XXL Nutrition

Het grote Playstation 4 topic

Fifa gekocht. Alleen maar multiplayer. Waarschijnlijk weer ragemode: ON.

Vanavond onderhoud n*gers, zorg dus dat je online bent voor 1800, dan is er niks aan de hand.

Voorlopig hou ik het bij de fifa maar tegen de computer, bak er niets van haha

Vandaag voor het eerst begonnen aan 'The last of us' die ik eigenlijk al een paar maanden had liggen. Coole intro iig maar ik moet nog even zien of het gameplay wise echt wat is voor me.

Evolve gekocht
Hnnngggggg

Vanavond weer eens een paar uurtjes BF4 pakken denk ik. Moet zeggen dat ik wel toe begin te raken aan een game on the side. Af en toe even iets anders, heb alleen geen idee wat. Liefst wel een harde MP game.

Over 2 weken sowieso Dragon Ball Xenoverse.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.233
Vanavond weer eens een paar uurtjes BF4 pakken denk ik. Moet zeggen dat ik wel toe begin te raken aan een game on the side. Af en toe even iets anders, heb alleen geen idee wat. Liefst wel een harde MP game.

Evolve misschien. Binnenkort nieuwe total war, maar na dat teleurstellend episode wat we samen hebben meegemaakt wacht ik dat wel gewoon ff af

Evolve misschien. Binnenkort nieuwe total war, maar na dat teleurstellend episode wat we samen hebben meegemaakt wacht ik dat wel gewoon ff af

G, ik voel die pijn nog steeds. Ik ga voorlopig geen game meer van CA kopen overigens.

Evolve lijkt me niets eigenlijk.

Wat jouw psn
Bedoel niet je pijp snelheid netto

Zie je karma.

jaa wist dat je niet mijn pijp snelheid netto bedoelde want die ken je al wel hihi

Ik voeg je ff toe zometteen.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Komt ook een nieuwe Mortal Kombat. Weet niet of dat een beetje goede versie is maar is altijd vermakelijk beetje rammen.

Ja ik ben benieuwd of het iets is! Lijkt me wel cool, maar denk dat ik er snel op uitgekeken ben :(

Laat maar weten hoe hij is!

Wil eigenlijk hele avond gamen
Maar dalijk bruiloft van me pa, 0 zin in :roflol:

Solo was wel lache iig, nog geen MP kunnen doen ivm lange download en nu geen tijd meer :fuu:

Holy shit, evolve is echt nice. Het is ook best uitgebreid.

12 maps
4 classes met elk 3 verschillende characters
Characters hebben elk hun eigen wapens
Je kunt je account levelen tot lvl 40, ondertussen unlock je door achievements (waar je ook bonus shit voor krijgt, bijvoorbeeld +2 damage) meer skills en perks.

Balans tusse monsters en spelers is erg goed.. AI van wildlife (npc's die monsters moeten eten) is ook goed.

Net een uur of 3 straight gespeeld met een maat, echt nice.

Moet ik wel vermelden dat het wel leuker is als je met mensen uit een party speelt. Als je niet goed samenwerkt ben je sowieso fucked, en soms heb je wel eens van die idioten er tussen zitten die gewoon noob zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.238
Holy shit, evolve is echt nice. Het is ook best uitgebreid. 12 maps 4 classes met elk 3 verschillende characters Characters hebben elk hun eigen wapens Je kunt je account levelen tot lvl 40, ondertussen unlock je door achievements (waar je ook bonus shit voor krijgt, bijvoorbeeld +2 damage) meer skills en perks. Balans tusse monsters en spelers is erg goed.. AI van wildlife (npc's die monsters moeten eten) is ook goed. Net een uur of 3 straight gespeeld met een maat, echt nice. Moet ik wel vermelden dat het wel leuker is als je met mensen uit een party speelt. Als je niet goed samenwerkt ben je sowieso fucked, en soms heb je wel eens van die idioten er tussen zitten die gewoon noob zijn.
Klinkt als Left 4 Dead. Leuk zolang je het met mensen speelt die je kent. Met random mensen in je party weet je nooit hoe het afloopt.
Misschien dat ik hem wel ga halen als meerdere mensen op dbb hem halen (bij gebrek aan irl vrienden die gamen :roflol:)

Holy shit, evolve is echt nice. Het is ook best uitgebreid.

12 maps
4 classes met elk 3 verschillende characters
Characters hebben elk hun eigen wapens
Je kunt je account levelen tot lvl 40, ondertussen unlock je door achievements (waar je ook bonus shit voor krijgt, bijvoorbeeld +2 damage) meer skills en perks.

Balans tusse monsters en spelers is erg goed.. AI van wildlife (npc's die monsters moeten eten) is ook goed.

Net een uur of 3 straight gespeeld met een maat, echt nice.

Moet ik wel vermelden dat het wel leuker is als je met mensen uit een party speelt. Als je niet goed samenwerkt ben je sowieso fucked, en soms heb je wel eens van die idioten er tussen zitten die gewoon noob zijn.

Klinkt als Left 4 Dead. Leuk zolang je het met mensen speelt die je kent. Met random mensen in je party weet je nooit hoe het afloopt.
Misschien dat ik hem wel ga halen als meerdere mensen op dbb hem halen (bij gebrek aan irl vrienden die gamen :roflol:)

Ik ben inmiddels al lvl 20 :o

Mensen hier die Battlefield 4 spelen? Psn is RFFNCK

Terug
Naar boven