apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
De nieuwste trend in thee is ook gewoon thee, maar dan duurder. Thee voor sukkels.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwste trend in thee is ook gewoon thee, maar dan duurder. Thee voor sukkels.
En de nieuwste chai trend?De nieuwste trend in thee is ook gewoon thee, maar dan duurder. Thee voor sukkels.
Of verschillende woorden, of verschillende talen/dialecten. Volgens mij is Mandarijn, het dialect van Peking een standaardtaal in Mainland China en is het elders, waaronder Taiwan Kantonees?Maar vanwaar het verschil? Verschillende Chinese provincies?
Ja precies dat is waar ik op doeldeOf verschillende woorden, of verschillende talen/dialecten.
.Misschien is het wel een patat/friet discussie?
Vaak zie ik van die 'chai latte's' verschijnen. Heb eens gekeken naar de ingrediënten want mijn vriendin vond dat lekker en is hip. Maar ze zei niet dat dat was omdat het hip was. Is gvd 90% suiker

god***domme ik dacht dat het zoals cappuccino was met weinig kcalVaak zie ik van die 'chai latte's' verschijnen. Heb eens gekeken naar de ingrediënten want mijn vriendin vond dat lekker en is hip. Maar ze zei niet dat dat was omdat het hip was. Is gvd 90% suiker
Ze heeft er de eerste week elke week een tas van gedronken en nu staat dit gewoon in de kast tss al de rest van die bullshit dingen :')
Een voorbeeld van een van de eerste chai latte's die ik op google vind:god***domme ik dacht dat het zoals cappuccino was met weinig kcal
Dat is thee, latte is melk. Meestal amandelmelk bij chai latteEen voorbeeld van een van de eerste chai latte's die ik op google vind:
![]()
Naam van het product is 'Spiced chai Latte' van Baru ofzoiets.Dat is thee, latte is melk. Meestal amandelmelk bij chai latte

Voor de spellings-stasi
Voor de interpunctie-irritanten
Lacteren, lactose, lactase, lactaat, galactose, lactic acid, etc.Ik vermoed dat het Nederlandse "lacteren" hier ook vandaan komt.
Edit: komt van Latijnse "lactāre" (melk geven)
The name comes from lac (gen. lactis), the Latin word for milk
Zou Giorgia Meloni uit de hak van de laars komen, of uit het noordoosten?Wel een oud kaartje aangezien de grote steden niet zichtbaar zijn.