MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Driveclub is best wel een harde game. PS+ versie is gratis met 8 banen en een stuk of 15 auto's.

Time trials zijn verslavend, diegene 1 plek boven je rijd meestal maar 0:00:01 sneller dan jij. Dus die haal je dan ook even in en zo blijf je door gaan

Driveclub is best wel een harde game. PS+ versie is gratis met 8 banen en een stuk of 15 auto's.

Time trials zijn verslavend, diegene 1 plek boven je rijd meestal maar 0:00:01 sneller dan jij. Dus die haal je dan ook even in en zo blijf je door gaan
Die heb ik ook gedownload maar nog niet gespeeld. Zal ik morgen eens doen.

Ik voeg je morgen ook wel toe haha

Wel waard om te halen? was maar 18 euro nu. Was aan 't twijfelen. Wist niet echt of 't wat voor mij was. Houd wel van MMO's / RPG's maar de hele halo setting deed me twijfelen.

ik vond het heel erg leuk om te doen, voor ~80 uur ongeveer

veel met vrienden gedaan, vond zelf de crucible (mp) leuker dan de raids en dergelijke

voor 18 euro best een aardige aankoop, maar je moet ondertussen wel alle expansions ook halen, anders ben je snel klaar

ik baal iig dat ik hem toentertijd niet voor €20,- verkocht heb

Nu met Iron banner, trails of osiris, prison of elders, crotas End is er weer genoeg te doen.

Trails of Osiris is echt fakking dik. Srs.

2e dlc is idd heel erg dik, voornamelijk trials of osiris.

Voor 18 euro wel leuk om te halen, maar ik zou zeker beide dlcs erbij kopen wat 35 euro extra is, maar dat is wel genoeg voor een paar honderd uur gameplay :p

Snap wel dat jij er toen mee stopte sticky, dat grinden om lvl 30 te worden heb ik gelukkig niet mee hoeven maken

komen er nog een beetje interessante games uit binnenkort?

Horizon Zero Dawn!

Uncharted 4!

Iemand die een beetje serieus driveclub speelt?

Zit nu in een club maar merk maar weinig activiteit

wie verkoopt mij The Witcher 3 Premium Edition voor €33,- incl. verzendkosten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.570
Mega downloadsnelheid. Alles 100x goed ingesteld op router, verschillende DNS geprobeerd, MTU veranderd. Brb downloadsnelheid van max 500 kb/s. Hoef gelukkig nog maar iets van 40 gb voor gta 5, nog iets van 25 uur te gaan.

Wel geluk gehad met tv halen. Kan nu gamen op een ultra hd tv van 1000 euro incl surround en dikke subwoofer :roflol:

Mega downloadsnelheid. Alles 100x goed ingesteld op router, verschillende DNS geprobeerd, MTU veranderd. Brb downloadsnelheid van max 500 kb/s. Hoef gelukkig nog maar iets van 40 gb voor gta 5, nog iets van 25 uur te gaan.

Wel geluk gehad met tv halen. Kan nu gamen op een ultra hd tv van 1000 euro incl surround en dikke subwoofer :roflol:

als je me over 25 uur accepteert kunnen we samen hossellen in GTA

me nick is ak0nnmgn

ps4 gekocht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.573
ps4 heb ik al een halfjaar maar sinds een tijd is de downloadsnelheid dikke kak en ik ben blijkbaar niet de enige met dat probleem.

Idd, dat gelul is begonnen met de introductie van shareplay. Wat voor mij helpt is als een mongol pause/unpause totdat de snelheid acceptabel is. Repeat indien nodig.......

Ik vind kk irritant dat hij niet ineens afsluit met de uitknop maar dat ik het verdomme via mijn controller moet doen.

Ohja fifa lagt ook heel de week al dus één controller is bijna helemaal naar de ziekte.

Ik vind kk irritant dat hij niet ineens afsluit met de uitknop maar dat ik het verdomme via mijn controller moet doen.

Ohja fifa lagt ook heel de week al dus één controller is bijna helemaal naar de ziekte.

lol zou niet eens weten waar die uitknop zit :p

Iemand die rocket league heeft?
Heb 't gisteren gekocht, damn verslavend :o

Terug
Naar boven