Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Klinkt als Left 4 Dead. Leuk zolang je het met mensen speelt die je kent. Met random mensen in je party weet je nooit hoe het afloopt.
Misschien dat ik hem wel ga halen als meerdere mensen op dbb hem halen (bij gebrek aan irl vrienden die gamen :roflol:)

Moet zeggen dat randoms eigenlijk redelijk goed meespelen tot nu toe.. Wel een paar keer noob medics gehad, maar overall valt het reuze mee.
Ben nu level 8:o

Moet zeggen dat randoms eigenlijk redelijk goed meespelen tot nu toe.. Wel een paar keer noob medics gehad, maar overall valt het reuze mee.
Ben nu level 8:o
Ligt ook een beetje aan het level waar je mee speelt.

Grootste fout die gasten maken, is door bij zicht op het monster direct te schieten. dan word het je als trapper bijna onmogelijk gemaakt een dome neer te gooien.

FIFA profclub met een paar maten. Leef.

Heb jij niet meegekregen dat we te weinig BF4 doen de laatste tijd?

hoe werkt de matchmaking bij AW eigenlijk? gaat dat op KD?

hoe is cod aw op ps4? waard om hem te kopen??

btw wie fifa15 speelt op ps4 add me psn= Doe_relaxe

pm me voor een potje

hoe werkt de matchmaking bij AW eigenlijk? gaat dat op KD?
Zwaar balle.. Ik heb 2k/d, wat deels de matchmaking bepaald, waardoor ik alleen maar met tryhards in potjes kom.
Tenzij je zelf ook balls to the wall gaat is het gewoon niet leuk.. Skill based matchmaking is zwaar ruk.

pm me voor een potje

Heb al 3 weken niet meer gespeeld, geen reet meer aan
Fucking veel mensen hebben m weggedaan

Heb al 3 weken niet meer gespeeld, geen reet meer aan
Fucking veel mensen hebben m weggedaan

ja hoor van verschillende mensen dat t niet zo een leuke spel is,

black ops 1 en 2 sindsdien zijn ze alleen maar bergaf gegaan, had ghost na 1 dag weer verkocht.

Nieuwe call of duty is gewoon een prima game. Stuk beter dan ghosts iig want die vond ik wel erg tegenvallen.

ja hoor van verschillende mensen dat t niet zo een leuke spel is,

black ops 1 en 2 sindsdien zijn ze alleen maar bergaf gegaan, had ghost na 1 dag weer verkocht.

Is opzich wel leuk, maar ze hebben het voor ps4 spelers imo verneukt door de dlc 1 maand later uit te brengen. Snel op uit gekeken met die paar maps die er zijn.

inmiddels global rankings top 100 bereikt met de goliath.

Evolve is gwn een brute game.

COD ben je snel op uitgekeken. Nu ook echt de laatste keer dat ik een COD game gekocht heb en dat blijft zo totdat ze weer teruggaan naar WW2.

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

pm me voor een potje

Zal je vanavond toevoegen. Jantje incoming.

Ik en maat zijn ook echt verslaafd :roflol:
Ben nu rank 198 met Abe, beste trapper ever

Ik vind elke trapper wel nice.

Abe is in het begin lastig, maar meer midgame is hij een echte pain in the monsters ass.

Die dart raakt mij soms van onmogelijke afstanden :p

Ik speel zelf veel met maggie. Daisy zit het monster constant op de hielen. en als je zijn movement goed leest kun je hem vaak afsnijden.

Maar ik vind het echt een geweldige game.

geen game voor de casual gamer trouwens, anders gaat het je zwaar tegenvallen (ivm de moeilijkheidsgraad).

Maar zodra je een team hebt dat allemaal met mics communiceren en goed spelen ook nog, zit je als een verdomde verslaafde nonstop te gamen :)

Terug
Naar boven