- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik ook gedownload maar nog niet gespeeld. Zal ik morgen eens doen.Driveclub is best wel een harde game. PS+ versie is gratis met 8 banen en een stuk of 15 auto's.
Time trials zijn verslavend, diegene 1 plek boven je rijd meestal maar 0:00:01 sneller dan jij. Dus die haal je dan ook even in en zo blijf je door gaan
Wel waard om te halen? was maar 18 euro nu. Was aan 't twijfelen. Wist niet echt of 't wat voor mij was. Houd wel van MMO's / RPG's maar de hele halo setting deed me twijfelen.
ik vond het heel erg leuk om te doen, voor ~80 uur ongeveer
veel met vrienden gedaan, vond zelf de crucible (mp) leuker dan de raids en dergelijke
voor 18 euro best een aardige aankoop, maar je moet ondertussen wel alle expansions ook halen, anders ben je snel klaar
ik baal iig dat ik hem toentertijd niet voor €20,- verkocht heb
Nu met Iron banner, trails of osiris, prison of elders, crotas End is er weer genoeg te doen.
Trails of Osiris is echt fakking dik. Srs.

komen er nog een beetje interessante games uit binnenkort?

Mega downloadsnelheid. Alles 100x goed ingesteld op router, verschillende DNS geprobeerd, MTU veranderd. Brb downloadsnelheid van max 500 kb/s. Hoef gelukkig nog maar iets van 40 gb voor gta 5, nog iets van 25 uur te gaan.
Wel geluk gehad met tv halen. Kan nu gamen op een ultra hd tv van 1000 euro incl surround en dikke subwoofer![]()
Mega downloadsnelheid. Alles 100x goed ingesteld op router, verschillende DNS geprobeerd, MTU veranderd. Brb downloadsnelheid van max 500 kb/s. Hoef gelukkig nog maar iets van 40 gb voor gta 5, nog iets van 25 uur te gaan.
Wel geluk gehad met tv halen. Kan nu gamen op een ultra hd tv van 1000 euro incl surround en dikke subwoofer![]()
doen we spannend nog maar 23 uur!!11!als je me over 25 uur accepteert kunnen we samen hossellen in GTA me nick is ak0nnmgn
wat
ps4 heb ik al een halfjaar maar sinds een tijd is de downloadsnelheid dikke kak en ik ben blijkbaar niet de enige met dat probleem.
Idd, dat gelul is begonnen met de introductie van shareplay. Wat voor mij helpt is als een mongol pause/unpause totdat de snelheid acceptabel is. Repeat indien nodig.......
Ik vind kk irritant dat hij niet ineens afsluit met de uitknop maar dat ik het verdomme via mijn controller moet doen.
Ohja fifa lagt ook heel de week al dus één controller is bijna helemaal naar de ziekte.

Iemand die rocket league heeft?
Heb 't gisteren gekocht, damn verslavend![]()
Iemand die rocket league heeft?
Heb 't gisteren gekocht, damn verslavend![]()