- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Leuk verhaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk verhaal.
Het was mij bekend dat als een cirkel om een andere cirkel van gelijke diameter draait hij 2 keer draait. Dat zal ik ooit wel bij mechanica over tandwielen in overbrengingen geleerd hebben.Scherp. Je zou het ook kunnen zien als de afstand die het middelpunt aflegt.

De linker cirkel heeft niet een straal die 1/3 is van de rechter cirkel.Stel je hebt twee cirkels, waarbij de straal van de kleine cirkel 1/3 is van de straal van de grotere. Onderstaande afbeelding ter illustratie (de verhouding klopt niet hier, maar voor de beeldvorming). Stel de kleine cirkel draait rondjes om z'n eigen middelpunt en draait daarbij om de grotere heen zonder te slippen, dus zoals 2 tandwielen die elkaar raken. Hoeveel rondjes draait de kleine cirkel om z'n middelpunt voordat ie weer op dezelfde plek is als waar ie gestart is?
![]()
Het juiste antwoord is niet drie.
HomoDe linker cirkel heeft niet een straal die 1/3 is van de rechter cirkel.
Met twee munten kun je dat inderdaad testenHet was mij bekend dat als een cirkel om een andere cirkel van gelijke diameter draait hij 2 keer draait. Dat zal ik ooit wel bij mechanica over tandwielen in overbrengingen geleerd hebben.
Of komt het door spirograaf?![]()
Dan had jij de ander maar eerder een topic ban moeten geven.Wist je dat je een topic ban kan krijgen in topics die je zelf start?
Volg mij voor meer tips.

BlijkbaarDan had jij de ander maar eerder een topic ban moeten geven.![]()
Wanneer ga je weer loggen?Wist je dat je een topic ban kan krijgen in topics die je zelf start?
Volg mij voor meer tips.

Ik ga mijn best voor je doenWanneer ga je weer loggen?
Ik ben zo benieuwd of het je dan ook lukt...
![]()

Waanzinnige avond! Ik was zo high dat ik bijna m’n eigen moeder had geneukt tijdens die orgie.Ik had dat met backdoor sl*ts 9 en die ene homevideo bij @Arminius's moeder thuis.
Wist je dat je een topic ban kan krijgen in topics die je zelf start?
Volg mij voor meer tips.
Wie wist dat jij zo’n triest persoon was dat je over zoiets liegt.@Steks
Wist je dat je een topic ban kan krijgen zonder dat topic starter erom vraagt?
Volg apfelstrudel voor meer tips.