MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Ik gok het er nog een keer op en haal bo3 vrijdag. Ben na mw2 afgehaakt mede omdat mijn ps3 stuk ging.

Ik heb straks op twitch zitten kijken naar CoD BO3...... net als advanced warfare weer te onrealistische wapens en iedereen kan weer springen. sla deze dus ook over

Ik heb straks op twitch zitten kijken naar CoD BO3...... net als advanced warfare weer te onrealistische wapens en iedereen kan weer springen. sla deze dus ook over
Dat is wel ruk zeg. Ik hou daar totaal niet van maar goed. Haal ik fifa 16 er wel bij op haha.

Het is minder dan op advanced warfare denk dat t spijtig genoeg niet terug gaat naar normale warfare

Zijn hier diablo liefhebbers?

Heb hem gehaald, pff eerst alles updaten/installeren. Zo ff potje single player doen en dan moet ik weg :(.

Ik krijg geen game gevonden met cod bo3 :/ iemand anders dit probleem?

Heb even kunnen spelen 2 uur geleden. wil het nu weer proberen maar het lukt weer niet.

Checking quality for matches, dat doet hij even en daarna niks meer. Internet doet het verder prima, snap er niks van
Ga het nu installeren en updaten hoop dat t werkt^^

Denk het, iets gaat er niet helemaal lekker. Zit nu ook in een server waar max 12 spelers in kunnen. Er staat dat er 16 spelers in zitten en als ik tel zijn het er gewoon 12. Hij start de game nu ook niet op, irritant gedoe.
Heb je volledig geïnstalleerd / ge-update ?

Werkt bij mij Zonder probleem als je wil Adden Drunken_BE speel wel geen s&d ^^

Terug
Naar boven