MuscleMeat

het grote post je kattekwaad topic

In het zwembad toen er nog geen hokjes waren om je kleren in te doen die je kon sluiten maar je ze op een mandje moest hangen waar iedereen bijkon, paar schoenen gestolen om hen daarna op het dak van het zwembad te gooien. Die gast kon lekker op zijn sokken naar huis gaan. :D

Verder eigenlijk meer vandalestreken dan kattekwaad, veel fietsen gestolen die niet gesloten waren, bellen en huisnummers afgetrokken, eig best kinderachtig maarja..

Heb ook eens een kat gestolen die nog redelijk klein was van iemand door hem over het hek te halen omdat ik enorm graag een kat wou maar geen mocht hebben van mijn moeder. Daar voel ik me eig nog wel schuldig over.

Verder de gebruikelijke dingen, verkeersborden/palen uittrekken en in de rivier gooien of op straat.

In het zwembad toen er nog geen hokjes waren om je kleren in te doen die je kon sluiten maar je ze op een mandje moest hangen waar iedereen bijkon, paar schoenen gestolen om hen daarna op het dak van het zwembad te gooien. Die gast kon lekker op zijn sokken naar huis gaan. :D

Verder eigenlijk meer vandalestreken dan kattekwaad, veel fietsen gestolen die niet gesloten waren, bellen en huisnummers afgetrokken, eig best kinderachtig maarja..

Heb ook eens een kat gestolen die nog redelijk klein was van iemand door hem over het hek te halen omdat ik enorm graag een kat wou maar geen mocht hebben van mijn moeder. Daar voel ik me eig nog wel schuldig over.

Verder de gebruikelijke dingen, verkeersborden/palen uittrekken en in de rivier gooien of op straat.
Was dat bevredigend?

Was altijd dronken, maar niet echt. :o Was een soort drang die ik had, gelukkig denk ik er nu bijna niet meer aan als ik gedronken heb en doe ik het niet meer. Ergste keer was toen ik de bellen en huisnummers van m'n buren heb afgetrokken, weet nog steeds niet wat mij toen bezielde.

HAha jij snapt zn opmerking niet, gekke Belg.

Hotel laten ontruimen door met een zippo te kloten onder het brandalarm:rolleyes:

Best een leuk geintje, maar ik kneep em wel toen ze me vroegen of ik er wat vanaf wist:p

Met vuursteentjes op jonge leeftijd in de bossen met 30 graden een fikkie steken (had ik die dag van te voren bij het Archeon geleerd)

Halve bos plat..

sorry :o

op verzoek verwijderd

Laatst bewerkt:
ik denk dat hij niet eens wist dat hij rondliep , zo zat was hij .. maar hij was snel nuchter toen dat hij het zag :P ow **** kom snel wegwezen
:roflol:

hmm met eieren gooien op ramen, was samen met een maat en me broertje op een gegeven moment zaten we in een soort van kleine flat op de trappengang waar je ook een balkon had. Er fietste een vrouw met haar dochter langs en ineens zie ik me maat die ei gooien wat vol op de achterhoofd komt van die mevrouw.

Als kinderen konden we erom lachen nu is het royal sadness :D

hmm met eieren gooien op ramen, was samen met een maat en me broertje op een gegeven moment zaten we in een soort van kleine flat op de trappengang waar je ook een balkon had. Er fietste een vrouw met haar dochter langs en ineens zie ik me maat die ei gooien wat vol op de achterhoofd komt van die mevrouw.

Als kinderen konden we erom lachen nu is het royal sadness :D

toen ik nog een kind was hadden mijn buren een hond, heb eens keihard een steen tegen zijn kop gegooid vanop mijn kamer hahahaha!!!

Ohja ook nog ladderzat een fietsenrek met fiets en al in de gracht gegooid , fiets zat trouwens op slot , de rest hou ik maar voor mezelf

de rest hou ik maar voor mezelf

dat begrijp ik, ik zat ook eens toen ik alleen thuis was me uren te vervelen. We hadden toen nog geen computer en de TV was in reparatie. Uit verveling heb ik toen mijn hond gedoet!
(nooit irl tegen iemand durven zeggen, maar op een forum kan het wel)

ben je soms undercover agent en wil je mijn criminele daden weten

je wijkt teveel af van het forum , post nog eens wat kattekwaad man
x

Terug
Naar boven