AndroidHealthClinic

Het grote random feitjes en weetjes topic

Verdorie, ik verspil meer sperma dan Dutroux.

Too soon?

Interessant lijstje met gedachtes en denkfouten.

Interessant lijstje met gedachtes en denkfouten.

Ik zie de fout niet, kun je dit toelichten?
Ik denk dat het redelijk klopt, vooral vooral voor de jeugd. Niemand wil wachten op zijn beloning, en steeds minder mensen willen werken voor een betere beloning, een uitgestelde beloning. Het moet allemaal snel. Snel geld, snelle criminaliteit, snelle body, snelle winstrol.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik denk dat het redelijk klopt, vooral vooral voor de jeugd. Niemand wil wachten op zijn beloning, en steeds minder mensen willen werken voor een betere beloning, een uitgestelde beloning. Het moet allemaal snel. Snel geld, snelle criminaliteit, snelle body, snelle winstrol.
Het is/was een draadje met tweets, maar dat lijkt niet te werken als je erop klikt.

Hier zijn het er zelfs 30 ipv 20.

Zlatan Ibrahimovic has reportedly earned himself the nickname 'The Big Man', due to his allegedly massive knob. It's claimed that the Swede's teammates are aware of his lengthy weapon, given the fact that he often strolls around the team's dressing room with it on full display.
zlatan ibrahimovic deal with it GIF

Nu snap ik wel waarom R. Lukaku niet door één deur met hem kan.

:trollfacex:

Laatst bewerkt:
Voor wie van geschiedenis-feitjes houdt kan ik dit kanaal aanbevelen.

Al is Nederlands mooiste kunststukje tegen de Britten "The Raid on the Medway".

De mooiste trofee hangt nog altijd in het Rijksmuseum.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Omdat je er de rest van je leven flashbacks van krijgt. :D

Terug
Naar boven