- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Moet je eens kijken waar het verschil tussen spreektaal en schrijftaal toe kan leiden.Ze spreken het wel goed uit, ze schrijven het gewoon verkeerd op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je eens kijken waar het verschil tussen spreektaal en schrijftaal toe kan leiden.Ze spreken het wel goed uit, ze schrijven het gewoon verkeerd op.
Moet je eens kijken waar het verschil tussen spreektaal en schrijftaal toe kan leiden.
Dan is dit boek een aanrader.![]()
LIGO surpasses the quantum limit
In 2015, the Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory (LIGO), made history when it made the first direct detection of gravitational waves—ripples in space and time—produced by a pair of colliding black holes.phys.org
Wel jammer dat ik nog niet de helft snap van wat er allemaal staat, mega interessant wel.
Dan is dit boek een aanrader.
Bekijk Het ontstaan van de tijd op: https://www.bol.com/nl/p/het-ontsta...0067446259?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik snap er ook de helft niet van.Klinkt inderdaad interessant, maar gok dat voor dat boek hetzelfde opgaat en deze leek sommige zinnen 5x moet lezen om ze daarna nog niet te snappen.

Ik heb hem als luisterboek en heb wel minder behoefte om het op te zetten. Nog een uurtje ofzo en dan is hij uit en dan zoek ik wel weer iets anders populair/semi-wetenschappelijks.Frustreert of demotiveert jou dat niet om het dan uit te lezen. Ik heb een hele stapel boeken van die categorie zeg maar![]()
Ik heb hem als luisterboek en heb wel minder behoefte om het op te zetten. Nog een uurtje ofzo en dan is hij uit en dan zoek ik wel weer iets anders populair/semi-wetenschappelijks.
Ik luister tijdens werk, boodschappen doen, lang autoritten in mijn eentje, enz.Ik val meestal binnen 5 minuten in slaap bij luisteren naar zulke dingen. Moet toch een andere lifehack zoeken om die informatie tot me te krijgen.
Ik luister tijdens werk, boodschappen doen, lang autoritten in mijn eentje, enz.

voor steks is het een op pep luisterboek
Bij dit boek wel ja, maar iets als Sapiens of Brief answers to big questions luistert heerlijk weg.
Simpeler werk zoeken.Moet toch een andere lifehack zoeken om die informatie tot me te krijgen.