AndroidHealthClinic

het grote post hier je clipjes topic

Shame on you! Wel mooi liedje ja.

Tiësto - Nyana

Puddle of mud - Blurry

Met beelden van de wwe of beter gezegt de wwf mooie tijd was dat :).

[Youtube]hWz3IBOZS2M[/Youtube]

Britney.

Stom wijf.

[Youtube]BODB2z6MLVY[/Youtube]

:D

Edit: Dat was dus die Kevin Federline :roflol:

Laatst bewerkt:
Solarstone - Like A Waterfall.

[Youtube]NWmFBd4qqUY[/Youtube]

BT - Flaming June [Chicane Remix]

[Youtube]0CbyCHwKSwQ[/Youtube]

Tunage!! voor in de zomer.

Chicane - Autumn Tactics [End of Summer Remix]

[Youtube]zcUwVAMdlE0[/Youtube]

Heel mooi nummer :). Gave clip ook.

• Topic Starter Topic Starter

pearl jam alive

pearl jam jeremy

clawfinger
recipe for hate

out to get me

hate yourself with style

moby
lift me up

heren, ik wil jullie even kennis laten maken met mijn idool "Bez" van de madchesterband The happy mondays. De heren hadden hun faam eind jaren tachtig. Bez heeft overigens geen noemenswaardige muzikale capaciteiten, als ik er eigenlijk even over nadenk heeft bez helemaal geen capaciteiten, maar ik dwaal af, de man is geniaal in zijn eigen soort. In Engeland noemen ze de man die bekend werd door louter en alleen met sambaballen te swingen een medische wonder aangezien hij in zijn leven een flinke apotheek aan drugs en een groot formaat slijterij tot zich heeft genomen. Kortom de man is niet kapot te krijgen. In dit filmpje promoot Bez een Best of cd op nationale!!! Engelse TV!!! Kijk vooral hoe "gezond'' bez in de camera kijkt:D

YouTube - Bez's Madchester Anthems - Non TV version

Er zijn hier ook dames...

:roflol: flowergrrrl, je avatar omg :roflol:

heren, ik wil jullie even kennis laten maken met mijn idool "Bez" van de madchesterband The happy mondays. De heren hadden hun faam eind jaren tachtig. Bez heeft overigens geen noemenswaardige muzikale capaciteiten, als ik er eigenlijk even over nadenk heeft bez helemaal geen capaciteiten, maar ik dwaal af, de man is geniaal in zijn eigen soort. In Engeland noemen ze de man die bekend werd door louter en alleen met sambaballen te swingen een medische wonder aangezien hij in zijn leven een flinke apotheek aan drugs en een groot formaat slijterij tot zich heeft genomen. Kortom de man is niet kapot te krijgen. In dit filmpje promoot Bez een Best of cd op nationale!!! Engelse TV!!! Kijk vooral hoe "gezond'' bez in de camera kijkt:D

YouTube - Bez's Madchester Anthems - Non TV version

ieder zn ding hé ;)

Goed he?? :)

Terug
Naar boven