we samen hebben meegemaakt wacht ik dat wel gewoon ff af
Ja ik ben benieuwd of het iets is! Lijkt me wel cool, maar denk dat ik er snel op uitgekeken ben
Laat maar weten hoe hij is!

Klinkt als Left 4 Dead. Leuk zolang je het met mensen speelt die je kent. Met random mensen in je party weet je nooit hoe het afloopt.Holy shit, evolve is echt nice. Het is ook best uitgebreid. 12 maps 4 classes met elk 3 verschillende characters Characters hebben elk hun eigen wapens Je kunt je account levelen tot lvl 40, ondertussen unlock je door achievements (waar je ook bonus shit voor krijgt, bijvoorbeeld +2 damage) meer skills en perks. Balans tusse monsters en spelers is erg goed.. AI van wildlife (npc's die monsters moeten eten) is ook goed. Net een uur of 3 straight gespeeld met een maat, echt nice. Moet ik wel vermelden dat het wel leuker is als je met mensen uit een party speelt. Als je niet goed samenwerkt ben je sowieso fucked, en soms heb je wel eens van die idioten er tussen zitten die gewoon noob zijn.
)Holy shit, evolve is echt nice. Het is ook best uitgebreid.
12 maps
4 classes met elk 3 verschillende characters
Characters hebben elk hun eigen wapens
Je kunt je account levelen tot lvl 40, ondertussen unlock je door achievements (waar je ook bonus shit voor krijgt, bijvoorbeeld +2 damage) meer skills en perks.
Balans tusse monsters en spelers is erg goed.. AI van wildlife (npc's die monsters moeten eten) is ook goed.
Net een uur of 3 straight gespeeld met een maat, echt nice.
Moet ik wel vermelden dat het wel leuker is als je met mensen uit een party speelt. Als je niet goed samenwerkt ben je sowieso fucked, en soms heb je wel eens van die idioten er tussen zitten die gewoon noob zijn.
Klinkt als Left 4 Dead. Leuk zolang je het met mensen speelt die je kent. Met random mensen in je party weet je nooit hoe het afloopt.
Misschien dat ik hem wel ga halen als meerdere mensen op dbb hem halen (bij gebrek aan irl vrienden die gamen)