Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Toch maar besteld, ze beschikken sinds 1 oktober over het Thuiswinkel waarborg, dus kan niet mis gaan :D

Nice, €40,- is een mooi koopje.

Toch maar besteld, ze beschikken sinds 1 oktober over het Thuiswinkel waarborg, dus kan niet mis gaan :D

ik wil je niet bang maken maar 9/10 oplichtings websites hebben ook een thuiswinkel waarborg logo op hun site en zeggen dat ze die pas behaald hebben :)

ik wil je niet bang maken maar 9/10 oplichtings websites hebben ook een thuiswinkel waarborg logo op hun site en zeggen dat ze die pas behaald hebben :)

Lijkt me trouwens wel een betrouwbare site, redelijk wat reviews en reclame op grote game sites. Kan trouwens goed dat je voor die 40 euro de standaard versie hebt... bij mediamarkt had je voor 53 de extended versie met nuketown erbij en 1 skin volgens mij

Nuketown is alleen handig om bepaalde challenges te halen, verder echt een schijtmap. Ook komt die niet voor in de gewone roulatie maar moet je speciaal chaos moshpit spelen.

Thuiswinkel.org had zelf getweet dat ze nu aangesloten zijn als nieuw lid, dus ik ga er vanuit dat dat legitiem is.

Ook maar besteld. Twijfelde al een tijdje om hem te halen maar voor 40 euro kon ik hem toch niet laten liggen. Thnx voor de link marcel
Is de game al naar jou verzonden? Hier sinds vrijdagmiddag in bestelling en order heeft nog steeds als status "in de wacht". :(

edit:
Misschien lezen ze hier mee :D

Uw bestelling is zojuist verzonden

Laatst bewerkt:
Thuiswinkel.org had zelf getweet dat ze nu aangesloten zijn als nieuw lid, dus ik ga er vanuit dat dat legitiem is.

Is de game al naar jou verzonden? Hier sinds vrijdagmiddag in bestelling en order heeft nog steeds als status "in de wacht". :(

edit:
Misschien lezen ze hier mee :D

Mijn bestelling was ook net verzonden ja, zal morgen bij de post zitten hopelijk

Werd tijd feget

Rainbox six is me nieuwe favo game, nog meer die deze spelen?

Rainbox six is me nieuwe favo game, nog meer die deze spelen?

ik vond het wel een lache spel, heb de beta gespeeld. Gameplay beviel me wel, maar had het idee dat het echt snel gaat vervelen. En ze vragen gewoon de volle mep, dus wacht nog even af

Lukte me niet er in te komen helaas :p

ik vond het wel een lache spel, heb de beta gespeeld. Gameplay beviel me wel, maar had het idee dat het echt snel gaat vervelen. En ze vragen gewoon de volle mep, dus wacht nog even af

Eerste paar keer dat ik het speelde dacht ik ook echt, is dit alles!?
Maar hoe meer ik het doe, hoe leuker het wordt. Ook al is het doel telkens hetzelfde, je weet nooit waar en hoe de tegenstander binnen komt. Dat houdt het voor mij leuk. Vind het iets van counterstrike weg hebben, dat was ook altijd hetzelfde maar ik heb dat toch behoorlijk wat jaren kunnen spelen. Vooral omdat het altijd een verassing blijft waar de tegenstander vandaan komt en hoe je hier dan op moet reageren.

Lukte me niet er in te komen helaas :p

Eerste paar keer dat ik het speelde dacht ik ook echt, is dit alles!?
Maar hoe meer ik het doe, hoe leuker het wordt. Ook al is het doel telkens hetzelfde, je weet nooit waar en hoe de tegenstander binnen komt. Dat houdt het voor mij leuk. Vind het iets van counterstrike weg hebben, dat was ook altijd hetzelfde maar ik heb dat toch behoorlijk wat jaren kunnen spelen. Vooral omdat het altijd een verassing blijft waar de tegenstander vandaan komt en hoe je hier dan op moet reageren.

ik speel rainbow six siege nu op de pc, is inderdaad een erg verslavend spel. Elke game is anders. Ranked is ook wel echt spannend omdat je continu goed moet opletten, elk hoekje moet checken

Andere mensen die The Division spelen?
f**k wat een dik spel zeg.

Nee, ben wel aan het overwegen te kopen. Maar heb pas ook al Far Cry Primal gekocht.

Trouwens wat zijn wat PSN-namen van mensen hier? Kan ik er wat toevoegen

Haha ik speel nu de hd upscale versie van resident evil 1. Prima aankoop voor 13 euro mits je de verouderde gameplay geen probleem vind.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven