Fitness Seller

Het grote random feitjes en weetjes topic

Leuk draadje over Suriname.

• Like
Waarderingen: Vonk
1698246476265.png

Wel jammer dat ik nog niet de helft snap van wat er allemaal staat, mega interessant wel.

Wel jammer dat ik nog niet de helft snap van wat er allemaal staat, mega interessant wel.
Dan is dit boek een aanrader.
Bekijk Het ontstaan van de tijd op: https://www.bol.com/nl/p/het-ontsta...0067446259?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

• Heart
Waarderingen: Vonk
Frustreert of demotiveert jou dat niet om het dan uit te lezen. Ik heb een hele stapel boeken van die categorie zeg maar :roflol:
Ik heb hem als luisterboek en heb wel minder behoefte om het op te zetten. Nog een uurtje ofzo en dan is hij uit en dan zoek ik wel weer iets anders populair/semi-wetenschappelijks.

Ik heb hem als luisterboek en heb wel minder behoefte om het op te zetten. Nog een uurtje ofzo en dan is hij uit en dan zoek ik wel weer iets anders populair/semi-wetenschappelijks.

Ik val meestal binnen 5 minuten in slaap bij luisteren naar zulke dingen. Moet toch een andere lifehack zoeken om die informatie tot me te krijgen.

Er zijn verschillende oneindigheden. :spaz:

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het wel. Maar ja, in mijn veld worden deze termen en technieken dan ook veelvuldig gebruikt op werk.

Terug
Naar boven