Fitness Seller

het grote post je kattekwaad topic

• Topic Starter Topic Starter
bij mij in de klas hadden ze een keer laxeermiddel in zo'n leraar z'n koffie gedaan, die viel die dag uit :D

owja nog een goede hondestront in krant wikkelen voor iemand zijn deur
leggen de brand erin en aanbellen !!!!!! die stampt ie wel uit mooi aan de voetjes die stront

Ik ben wel benieuwd wat DBC gaat posten.

Kattekwaad uit grootvaders tijd :D

Toen ik 5 was mn nonkel zn salon in brand gestoken toen ik aan het experimenteren was met lucifers .
Toen ik 15 was en met een paar neven een vuurtje aan het stoken was op militair domein waar we een riem kogels gevonden hadden een kogel in het vuur gesmeten die ontplofde en schoot tegen een muur een meter naast mn kop.
toen ik 18 was en dronken met mn broer en neef snachts in de kerktoren geklommen langs een buizenconstructie die er stond voor restauratie van de kerk en vervolgens in de toren heb gescheten want ik moest dringend...

- Pizza's bestellen op het adres van een ander :D..

- Advertenties plaatsen op marktplaats voor de nieuwste dingen met een erg lage prijs.. Een beller is sneller :D

Toen ik 5 was mn nonkel zn salon in brand gestoken toen ik aan het experimenteren was met lucifers .
Toen ik 15 was en met een paar neven een vuurtje aan het stoken was op militair domein waar we een riem kogels gevonden hadden een kogel in het vuur gesmeten die ontplofde en schoot tegen een muur een meter naast mn kop.
toen ik 18 was en dronken met mn broer en neef snachts in de kerktoren geklommen langs een buizenconstructie die er stond voor restauratie van de kerk en vervolgens in de toren heb gescheten want ik moest dringend...
maar je leeft nog :D

Heb een keertje na flink wat gezopen te hebben bij iemand door de brievenbus gezeken. Had eerst al een paar keer naar hem gezwaait, maar hij reageerde niet. Hij deed dus erg lomp, en verdiende het. Kwam hij dus naar buiten net toen ik gestopt was:D

Gerent voor me leven:D

haha nooit door de brievenbus wel over auto handvatten als het vroor.

Een grijze container volledig in de fik gestoken.. was niet echt de bedoeling, het moest een klein brandje worden maar uiteindelijk brandweer erbij :o

In de winter enorme sneeuwballen maken en op straat zetten tussen 2 lantaarnpalen in.. je kon er echt onmogelijk door.. eentje probeerde het en ramde de lantaarnpaal doordat ie doorgleed :roflol: was nogal glad geloof ik :rolleyes:

Uhmm.. nja belletje trekken en dat soort ongein.. ook met zo'n speciale afstandbediening kijken bij welke tv's hij het allemaal doet.. reacties zijn altijd wel mooi om te zien :)

Met vuurwerk ook de meest achterlijke rotzooi uitgehaald.. maar dat is echt teveel om op te noemen..

En vorig jaar op school met een paar gasten net zolang codes uit proberen totdat het schoolalarm afging.. we werden gezien, het schoolalarm bleef ruim 3 uur aanstaan (tot een uur of 7) omdat alleen een bepaald bedrijf het kon uitzetten. Dat bedrijf moest worden gebeld, mensen op school moesten langer blijven.. totale kosten: 120 euro :o

Plus / minus 200 verkeersborden in mijn bezit geweest, Het grote ruil de kabouters met andere stenenvoorwerpen. De nacht van de kaal gespitte rotonde. Met vuurwerk heel wat brievenbussen opgeblazen ook andere voorwerpen (glijbanen). het kortst geleden 2 nieuwbouw huizen naast elkaar en daar farmer walks gedaan met alle spullen, de huizen stonden 50 meter van elkaar, was dus een erg goede training, het was leuk tot dat iemand de lift om liet fl*kkeren op een auto :o. het lijstje gaat eigenlijk nog wel even door maar goed..

Ik heb gisteren nog een zwerm moslimvrouwen ondergespoten met slagroom

militair domein waar we een riem kogels gevonden hadden een kogel in het vuur gesmeten die ontplofde en schoot tegen een muur een meter naast mn kop.

Ik heb ook een keer pech/geluk gehad. Vroeger had ik een keer in een auto een doosje kogels voor in een startpistool gevonden. Ik was nog jong, dus ik met de hamer om die kogel meppen. Kreeg ik me toch zo'n vage zooi in m'n ogen, deed ook nog pijn ook.

spijkers op stoelen leggen en dan afwachten.....:D

Tijdens de praktijklessen de ppen en mouwen van stofjassen en overall's dichtnieten is ook leuk.
Kijken wie er het langst zn balans houd.

met een wegblik de duivenstront oprapen en vervolgens rondslingeren in de klas

er kwam eens een kleine op bezoek met zijn ouders(vroegere buren),en het kind had honger,het wou snoep ofzo,ja ik heb het dan maar kattekorrels gegeven ,ging het kind vervolgens terug naar zijn ouders met een korrel die nog aan zijn lip kleefde.....tja de gevolgen waren minder....:o

• Topic Starter Topic Starter
praktijklessen waren ook altijd werelds, hadden we zo'n ronddraaiende schuurschijf, als je daar op de juiste manier misbruik van maakte kon je hout door de klas schieten, dus wij dat gedaan :D

altijd klei op de muren gooien enzo

werkstukjes gooiden we altijd kapot achter het lokaal buiten, lag op een gegeven moment een hele hoop

Belletje lellen
Autobanden lekgestoken
Houten palen met een bijl voor de hekken van de school geramt
Kettingsloten om de hekken van de school gedaan
Verkeersbord er af gedraait
Met die witte besjes in een blaaspijp op auto's schieten, man had raam open kwam in zn oog en moest naar het ziekenhuis

Dat was het wel zo'n beetje denk ik

Terug
Naar boven